|
maUnit
|
|
Hva syns du lyder rimeligt??
har lige set en gå for 9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
har lige set en gå for 9
Hahahaha ham der har solgt ham for 9k har været helt væk. så må jeg jo sælge ham til en anden  går ik under 20K
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Men kan også først sælge nogen i aften når jeg engang får fri fra arbejde 
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Hahahaha ham der har solgt ham for 9k har været helt væk. så må jeg jo sælge ham til en anden  går ik under 20K Det var så heller ikke en 4-1-2-1-2 Men jeg er fuldstændig ligeglad om hvilken formation det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Men kan også først sælge nogen i aften når jeg engang får fri fra arbejde  Du kan da logge ind på web app
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Det var så heller ikke en 4-1-2-1-2 Men jeg er fuldstændig ligeglad om hvilken formation det
Du kan da logge ind på web app
Hvilken Formation bruger du selv?? Jeg kan faktisk ik logge på web appen fordi jeg sidder på arbejdspladsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Fik lige solgt min Eto for 85.000 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Hvilken Formation bruger du selv?? Jeg kan faktisk ik logge på web appen fordi jeg sidder på arbejdspladsen  Jeg bruger selv 4-3-2-1 Men for mig betynder chemisty ikke så meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Har lige et par spørgsmål til managers: Skal han være fra samme liga som holdet? Og hvad betyder hans procenter på contracts og team talks? 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Hvilket hold kører du efter Madzen92 ?
Jeg har et brasiliansk mandskab, med Bastos som LM, og han gør det super 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Har lige et par spørgsmål til managers: Skal han være fra samme liga som holdet? Og hvad betyder hans procenter på contracts og team talks?  Nej han skal ikke være fra samme land/liga, han skal bare have den rigtige formation. % på deres kort er en bonus du får, fx kontrakt bonus 3%, hvis du giver en spiller 100 i kontrakt, så ville han få 3 ekstra. Managers som ikke er i formationen men bare i din klub adder også til din bonus, så du kan komme op og få 50% kontrakt bonus, så de gode kontrakter på 24? tror jeg det er, vil så give 36 i stedet for. Så det er godt at have mange managers i sin klub der giver kontrakt bonus 
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Nej han skal ikke være fra samme land/liga, han skal bare have den rigtige formation. % på deres kort er en bonus du får, fx kontrakt bonus 3%, hvis du giver en spiller 100 i kontrakt, så ville han få 3 ekstra. Managers som ikke er i formationen men bare i din klub adder også til din bonus, så du kan komme op og få 50% kontrakt bonus, så de gode kontrakter på 24? tror jeg det er, vil så give 36 i stedet for. Så det er godt at have mange managers i sin klub der giver kontrakt bonus  Mange tak for hjælpen!  Irriterende man ikke kan søge på managers formation så
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Jeg har et brasiliansk mandskab, med Bastos som LM, og han gør det super  Glæder mig sku også til at få købt ham  Helton Rafinha - Luiz - Dede - Filipe Ronaldinho - Ganso - Hernandes Hulk - Neymar - Nené Men det bliver ændret med bastos.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvad gør i med jeres bronze spillere? Jeg kan ikke få dem solgt...
Og hvad gør i når jeres spillere er trætte?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hvad gør i med jeres bronze spillere? Jeg kan ikke få dem solgt...
Og hvad gør i når jeres spillere er trætte?
Du kan købe et "squad fitness" kort, der koster mellem 1000-1400, som giver alle spillerne +30 i fitness. Derudover er det generelt meget svært at sælge bronze-spillere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|