|
Trohde
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
BURN! det er sgu meget sjovt spottet.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
ok men spillerne er ligeså dyrt som i 41212 ik??.... synes du ogsp 4-4-2 også er bedre end 41212?
Jo, det er en dyr formation. Men tror dog 4-1-2-1-2 er dyrest. Du skal passe på med ikke at brænde alle dine coins af på formationsskift. Du må have tålmodighed for at blive god til FIFA. Hvilken Div spiller du i og hvor mange point opnår du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Jo, det er en dyr formation. Men tror dog 4-1-2-1-2 er dyrest.
Du skal passe på med ikke at brænde alle dine coins af på formationsskift. Du må have tålmodighed for at blive god til FIFA.
Hvilken Div spiller du i og hvor mange point opnår du?
Jeg bruger ikke formationskort sælger og køber spiller når jeg skiftede til de forskelige formationer ( sjovt nok har jeg ikke mistet penge på det ) jeg spiller mellem 1-2 division... har vundet 3-4 gange 1 division og for det meste kommer jeg op på det 12 P.. men så går det galt og kommer ned i 2 div, og har vundet også den men for det meste er det 14 p der.. så skifter sådan der.. Men jeg er lige gået tilbage 4-1-2-1-2 den kan jeg bedst spille. så må jeg bare tålmodigheden og lærer det. har bare så meget problemer i forsvar har læst diverse guides men intet hjælper...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Jeg vil mene, at Clichy er bedre end Evra. Man skal dog passe på Clichy ind i mellem, da han kan tonse frem pga. hans høje offensive moral.
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Jeg bruger ikke formationskort sælger og køber spiller når jeg skiftede til de forskelige formationer ( sjovt nok har jeg ikke mistet penge på det ) jeg spiller mellem 1-2 division... har vundet 3-4 gange 1 division og for det meste kommer jeg op på det 12 P.. men så går det galt og kommer ned i 2 div, og har vundet også den men for det meste er det 14 p der.. så skifter sådan der..
Men jeg er lige gået tilbage 4-1-2-1-2 den kan jeg bedst spille. så må jeg bare tålmodigheden og lærer det.
har bare så meget problemer i forsvar har læst diverse guides men intet hjælper..
Hvis du kan vinde 1. div har du ingen grund til at være trist. Jeg har endnu ikke vuundet den - får nøjagtig 20 point hver gang og det ahr gjort en 10-15 gange nu. Rykker dog aldrig ned. Synes dog godt du kan få et stærkere hold med de coins du har, men du er Serie A fan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
HOLY MOLY... har ikke fulgt udviklingen på markedet i flere dage nu fordi jeg mistede tålmodigheden...
Og nu ser jeg at en spiller som Hazard i 4-4-2 (!) sælges for omkring de 70k.
Det er prisfald på 30 k siden... 4 dage?
Dette må skyldes TOTY - og det bliver vel vildere endnu hen over weekenden når angriberne kommer i pakker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Pedro (SIF) som RW
Sikke en gave for Barca/La Liga fans!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Jeg brugte 100K da forsvarsspillerne fra TOTY kom i packs og fik intet. De resterende 25K ville jeg bruge nu og hvis jeg intet fik, ville jeg slette mit hold og starte forfra. Køber en pack til 7,5K og hiver IF Cavani, ren luksus!
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hvordan forsvar i sig??... je kan slet ikke finde ud af det. Når han angriber så entet løber jeg rundt om ham eller han sætter mig helt af ( men en langsom spiller) ellers så er mit forsvar spilttet helt af...og tit så løber mine spiller bare frem af uden jeg gører det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvordan forsvar i sig??... je kan slet ikke finde ud af det. Når han angriber så entet løber jeg rundt om ham eller han sætter mig helt af ( men en langsom spiller) ellers så er mit forsvar spilttet helt af...og tit så løber mine spiller bare frem af uden jeg gører det  Bruger du L2? Jeg har mest held med at have afventende forsvar, selvom jeg hader den stil IRL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvordan forsvar i sig??... je kan slet ikke finde ud af det. Når han angriber så entet løber jeg rundt om ham eller han sætter mig helt af ( men en langsom spiller) ellers så er mit forsvar spilttet helt af...og tit så løber mine spiller bare frem af uden jeg gører det  L2 og så prøv at læse dine modstandere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Jammen jeg har prøvet L2 man så går han jo bare fra side til side og han let kommer forbi mig  jeg bruger mer X så angriber min forsvar ham men det hjælper heller ikke... men så i holder bare L2 inde og går til venstre og højre  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|