|
MoneyGang
|
|
Bale TIF og Walcott IF
De to ville jeg gerne selv prøve.
Bale TIF er et par hundrede tusinde over min rådighed. Walcott IF er ikke min kop the.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Overvejer TOTY Iniesta eller Ribery 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Er der nogen Bundesliga Striker du kan lide?
For så ville en 433 med Ribery, Robben og din foretrukne St i front være ondt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Er der nogen Bundesliga Striker du kan lide?
For så ville en 433 med Ribery, Robben og din foretrukne St i front være ondt.
Det kunne være en mulighed. Har ikke prøvet så mange derfra. Dog synes jeg 433 og 4321 er dårlige formationer i FUT 13. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Det kunne være en mulighed. Har ikke prøvet så mange derfra. Dog synes jeg 433 og 4321 er dårlige formationer i FUT 13.  Fuldstændig enig, synes bare du skrev for nogle dage siden at du overvejede Ribery i en 433. Derfor mit forslag. Ellers ville en 3-5-2 med Ribery og Robben på flankerne være vild.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Fuldstændig enig, synes bare du skrev for nogle dage siden at du overvejede Ribery i en 433. Derfor mit forslag.
Ellers ville en 3-5-2 med Ribery og Robben på flankerne være vild.
Ja, men så lavede jeg et b hold i de formationer, og synes jeg offensivt var alt for nem at dæmme op for. :S 352 er jeg blevet træt af, da jeg er for offensiv til 3 forsvarer. Er rigtig dårlig til at være afventende når jeg forsvarer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ja, men så lavede jeg et b hold i de formationer, og synes jeg offensivt var alt for nem at dæmme op for. :S 352 er jeg blevet træt af, da jeg er for offensiv til 3 forsvarer. Er rigtig dårlig til at være afventende når jeg forsvarer  Okay. Men så må du igang med min gamle yndlingsformation: 4-4-2  Den er glimrende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Okay. Men så må du igang med min gamle yndlingsformation: 4-4-2  Den er glimrende. Fik du lavet dit hold med Zlatan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Salget af Zlatan er godt nok svingende. Det ene tidspunkt er han 700k det andet næsten 785k... Der kommer hele tiden en eller anden abe og sætter total underpris og så følger folk trop, fordi de er desperate. -.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Fik du lavet dit hold med Zlatan?
Nej jeg har droppet det indtil videre. Udelukkende fordi jeg ikke orker til at sælge alle mine spillere og købe helt nyt hold. Er pt. bare igang med at eksperimentere lidt med mit 3-5-2 hold. Alexis er GLIMRENDE som RM i den formation. Også meget bedre end Di Maria. Er også igang med at afprøve Cazorla og David Silva fremfor Mata. Og skal have prøvet Cazorla SIF også for at se om han er pengene værd. Ydermere overvejer jeg at skifte Hernandez IF ud med Rooney - ham har jeg nemlig heller aldrig prøvet. Og jeg synes Hernandez ligner for meget Aguero, som jeg også bruger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nej jeg har droppet det indtil videre. Udelukkende fordi jeg ikke orker til at sælge alle mine spillere og købe helt nyt hold.
Er pt. bare igang med at eksperimentere lidt med mit 3-5-2 hold. Alexis er GLIMRENDE som RM i den formation. Også meget bedre end Di Maria.
Er også igang med at afprøve Cazorla og David Silva fremfor Mata. Og skal have prøvet Cazorla SIF også for at se om han er pengene værd. Ydermere overvejer jeg at skifte Hernandez IF ud med Rooney - ham har jeg nemlig heller aldrig prøvet. Og jeg synes Hernandez ligner for meget Aguero, som jeg også bruger.
Hold dig for Rooney som ST... Han er alle andre steder end angrebet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hold dig for Rooney som ST... Han er alle andre steder end angrebet.
OK, tak for info. Har også undret mig over hvorfor alle bruger ham som CAM og CM. Er Van Persie god?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
OK, tak for info. Har også undret mig over hvorfor alle bruger ham som CAM og CM.
Er Van Persie god?
Han har H/H i WR. Så det ødelægger ham lidt. Som CAM eller CM tror jeg han er god. Har hørt han skulle være dårlig, så ham har jeg holdt mig fra  Kunne godt tænke mig at prøve Jones IF, da jeg synes godt om Gomis IF og de minder meget om hinanden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|