|
Mothi
|
|
Vildt billigt alligevel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Hvad tid kommer TOTW?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hvordan tjener i andre så mange mønter som i gør? Spiller i bare spillet meget, er der en smart metode eller køber i dem bare for reel money?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvad tid kommer TOTW?
Plejer at være ved 19tiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Plejer at være ved 19tiden.
Er det bedst at købe sine pakker der??
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
planck
|
|
Er det bedst at købe sine pakker der??
Det er der de nye IN FORM players kommer i pakkerne.. har sparet en formue op, jeg skal bare have ham Ronaldo eller en af de andre, der er rigtig mange spillere med denne gang, der kommer til at været mange mønter værd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Det er der de nye IN FORM players kommer i pakkerne.. har sparet en formue op, jeg skal bare have ham Ronaldo eller en af de andre, der er rigtig mange spillere med denne gang, der kommer til at været mange mønter værd..
Haha godt at høre du er klar  kunne være man skulle spændere 100k på dem så  Troede bare chancen for at få dem ville være støre hvis man købte omkring kl. 7
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
planck
|
|
Haha godt at høre du er klar  kunne være man skulle spændere 100k på dem så  Troede bare chancen for at få dem ville være støre hvis man købte omkring kl. 7 Tror jeg ikke den er  desværre..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Tror jeg ikke den er  desværre.. ØV 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Så er Thomas Müller købt til en pris af 1000 coins. Men kan jeg på en måde få ham til at blive RM eller RW. For jeg kan ikke finde nogen kort til at gøre det.
EDIT: Kender i nogle hurtige, gode og billige midtbane spillere??
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Okt 2011, 15:42 af Champenralle »
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Så er Thomas Müller købt til en pris af 1000 coins. Men kan jeg på en måde få ham til at blive RM eller RW. For jeg kan ikke finde nogen kort til at gøre det.
EDIT: Kender i nogle hurtige, gode og billige midtbane spillere??
Ikke hvis du har købt ham som com, du kan købe ham som rm/rw men så er han i if card :-) og en del dyre
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har købt ham som CF
Samme svar som før :-)
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ok. Men tak for svaret  Du må ud og invistere i ham som if :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|