|
Dios
|
|
Nogen nyt vedrørende Januar Upgrades i FUT? Kommer de i år eller venter jeg forgæves med at købe mit hold? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Nogen nyt vedrørende Januar Upgrades i FUT? Kommer de i år eller venter jeg forgæves med at købe mit hold?  Januar upgrades sker da hele tiden, f. eks. er Sturridge i LFC og Sahin i BVB ovs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
tænker på upgrades af spillerne som har gjort det godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Sturridge er også blevet bedre, og sådan noget  De sker hele tiden her januar. mener det er hver mandag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
tænker på upgrades af spillerne som har gjort det godt.
Nu ved jeg ikke i UT men Fifa plejer vidst først at opdatere spillere der har gjordt det godt efter Transfervinduet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Efter Januar vinduet vil de fleste Januar Upgrades vidst ske, der snakker jeg om Michu og de andre der ikke skifter klubber men har spillet fantastisk. Jeg er ikke 100% sikker, men mener at det er der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hej drenge Hvis man nu har 2 hold, så hvis man spiller 3 kampe med den ene hold så efter med den anden hold ville de spiller på hold så komme tilbage på 100 i fitness???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Hvis de er på bænken og som reserver ja, men hvis de bare er i klubben nej. Selv har jeg et billigt hold som lige kan spille når det bedre hold skal have luften, så det er bestemt en god idé frem for at bruge coins på fitness kort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ok på den måde tak:D
er det dumt og gøre sådan her :
Hvis jeg fx har et godt hold og alle spillerne er gode og så som reserver bare køber noget lort fordi de skal jo være der...
så laver et andet godt hold (sådan så det ikke bliver for kedeligt med det samme hold) og også der på hold 2 henter nogen lorte reserver fordi de skal være der... og så sådan skifte mellem de 2 gode hold og stadig have fitness ??
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Jan 2013, 20:48 af Balkanos »
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Fjern alle lortespillerne fra dit foreslag, så er det en god ide  Hav to gode hold, hvor hold 1 spiller kamp og hold 2 er på bænken. og så har du Hold 2 hvor hold 1 er på bænken Dine spillere samler fitness når de sidder på bænken som udskiftningsspiller e og som reserver.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Ok på den mådeee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Er Torres IF og Pedro IF pengene værd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
hej drenge.. jeg har en 352 formation jeg har brugt meget tid på at lære denne formation og kan sige den er PERFEKT  i starten tabte jeg hele tiden med 4-5 mål nu vinder jeg selv med 4-5 mål oppe i toppen har jeg pato og muriel og klose som reserver, burde jeg købe cavani isted for klose??.. har bare set at der er mange der bruger ham som CAM ?? men derhar jeg tænkt mig og bruge hamsik og kevin ? og hvad med micolli er han noget værd burde man købe ham til angreb eller måske cam?? men jeg vil helst have 1 høj 1 lille pace spiller så tror ikke det ville være en god ide med 2 små spiller oppe ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
IF Klose og Muriel/Pato var et fantastisk angreb for mig da jeg havde Serie A hold, især med Biabiany på kanten til at slå indlæggene mod Klose. 99 afslutning, 97 springkraft og 94 heading er bestemt ikke ringe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja han er god nok klose han har lavet mange mål for mig  men han har ikke 99 i afs..... hehe...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|