|
boeknaes
Gæst
|
|
Har 100 k og har PrL hold. Hvem synes i jeg skal købe; Lloris eller Maicon? Hælder mest til Lloris. I må også gerne komme med andre forslag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Har 100 k og har PrL hold. Hvem synes i jeg skal købe; Lloris eller Maicon? Hælder mest til Lloris. I må også gerne komme med andre forslag.
Hvordan ser hele dit hold ud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boeknaes
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvad bliver denne uges TOTW baseret på? Der har ingen klubkampe været jo.
Bruger de landskampene istedet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Det er vel det eneste de kan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Er der ikke kun 4 nationer?  ellers er holdet ret fedt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Er der ikke kun 4 nationer?  ellers er holdet ret fedt! Sorry min fejl! Det er fordi kravene er dette til den på Xbox 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Sorry min fejl! Det er fordi kravene er dette til den på Xbox  Det gør det dejligt meget nemmere!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Det gør det dejligt meget nemmere!
jeg spiller på ps3 og jeg skal også kun bruge 4 nationer og 4 ligaer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvis du kan overskue en sølvspiller så Kelvin som er RW og venstrebenet hvis du vil trække ind i banen. Ellers så Danilinho som er højrebenet. Han er dog en bedre afslutter. Begge har 5* finter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvis du kan overskue en sølvspiller så Kelvin som er RW og venstrebenet hvis du vil trække ind i banen. Ellers så Danilinho som er højrebenet. Han er dog en bedre afslutter. Begge har 5* finter  Problemet var pengene, begge du nævner er langt dyrere - men ja. Spiller selv med sølvhold for tiden, og jeg synes faktisk at det er meget sjovt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|