|
Balkanos
Gæst
|
|
Der er 1 ting jeg ikke kan fatte...
Fx når jeg løber med walcott som har 96 i pace på kanten og så kommer hans forsvar som kun har 75 i pace hvordan fande kan han indhente mig??? det kan jeg slet ikke fatte...
også generalt har spillet mod hold hvor ALLE mine spiller har meget mer pace end hans og aligvel er hans spiller hurtigere, hvordan kan det lagde sig gøre..??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Fatter jeg heller ikke altid. Blev hentet af Ferdinand den anden dag, da jeg løb med Muriel (91 pace).
Men det har vel noget at gøre med, at du løber med bolden og at forsvarsspilleren som rwgel skal løbe en kortere distance end dig. Og måske er de blevet boostet med et kort.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja ok men jeg synes at det skere for mig hver kamp kan slet ikke fatte det.. man latså man løber med R2 ik? og spurt er højre analog ik???....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
ja ok men jeg synes at det skere for mig hver kamp kan slet ikke fatte det.. man latså man løber med R2 ik? og spurt er højre analog ik???....
Du skal IKKE bruge højre analog når du er i en løbeduel. Slet ikke hvis du bruger små spillere som Walcott. Du skal blot holde R2 inde for at spurte. Bruger kun højre analog hvis jeg har oceaner af plads og er 100 % sikker på, at der ikke er en forsvarsspiller der kan komme og rive mig i trøjen og derved hale ind på mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
okkk på den måde.. plejer også bruge r2 for det meste... en anden ting jeg ikke kan lære er at forsvare.. har læst alle mulige guides men intet hjælper.. hmm
Jeg plejer og holde på x og så npr jeg er tæt på trykker jeg O men så dribleer han bare forbi mig og sætter mig helt af... kan slet ikke fatte det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
okkk på den måde.. plejer også bruge r2 for det meste... en anden ting jeg ikke kan lære er at forsvare.. har læst alle mulige guides men intet hjælper.. hmm
Jeg plejer og holde på x og så npr jeg er tæt på trykker jeg O men så dribleer han bare forbi mig og sætter mig helt af... kan slet ikke fatte det
Forsvarssystemet er også klart det sværeste at mestre i FIFA sammen med L2R2-teknikken imo. Men den bedste måde at forsvare på er nok som han viser i denne video http://www.youtube.com/v/I4Sw_LCqH_I, dog bruger jeg ikke selv X, men udelukkende O når jeg skal tackle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mist747
|
|
Hvordan har i sat jeres controller indstillinger op? Jeg er ved at gå amok over at jeg lige pludselig skifter mand, mens jeg er i en løbeduel i forsvaret. Jeg synesw også at jeg konstant oplever at mine forsvarsspillere ikke fatter noget som helst. Det er som om at når min modstander spiller en bold i dybden, så træder mine forsvarsspillere et skridt frem og piller sig selv i navlen EFTER at han har modtaget bolden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Havde også det problem i starten. Har nu sat den på 'Bolde i luften' eller noget lignende, og oplever ikke længere det problem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Hvilke ting kan man gøre for at få en bedre holdånd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hvilke ting kan man gøre for at få en bedre holdånd?
Vælg spillere fra samme liga/nation, køb dem i den rigtige formation, spil dem på deres naturlige position. Det var nærmest et lille rim, når jeg tænker mig om 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Dec 2012, 16:12 af Oli »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Der er 1 ting jeg ikke kan fatte...
Fx når jeg løber med walcott som har 96 i pace på kanten og så kommer hans forsvar som kun har 75 i pace hvordan fande kan han indhente mig??? det kan jeg slet ikke fatte...
også generalt har spillet mod hold hvor ALLE mine spiller har meget mer pace end hans og aligvel er hans spiller hurtigere, hvordan kan det lagde sig gøre..??
Walcott er en lille lort og med det samme forsvarsspiller kommer ind i kropskontakt med ham, så vil han blive sænket fuldstændig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kris2625
|
|
Nogle, der vil komme med et forslag til et hold til 130k højst?  ikke PL og helst heller ikke Serie A 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|