|
MoneyGang
|
|
Han går for 210.000 i 41212 for tiden, men ind i mellem har jeg set ham til omkring 204.000. De 5-6k kan jeg godt vente på, at spare  Ja, glæder mig til at få Sirigu og Silva på holdet. Ville også gerne have en anden RM end Navas - but who. Ja okay. Der er ikke rigtig mange muligheder for RM, desværre. Har ikke prøvet Navas, men er vild med Alexis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ja okay. Der er ikke rigtig mange muligheder for RM, desværre. Har ikke prøvet Navas, men er vild med Alexis  Alexis fungerer også kanon med Alves i en 41212. Alves søger jo konstant fremad, mens Alexis har High/High og derfor også løber med hjem. Cazorla er utrolig god også. Glæder mig til jeg får ekstra coins så jeg kan købe hans SIF.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Alexis fungerer også kanon med Alves i en 41212. Alves søger jo konstant fremad, mens Alexis har High/High og derfor også løber med hjem.
Cazorla er utrolig god også. Glæder mig til jeg får ekstra coins så jeg kan købe hans SIF.
Hvis du er vild med H/H kan Pedro SIF vel også være en mulighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvis du er vild med H/H kan Pedro SIF vel også være en mulighed  Jep det er også på tegnebrættet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
spil kampe  lad vær med at brug træner, det er spild af kontrakter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
spil kampe  lad vær med at brug træner, det er spild af kontrakter Okay. så bare sælg min træner.. Andre spiller jeg kan sælge synes du eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Okay.. Men jeg vil gerne prøve at samle et hold kun med spiller fra Serie A.. Ved godt jeg ikke kun har det på mit hold nu. Men det er det jeg gerne vil have.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Argh har bare ikke brug for at Auktionshuset begynder at halte nu. Er lige godt igang med pengetrykkeriet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Argh har bare ikke brug for at Auktionshuset begynder at halte nu. Er lige godt igang med pengetrykkeriet  Hva laver du cash på? købt billigt sælg dyrt gange en mas?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hva laver du cash på? købt billigt sælg dyrt gange en mas?
Bl.a. ja. En overgang massebød jeg på Fellaini, fordi han er en attraktiv og ret billig spiller. Byd konsekvent 5-600 coins under hvad han går for. ca. 10% vinder man og kan så sælge med profit på ca. 500 coins.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Bl.a. ja.
En overgang massebød jeg på Fellaini, fordi han er en attraktiv og ret billig spiller. Byd konsekvent 5-600 coins under hvad han går for. ca. 10% vinder man og kan så sælge med profit på ca. 500 coins.
Tænkte jeg nok, den metode som jeg er god til og give op på alt for hurtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|