|
Sarold
|
|
Det er lidt underligt at i skriver om der er forslag til spiller, og så når vi kommer med forslag på billige gode spiller så bliver I/du nærrig og vil ikke bruge det koster for så har i ikke flere coins ! Hvis man vil have gode spiller må man sku også ofre sig ikke kunne få det hele på en gang !
Ja det så dages surt opstød !! Hahaahahahaha
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Det er lidt underligt at i skriver om der er forslag til spiller, og så når vi kommer med forslag på billige gode spiller så bliver I/du nærrig og vil ikke bruge det koster for så har i ikke flere coins ! Hvis man vil have gode spiller må man sku også ofre sig ikke kunne få det hele på en gang !
Ja det så dages surt opstød !! Hahaahahahaha
det var det godt du kom med det så tidligt på dagen 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Købte lige Thiago Neves fra Flamengo til 350 coins. Og han har 80 i TOT.
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kan i heller ikke logge på? Den skriver at EA serverne er nede...
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Kan i heller ikke logge på? Den skriver at EA serverne er nede...
Uden at jeg ved noget om det , så kan det jo være de er ved at skifte servere, der er jo så mange problemer med de servere ! 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Det kunne man da kun håbe på 
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
philipo
|
|
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Velkommen Luiz Gustavo! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Sådan var det første gang jeg gik ind i UT, men nu kan jeg godt bruge MS Points...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philipo
|
|
Sådan var det første gang jeg gik ind i UT, men nu kan jeg godt bruge MS Points...
Hmm.. Okay. Men det er godt nok underligt. Jeg havde lige købt en pakke og skulle købe en til. Også kom det frem :O
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hvor er det da frustrerende at købe en premium-pakke, og så er den bedste spiller 79
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
ST . LB , RB, CB, CDM .. Alle steder kan bliver meget bedre..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg er lige startet med et spille FUT for alvor. Og jeg har et lille spørgsmål til jer ekstrem spillere.. - Hvordan tjener i jeres penge? (Spiller i online kamp, eller turneringskamp?)
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Hvor er det da frustrerende at købe en premium-pakke, og så er den bedste spiller 79
Det sq da meget godt, lige åbnet en pakke hvor min bedste var 78 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|