|
0603anderss
|
|
Jeg skal lige forstå: Kan man kun få IF-cards i pakkerne lige efter, at holdet er udkommet om onsdagen?
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jeg skal lige forstå: Kan man kun få IF-cards i pakkerne lige efter, at holdet er udkommet om onsdagen?
Du kan få IF's i pakkerne hele ugen igennem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Du kan få IF's i pakkerne hele ugen igennem  Okay, super. Tak, hr. 
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Når man indskifter en spilelr som fx. David Villa ind på en Striker postion, har han så lav Chem som hvis man havde startet med ham?
Han gør det nemlig PISSE godt som indskifter på St.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
De spiller som om de har 9 chem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Pato ville jo være oplagt  Edit: ellers ville Remy også få 9 chem.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Mar 2013, 16:11 af Sir Jeppe »
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
De spiller som om de har 9 chem  Hvor finder man sådanne oplysninger?
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Pato ville jo være oplagt  Edit: ellers ville Remy også få 9 chem. Jeg tænker selv en cavani? Men ved ikke om han ville få 9 i chem? Har nemlig Pato på mit serie A hold og Remy har jeg ikke gode erfaringer med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Jeg tænker selv en cavani? Men ved ikke om han ville få 9 i chem? Har nemlig Pato på mit serie A hold og Remy har jeg ikke gode erfaringer med  Cavani vil ikke få 9 chem. Han skal have ét strong link eller to weak links.
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Cavani vil ikke få 9 chem. Han skal have ét strong link eller to weak links.
Okay, øv  Så må jeg bytte Pato på et serie a hold med cavani og så Pato på mit nye 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
D. Cisse ville også få 9 i chem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Synes selv Lloris er bedre end Hart og så ville jeg nok finde en rigtig højre midt i stedet for Rooney og så evt lave ham om til ST. Forstår ikke hvorfor du har Aguero på bænken, ham ville jeg nok bruge i stedet for Torres.
Ellers ser det sku rigtig fedt ud. Alt efter hvor mange penge du har kunne du jo overveje en IF Kompany.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hart er seriøst den dårligste målmand i FIFA 13.... den klovn bokser jo til selv de dårligste indlæg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|