home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 931 932 [933] 934 935 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1065943 gange)
Mathi89
Reserveholdsspiller

Sv: FIFA 13/14 Ultimate team
« Svar #13980: 16 Sep 2013, 09:54 »

Hvordan tjener i penge i fut pt?
Køber i bare spillere og sælger dem videre med profit eller køber i pakker og sælger der fra?

mist747
Ynglingespiller

« Svar #13981: 16 Sep 2013, 11:14 »

Kan man egentlig ikke sælge de spillere man fik til at starte med?
Hos mig står de som "Untradeable"

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #13982: 16 Sep 2013, 11:50 »

Kan man egentlig ikke sælge de spillere man fik til at starte med?
Hos mig står de som "Untradeable"
Nej kan man desværre ikke Skuffet..
du kan kun quick sell dem for 0 coins

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #13983: 16 Sep 2013, 14:08 »

Fik intet i mine pakker og heller ikke efterfølgende i de pakker jeg selv købte for mine coins, så jeg venter på ps4 inden jeg slår mig løs på FUT Smiley

mist747
Ynglingespiller

« Svar #13984: 16 Sep 2013, 14:33 »

Fik intet i mine pakker og heller ikke efterfølgende i de pakker jeg selv købte for mine coins, så jeg venter på ps4 inden jeg slår mig løs på FUT Smiley
Det samme her. Jeg ved ikke hvorfor jeg altid bilder mig selv ind at jeg vil få noget der er bare en lille smule brugbart i de pakker. Jeg siger altid til mig selv at det var den sidste pakke jeg havde købt.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #13985: 16 Sep 2013, 14:47 »

Det samme her. Jeg ved ikke hvorfor jeg altid bilder mig selv ind at jeg vil få noget der er bare en lille smule brugbart i de pakker. Jeg siger altid til mig selv at det var den sidste pakke jeg havde købt.
Jeg kan ikke brokke mig over mine pakker i 13.
Priserne i FUT14 er startet overraskende langt nede, hvilket er irriterende hvis man ligesom mig så muligheden for at købe tonsvis af pakker med overskud i hver.

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #13986: 16 Sep 2013, 17:01 »

I skal jo huske på at lidt FUT coins nu er meget mere end man regner med senere hen hvis man investerer godt. Fx koster Di Natale ca. 25k - han kan sælges for +50k når FIFA 14 udkommer. ^^

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13987: 16 Sep 2013, 17:14 »

Så fik jeg startet op og har åbnet de pakker man nu fik fra start. Jeg synes selv jeg var relativt heldig for jeg fik bl.a. Alexis Sanchez og Antonio Di Natale Smiley
Jeg er ikke begyndt på trading endnu, så lige nu består mit hold bare af de spillere som jeg fik i pakkerne. Jeg kan se at nogle af dem er "untradeable" mens andre godt kan trades. Forstår ikke helt hvorfor, men Sanchez og Di Natale kan godt trades, så det er jo det vigtigste Smiley
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=kBC81p91nJZiX:ps3
Ved endnu ikke lige om jeg har tænkt mig at bygge holdet op om Di Natale. Hvis han kan sælges for gode penge når FIFA14 udkommer, så kunne jeg godt finde på at sælge ham.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #13988: 16 Sep 2013, 17:16 »

I skal jo huske på at lidt FUT coins nu er meget mere end man regner med senere hen hvis man investerer godt. Fx koster Di Natale ca. 25k - han kan sælges for +50k når FIFA 14 udkommer. ^^
Rigtigt, jeg har fået købt Pogba CM juventus for 3900 c og han er allerede stiget til omkring 4500 c på bare en enkelt dag, fik også Asamoha LM fra juventus for kun 1000 c og han er allerede stiget til omkring 1500 c på en enkelt dag, ved godt at det ikke er det vilde, men lidt er også godt Smiley

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #13989: 16 Sep 2013, 17:19 »

Så fik jeg startet op og har åbnet de pakker man nu fik fra start. Jeg synes selv jeg var relativt heldig for jeg fik bl.a. Alexis Sanchez og Antonio Di Natale Smiley
Jeg er ikke begyndt på trading endnu, så lige nu består mit hold bare af de spillere som jeg fik i pakkerne. Jeg kan se at nogle af dem er "untradeable" mens andre godt kan trades. Forstår ikke helt hvorfor, men Sanchez og Di Natale kan godt trades, så det er jo det vigtigste Smiley
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=kBC81p91nJZiX:ps3
Ved endnu ikke lige om jeg har tænkt mig at bygge holdet op om Di Natale. Hvis han kan sælges for gode penge når FIFA14 udkommer, så kunne jeg godt finde på at sælge ham.
Det nye UT 14 er bygget op sådan at du har nogle spillere her fra starten der loyal til din klub mange af dem kan du ikke sælge endnu, ved ikke hvorfor nogle af guld spillerne kan sælges og ikke andre, det skal jeg ikke gøre mig klog på endnu Smiley
Mange af de bronze spillere du har, har over 40 kontrakter fra starten.

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13990: 16 Sep 2013, 17:22 »

Det nye UT 14 er bygget op sådan at du har nogle spillere her fra starten der loyal til din klub mange af dem kan du ikke sælge endnu, ved ikke hvorfor nogle af guld spillerne kan sælges og ikke andre, det skal jeg ikke gøre mig klog på endnu Smiley
Mange af de bronze spillere du har, har over 40 kontrakter fra starten.

Ah okay, så gav det bedre mening at alle de der skod bronzespillere ikke kunne sælges, mens guldspillerne godt kan Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #13991: 16 Sep 2013, 17:46 »

Regner ikke med at skulle spille ret meget UT i år, men vil gerne lige have fat i et fuldt Arsenal hold på et tidspunkt.
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hdrQWkCGnJZlD:ps3 Sådan ser holdet ud lige nu, og så henter jeg Rosicky til COM. Irriterer mig at CDM'er går for så lidt, fik Javi Martinez i en af startpakkerne, men han var ikke ret meget værd Skuffet

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #13992: 16 Sep 2013, 18:19 »

Ut Fifa 14 er bygget op omkring Loyal=Chemistry, sådan at en spiller kan blive bedre jo mere han spillere for ens klub,Det vil sige at to spiller der ikke er fra samme land eller liga sagens kan få næsten lige så meget Chemistry, som hvis spillerne er fra samme land eller liga Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #13993: 16 Sep 2013, 20:25 »

Ah okay, så gav det bedre mening at alle de der skod bronzespillere ikke kunne sælges, mens guldspillerne godt kan Smiley
Du har tre guldspillere fra starten der også er untradeable. Mener man har omkring 18 spillere fra start der ikke kan trades. Det kan du se hvis du går ind under club --> players

Marshall
Juniorspiller
**

« Svar #13994: 17 Sep 2013, 09:07 »

Hvor får i coins fra når i ikke kan spille eller købe pakker ?

Sider: 1 ... 931 932 [933] 934 935 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010