|
MoneyGang
|
|
Nogle der kan lave et hold til 1.650.000. Eneste krav er, at det skal være 4-2-3-1 eller 4-1-2-1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Ja det ser sgu godt ud  Måske Thiago Silva IF?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Hvordan forudser i prisen på Ronaldo NIF? Vil han falde yderligere pga. det store udbud?
For det andet, syntes jeg at de IF's der lige er kommet for nylig(ex Walcott og Cavani) falder drastisk. Men jeg tænker det måske er fordi folk har fokus på TOTY, og at man derfor efter man har opgivet at få sådan en i en pakke, vil gå tilbage og købe IF's - altså vil prisen på disse stige igen om noget tid?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 23:11 af fck-drengen »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Kan i hvert fald sige at Vidal og De Rossi er vilde. Men det ser rigtig godt ud. Kunne også godt ligne mit næste hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
hehe ok super maaayn:D
tænkte mere på det 2 COMs om de ville funger godt med dem der?? de er jo angriber.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
hehe ok super maaayn:D
tænkte mere på det 2 COMs om de ville funger godt med dem der?? de er jo angriber.....
Du kunne godt sætte Moralez og Urby Emanuelson ind i stedet for. Dem har jeg haft god succes med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
køber moralez som reserve så kan det ikke være bedre ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
køber moralez som reserve så kan det ikke være bedre ?  Ja, men for mig så føles Urby i hvert fald ikke så langsom. Moralez er bare hurtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja kan godt se hvad du mener de har sku ligeså meget pace som dem jeg lavede men mine koster bare meget så nok en god ide med dine 2....
men Seria A er den bedste liga til den her formation ik?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 23:22 af Balkanos »
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
ja kan godt se hvad du mener de har sku ligeså meget pace som dem jeg lavede men mine koster bare meget så nok en god ide med dine 2....
Så skal du også til at købe formationskort til Miccoli og Muriel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|