home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks års awards 2010!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks års awards 2010!  (Læst 20249 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #45: 06 Jan 2011, 23:05 »

Held, marginaler, dårlige baner, krise, søvnproblemer, diarre, influenza, Kent Nielsen, Grise i målet, Nordlys, månens indvirkning, Rajkos hår!

Tro mig jeg har mange undskyldninger :Q
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #46: 06 Jan 2011, 23:40 »

Farven på modstandernes trøjer måske? crazy
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #47: 07 Jan 2011, 10:48 »

Årets freakssdebattør: Gazlgor

Det tidligere crewmedlem løb med langt størstedelen af stemmerne, da denne kategori skulle afgøres. Her blev nævnt lange velformulerede og velargumenterede indlæg, som noget vi havde lagt vægt på i bedømmelsen. Galzgor har især opholdt sig i Arsenal-tråden, men har også formået at holde et højt niveau, når han har bevæget sig over i de andre klubtråde eller andre dele af forummet.

Nominerede: Jakob E, Gazlgor, Hamza_BIF, ItaliensLarsen, Don AA, JKJ, Verdenskrig


Efter et særdeles lavt aktivitets niveau i årets første 10 mdr, hvis det overhovedet var til stede må jeg da indrømme at jeg er lidt forundret over at jeg er blandt de nomineret.
Der må have været dem der har været mere aktiv end jeg har og dermed også har fortjent nominereingen mere end jeg har Wink

Men også et stort tillykke til vinderne i de forskellige katagorier herfra Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #48: 07 Jan 2011, 11:12 »


Årets mest ligegyldige tråd: Tælletråden

Da Fernando i starten af december hev Tælletråden frem fra pensionen, så undrede mange sig sikret over dette. Derfor endte den både med en nominering og efter omstemning, så endte tråden også som vinder af årets mest ligegyldige tråd. I den oprindelige afstemning delte den førstepladsen med ”Bave”, men da i omstemning, så var crewet ikke i tvivl om tælletråden var den værdige vinder.

Nominerede: Chelsea tråden, FCK tråden, Tælletråden, Bave, Et eller en hamster, Badminton, AaB tråden, OB tråden


Jeg forstår virkelig ikke hvordan denne tråd kan vinde? Den er jo overhovedet ikke berettiget til at blive "ÅRETS"-et eller andet..
Den er startet i 2006, og stort set alle posts er fra dengang. Det er jo nærmest kun under en side sammenlagt, ud af de 21 sider, der er fra 2010. Det skal dog siges at jeg er enig i at det er den mest ligegyldige af de der har været nævnt, med bave på en anden plads, men skulle den have haft en pris skulle det have været i 2006 eller 2007.

Derudover, tillykke til alle vinderne Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2011, 11:15 af rolighed99 » Logged




3.v evaB
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #49: 07 Jan 2011, 14:38 »

På baggrund af rolighed99s fantastiske detektiv arbejde, vil jeg returnere fra de døde og kræve at Bave vinder titlen som årets mest ligegyldige tråd.
That will be all.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #50: 07 Jan 2011, 14:43 »

Du er bare en gøgler Bave Grin
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #51: 07 Jan 2011, 16:29 »

Efter et særdeles lavt aktivitets niveau i årets første 10 mdr, hvis det overhovedet var til stede må jeg da indrømme at jeg er lidt forundret over at jeg er blandt de nomineret.
Der må have været dem der har været mere aktiv end jeg har og dermed også har fortjent nominereingen mere end jeg har Wink


Kvalitet frem for kvantitet, og jeg er i hvert fald glad for at du er tilbage med dit altid høje niveau.. Det har også gjort Liverpool tråden en smule mere livlig Tunge Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #52: 07 Jan 2011, 16:36 »

Efter et særdeles lavt aktivitets niveau i årets første 10 mdr, hvis det overhovedet var til stede må jeg da indrømme at jeg er lidt forundret over at jeg er blandt de nomineret.
Der må have været dem der har været mere aktiv end jeg har og dermed også har fortjent nominereingen mere end jeg har Wink

Men også et stort tillykke til vinderne i de forskellige katagorier herfra Smiley
Som VK siger, så kvalitet frem for kvantitet, og det er jo kun brugerne der har nomineret, så de må jo mene at du har gjort det godt. Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #53: 07 Jan 2011, 23:54 »

Du tager pis på os ikk?


Selvfølgelig gør han da det hvad ellers. Der er sku da ingen der vil være ven med ham Hehehehehehe
Vi siger bare "ven" til ham for at han ikke bliver ked af det
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #54: 08 Jan 2011, 13:09 »

På baggrund af rolighed99s fantastiske detektiv arbejde, vil jeg returnere fra de døde og kræve at Bave vinder titlen som årets mest ligegyldige tråd.
That will be all.
Grin

Bave-tråden burde vinde samtlige kategorier, synes jeg. Skuffende. ticked off
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #55: 08 Jan 2011, 15:45 »

Årets mest fesne oplevelse:
Jakob Es konstante ophold i Manchester United tråden

Fucking epic nominering Grin
I nailed that one. Djævel
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #56: 08 Jan 2011, 20:50 »

Kvalitet frem for kvantitet, og jeg er i hvert fald glad for at du er tilbage med dit altid høje niveau.. Det har også gjort Liverpool tråden en smule mere livlig Tunge Opstemt

Som VK siger, så kvalitet frem for kvantitet, og det er jo kun brugerne der har nomineret, så de må jo mene at du har gjort det godt. Smiley

Tak tak, nu bliver jeg jo næsten helt forlegen  Forlegen Forlegen

Men takker så for nomineringen. Skal prøve ikke at skuffe nogen Wink
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #57: 13 Jan 2011, 15:28 »

Jeg er - sjovt nok - enig med Rolighed, Bave og Vino.

Men der er sgu nogen sjove nogen under: "Årets mest fesne oplevelse"
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #58: 13 Jan 2011, 15:42 »

Glad for min blog fik titlen som "årets blog" Smiley
Overraskende dog, havde overhoved ikke forventet det Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010