|
|
|
Cesc
|
|
Har fået N'Koulou i TOTS..
Hvor meget tror I ca. man kan skyde ham afsted for?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Har fået N'Koulou i TOTS..
Hvor meget tror I ca. man kan skyde ham afsted for?
Søgte lige på ham. Den billigste lige pt er sat til 140k på buy now. Så nok 140k jeg vil skyde ham afsted til hvis jeg var dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
http://ultimatedb.nl/ En god side til at checke priserne på spillerne... Men bedste måde er self. lige at søge i auctions, og se hvad han går til pt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Er ret ligeglad med hvordan FIFA 14 kommer til at se ud, bare scripting i FUT er væk er jeg glad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Det ser altså riiiiiimelig pænt ud det hold der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Det er mig en gåde at Hazard får en RM istedet for LM/LW som han har spillet og spiller for Chelsea??? Men det er sgu kun godt, fordi så har BPL da endelig fået en RM/RW der kan bruges til noget!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Så fik jeg sku ret i Carrick  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Han var nu ellers ret oplagt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Ikke i forhold til det screenshot der var oppe og vende tidligere på dagen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Kan man godt lave et fedt 433 hold hvor Alba og de marcos er med og måske pepe i forsvaret?
en spansk liga på venstre side og en englesk/tysk/bpl på den anden side er det muligt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvis du bruger Arteta fx som CCM, så tror jeg da bestemt det kan lade sig gøre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Er du gal hvor ville der være meget mere vold i virkeligheden hvis fodbold var som i FIFA. I det 90. minut forsvarer jeg mig bare alt hvad jeg kan, fordi FIFA nu gør alt hvad det kan for at modstanderen skal score. En tilfældig bold rammer ned og jeg trykker bare firkant for at han skal cleare den så langt som muligt, det ender åbenbart med at jeg lægger den roligt tilbage (med firkant) til en modspiller der så prikker den ind....
.........
................... ...........
AUIHR/"H#€HQR)/Y!"/€Y/!"#€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Priserne er faldet lidt allerede. Bliver vildere når der kommer en HH på et tidspunkt.
PLejer der at komme en happyhour i løbet af aftenen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|