|
Gosser
|
|
Hej allesammen! Jeg så i dag i skolen at der var nogen der sad og spille Mario Kart mod hinanden! Det rigtige Mario Kart!  Nåede ikke at spørge dem om hvor de havde det fra, men er der nogen af jer der ved det?  Det ville da være for fedt at have det på computer!  Mvh Gosser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nees
|
|
Hej allesammen! Jeg så i dag i skolen at der var nogen der sad og spille Mario Kart mod hinanden! Det rigtige Mario Kart!  Nåede ikke at spørge dem om hvor de havde det fra, men er der nogen af jer der ved det?  Det ville da være for fedt at have det på computer!  Mvh Gosser Hvis det er det jeg tror du mener så mener du at du vil have spillet på de computer lige som FM eks. Hvis det er det så skal du gå ind på google og finde den maskine du skal bruge for at køre spillet. Det hedder en "emulator" (staveplade) og der efter skal du finde spillet. De hedder "rom" jeg laver lige et eks. Du vil gerne have en Game Boy Colour så går du ind på googel og skriver "Game Boy Colour emulator" og finder et sted du kan downloade det. Derefter vil vi have et spil FIFA 2001 så skriver du "FIFA 2001 rom". Det skulle virke. Hvis du vil have mere hjælp skal du bare sige til
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Så vidt jeg husker er det på Nintendo64 du kan finde alt relateret til mario  Der findes diverse Nintendo64 emulatorer rundt omkring på nettet som Nees sagde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Jeg kan finde en hjemme side til dig når jeg kommer hjem fra skole 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Jeg kan finde en hjemme side til dig når jeg kommer hjem fra skole  Mange tak!  Også tak til jer andre, ikke helt sikkert på jeg forstår det, men læste det også bare lige hurtigt da jeg lige er i skole  Ser videre på det når jeg kommer hjem! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Skal man have en controller hvis man vil spille nintendo 64?
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Wuhuu, det ser ud til at virke, so far 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Skal man have en controller hvis man vil spille nintendo 64?
Ikke hvis det er på computeren nej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det virker!  TAK! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Hvordan slår man det til keyboard?
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det er det da automatisk? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Kan du så ikke sende et link til den du downloadede?
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|