|
MoneyGang
|
|
Umiddelbart ville det første jeg ville sørge for være at folk spillede den rette position samt formation. jeg ville nok vælge folk fra den engelske liga eller italienske liga, da man kan få udemærkede startspillere til 400-500 coins
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Mar 2013, 17:44 af Kratos »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Hvilken side viser de mest nøjagtige priser på FUT spillere ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Auktionshuset  .. Ellers så mener jeg at ultimatedb.nl er den bedste. Den har en graf over hvordan priserne har bevæget sig de sidste par dage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Mangler inspiration til et hold for 650k på PS3. Er åben overfor alle inputs.
Hit me!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
OBS: IF Lamela er mega syg, IF Paulinho synes jeg personligt slet ikke var pengene værd! Men prøv dem da ad hvis det er! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
OBS: IF Lamela er mega syg, IF Paulinho synes jeg personligt slet ikke var pengene værd! Men prøv dem da ad hvis det er!  Han kunne også tage OP David Luiz det koster bare 20k mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Hvordan fungerer det hvis man giver en af sine spiller et træningskort med fx +10 i hurtighed. Bliver det permanent på spiller de +10 eller hvordan virker det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Så har de 10 mere i pace i en enkelt kamp. Istedet for 80 har han 90.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Shit, hvis de gav permanent +10 pace ville det være det dyreste kort i FUT tror jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Shit, hvis de gav permanent +10 pace ville det være det dyreste kort i FUT tror jeg  10+ all attributes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Shit, hvis de gav permanent +10 pace ville det være det dyreste kort i FUT tror jeg  til gengæld ville alle spillere være billige. Nu jeg tænker over det kunne jeg tænke mig et kort med +1 skill moves eller weak foot. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Har lige spilet min første kamp med mit nye silver hold i 1. division med en sejr. Var rigtig glad for sejren især fordi han havde et hold på den gode side af en mio. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|