home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks års awards 2010!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks års awards 2010!  (Læst 20248 gange)
søgaard
Gæst
 
FmFreaks års awards 2010!
« : 06 Jan 2011, 17:55 »

Endnu et år er gået på FmFreaks og her har siden både oplevet store nedture, men så sandelig også opture. I har nomineret en lang række tråde, brugere og episoder i 11 kategorier, samt stemt i kategorien ”årets crewmedlem". Vi har i crewet voteret omkring de 11 kategorier og er nu klar til at kunne offentliggøre vinderne.

Årets sjoveste freakssdebattør: Verdenskrig

I denne kategori var crewet ikke i tvivl, da langt over halvdelen stemte på Verdenskrig. Verdenskrig har på det seneste oplevet mange nedture med både Brøndby og Liverpool. Så skulle man tro, at vi giver ham denne pris i sympati med de ting, som han har oplevet. Sympati har Verdenskrig dog ikke brug for, da han, trods en del aggressioner, har formået at holde et niveau, hvor den humoristiske side tit har skinnet igennem, når spillere som Fernando Torres, Dirk Kuyt, Remco van der Schaaf og Mikkel Bischoff’s præstationer er blevet kommenteret.

Nominerede: Fernando, DimitarBerbatov, TheX, BB88, ItaliensLarsen, Lavezzi, Verdenskrig, Jakob E

Årets tråd: Manchester United tråden
I denne kategori var der ikke mange nomineret, men det endte alligevel med at være en tæt kamp om afgørelsen. Manchester United tråden endte dog med at trække det længste strå i forhold til Guldbrands taktiske teorier. Her blev fremhævet den konstante aktivitet i klubtråden, hvor flere brugere har vist sig positivt frem i lange debatter om alt mellem himmel og jord, som omhandler Manchester United og topkampen i Premier League.

Nominerede: Odds tråden, Manchester United tråden, Taktiske Teorier af Guldbrand, Brøndby IF tråden, FCK tråden

Årets freakssdebattør: Gazlgor

Det tidligere crewmedlem løb med langt størstedelen af stemmerne, da denne kategori skulle afgøres. Her blev nævnt lange velformulerede og velargumenterede indlæg, som noget vi havde lagt vægt på i bedømmelsen. Galzgor har især opholdt sig i Arsenal-tråden, men har også formået at holde et højt niveau, når han har bevæget sig over i de andre klubtråde eller andre dele af forummet.

Nominerede: Jakob E, Gazlgor, Hamza_BIF, ItaliensLarsen, Don AA, JKJ, Verdenskrig

Årets sjoveste tråd: "Jeg er pisse stiv"-tråden

Om det er servernedbruddets skyld skal være usagt, men sjove tråde havde I ikke nemt ved at finde og da vi skulle bestemme hvilken af de nominerede der skulle vinde, så havde vi også svært ved at bestemme os. Til sidst blev det dog tråden, hvor man enten kunne skrive, når man var fuld eller komme med sine drukhistorier, når promillen igen nærmede sig 0. Dens nærmeste konkurrent var faktisk slet ikke en tråd, men derimod shoutboxen/chatten, hvor der altid er garanti for et godt grin, når mange af sidens brugere folder sig ud.

Nominerede: Manchester United tråden, Shoutboxen/chatten, Crime Rider tråden, Jeg er pissestiv tråden, Brøndby IF tråden


Årets mest positive oplevelse: KongFjong har tilsluttet sig FmF

Trods hård konkurrence, så endte det med siden nye programmør kunne snuppe denne ære, da hans ankomst i crewet, og nyheden om planerne for en ny side kom frem, løb med titlen. Dette var dog i hård konkurrence mod masser af andre gode kandidater, hvor bl.a. Blogkonkurrencen, Breezers arbejde i downloadsektionen og det nye, unge og sultne crew også slugte et par stemmer. KongFjong trak dog det længste strå og det var ikke kun pga. han stemte på sig selv Wink

Nominerede: Breezerdk for hans arbejde i Downloadsektionen, Det nye, unge og sultne crew, Blogkonkurrencen, Champions Freak, Jakob E, Søgaards flotte citat i chatten, Da sitet rundede 5 år, Whale, KongFjong har tilsluttet sig FmF

Årets download: Southsides summer update

Denne kategori var den med færrest nomineringer, men alligevel endte det med at blive en tæt afstemning, hvor Southsides arbejde i editoren blev vinderen foran Football Manager 2011 demoen og databasen, hvor man kan få ned til level 11 i de engelske ligaer. Med fem stemmer, så endte Southside altså med at hive en smal sejr hjem.

Nominerede: Engelske Level 11 database af RTC, Southsides summer update, Football Manager 2011 Vanilla demo

Årets blog: Oranje/Sevillistas! af Baliian

Servernedbruddet havde desværre også en indvirkning på denne kåring, da den første halvdel af årets blogs forsvandt. Alligevel fik vi nogle gode nomineringer ind, selvom der ikke var mange. Det endte dog med at blive Baliian, som startede med at være hollandsk landstræner og sidenhen flyttede til Sevilla. Bloggen holdte et flot skriftligt og grafisk niveau gennem alle 26 updates og var under VM den nok mest læste blog på siden.

Nominerede: ”SuperDepor – Når krisen krader” af Swizz CataR, ”East Cowes Victoria Athletic A.F.C” af Nickmik, ”Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub” af Billybob101, ”The Minors/Partenopei” af ItaliensLarsen, ”Oranje/Sevilliatas!” af Baliian

Årets bruger: Dexter

Årets bruger delte crewet i to, hvor der dog stadigvæk var overvægt på Dexters side, da afstemningen skulle afgøres. Dexter har gennem hele året lagt et stort arbejde i at hjælpe brugere med at få det bedste ud af deres spillere og især i ”Rate mit talent” har Dexter vist sin godhed, når han har givet specifikke træningsprogrammer og vejledt mange brugere i hvordan de kunne få deres unge talent til at blive den næste verdensstjerne. På andenpladsen finder vi også en bruger, som mange andre brugere har haft gavn af, nemlig Guldbrand. Han har i løbet af året skrevet sine taktiske teorier og har også været en stor hjælp for de brugere, som har haft problemer med at få det bedste ud af deres hold.

Nominerede: Verdenskrig, Guldbrand, Jakob E, Dexter, Zone 43

Årets mest ligegyldige tråd: Tælletråden

Da Fernando i starten af december hev Tælletråden frem fra pensionen, så undrede mange sig sikret over dette. Derfor endte den både med en nominering og efter omstemning, så endte tråden også som vinder af årets mest ligegyldige tråd. I den oprindelige afstemning delte den førstepladsen med ”Bave”, men da i omstemning, så var crewet ikke i tvivl om tælletråden var den værdige vinder.

Nominerede: Chelsea tråden, FCK tråden, Tælletråden, Bave, Et eller en hamster, Badminton, AaB tråden, OB tråden

Årets guide/artikel: Chile – The Golden Generation

Fire guider/artikler blev nomineret, men i crewet var der ikke den store tvivl om hvilken en der skulle vinde. Swizz CataRs artikel Chile – The Golden Generation fik hele otte stemmer og dermed blev det skriveriet om Chile og de unge stjernefrø, som landet har produceret og som I har fået gavn af i Football Manager 2010 og forhåbentlig også i Football Manager 2011.

Nominerede: 6:37 – Hvad skal man give sig til, Chile – The Golden Generation, Kampen for overlevelse, Omvæltningen

Årets mest fesne oplevelse: Servernedbruddet
I en kategori med en del nominerede, så var der alligevel en ting, som sprang i øjnene og det var servernedbruddet, som fjernede næsten et helt års indlæg fra forummet. Selvom det nu er et halvt år siden, så kan det stadigvæk ses, når man kigger i Football Manager 2010-delen af forummet, hvor man mistede alt optil i sommers.  Heldigvis har siden overlevet denne episode og er nu endnu bedre forberedt, hvis uheldet skulle være ude igen.

Nominerede: Grafikkonkurrencen, Servernedbruddet, Jakob Es konstante ophold i Manchester United tråden, Fernando, Lavezzis ban, Altid Brøndby/Hamza_BIF, De manglende crewmedlemmer, Goikoetxea, Alle Fernandos fejl, Billederne af det nye design

Årets crewmedlem: Søgaard

Trods et lidt skuffende antal stemmer, så kunne der alligevel findes en vinder i kategorien ”Årets crewmedlem". Med tre stemmer kunne Søgaard med nød og næppe kalde sig ”årets crewmedlem”, da både Crazy-Poul, Swizz CataR og NicklasJakobsen kun fik to stemmer og dermed blev slået med en stemme. Enged og BlaZZo fik begge tilkæmpet sig en enkelt stemme i afstemningen.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 18:30 af Søgaard » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #1: 06 Jan 2011, 18:01 »

Årets mest fesne oplevelse:
Jakob Es konstante ophold i Manchester United tråden

Fucking epic nominering Grin
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #2: 06 Jan 2011, 18:03 »

Årets mest fesne oplevelse:
Jakob Es konstante ophold i Manchester United tråden

Fucking epic nominering Grin

Den nominering er virkelig spot on  crazy

"..Søgaards flotte citat i chatten.."
Hvilket citat?  Forlegen
Logged

19-18!

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #3: 06 Jan 2011, 18:05 »

Nice jeg fik en pris  Opstemt
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #4: 06 Jan 2011, 18:12 »

Wow, det er første gang jeg har været nomineret i en kategori - ud over årets crew self Tunge .. Og så blev det endda til en sejr Opstemt Uventet, men dejligt at høre at man bliver prissat. Jeg ville selv have stemt på VK, men jeg 'glemte' desværre at nominere Tunge Men awesomeness.. Der følger vel 30mio freak$ med i præmiesum?

Årets mest fesne oplevelse:
Jakob Es konstante ophold i Manchester United tråden

Fucking epic nominering Grin

Haha ja den grinede jeg også af Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 18:14 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #5: 06 Jan 2011, 18:13 »

Wow, det er første gang jeg har været nomineret i en kategori - ud over årets crew self Tunge .. Og så blev det endda til en sejr Opstemt Uventet, men dejligt at høre at man bliver prissat. Jeg ville selv have stemt på VK, men jeg 'glemte' desværre at nominere Tunge Men awesomeness.. Der følger vel 30mio freak$ med i præmiesum?
Det eneste du vinder er æren Wink Plus du kan fortælle kæresten det og så slipper du garanteret for at skifte ble på den lille resten af dagen Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #6: 06 Jan 2011, 18:17 »

Det er egentlig kun årets tråd jeg er meget uenig i... Synes Guldbrands tråd burde have vundet, da den er givende og samtidig omhandler FM Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #7: 06 Jan 2011, 18:17 »

Det eneste du vinder er æren Wink Plus du kan fortælle kæresten det og så slipper du garanteret for at skifte ble på den lille resten af dagen Wink

Hun syntes det var fedt.. Men ellers gav det ingen gevinst Skuffet
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #8: 06 Jan 2011, 18:18 »

Hun syntes det var fedt.. Men ellers gav det ingen gevinst Skuffet

/Hun var pisse ligeglad Tunge
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #9: 06 Jan 2011, 18:18 »

Det er egentlig kun årets tråd jeg er meget uenig i... Synes Guldbrands tråd burde have vundet, da den er givende og samtidig omhandler FM Smiley

Enig .. de kunne jo også have valgt en fifa tråd eller sådan noget.. Synes når nu det er en fm side at de så skal være noget omkring emnet .
Logged

Vi skal alle være her.

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #10: 06 Jan 2011, 18:19 »

Hvordan Guldbrand ikke vandt Årets Tråd og Årets Bruger er virkelig en gåde for mig. Jeg synes virkelig det er grinagtigt. Han har da om nogen formået at få FM aktiviteten op på den gode måde med fremragende indlæg gang på gang.

Udover det synes jeg Fernando havde fortjent et par awards.
Logged

former zoesuckins

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #11: 06 Jan 2011, 18:20 »

Enig .. de kunne jo også have valgt en fifa tråd eller sådan noget.. Synes når nu det er en fm side at de så skal være noget omkring emnet .

Jamen det er ikke så meget det, at det ikke er em FM tråd som har vundet, men mere, når man HAR en FM tråd, som er på så højt niveau og så givende for alle, så BURDE den være selvskrevet vinder. Specielt i det selskab den var i.

Hvordan Guldbrand ikke vandt Årets Tråd og Årets Bruger er virkelig en gåde for mig. Jeg synes virkelig det er grinagtigt. Han har da om nogen formået at få FM aktiviteten op på den gode måde med fremragende indlæg gang på gang.

Kan et eller andet sted godt være enig i dette. Han er om nogen den som holder FM debatten op på denne side, men skulle det ikke være ham, så er Hawk da en fin vinder, men Guldbrand havde været ligeså fortjent, synes jeg!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

korzika
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #12: 06 Jan 2011, 18:22 »

Tillykke til alle vinderne!

Personligt syntes jeg, at der er nogle vindere, som jeg er lidt uenig i, men sådan er det nu en gang.

Jeg kan dog fornemme nogle ironiske nomineringer, hvilket jeg syntes er meget sjovt..   Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #13: 06 Jan 2011, 18:24 »

Hold da op.. Mit ophold i United-tråden, har da været en gevinst for siden. Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2010!
« Svar #14: 06 Jan 2011, 18:29 »

Jamen det er ikke så meget det, at det ikke er em FM tråd som har vundet, men mere, når man HAR en FM tråd, som er på så højt niveau og så givende for alle, så BURDE den være selvskrevet vinder. Specielt i det selskab den var i.

Kan et eller andet sted godt være enig i dette. Han er om nogen den som holder FM debatten op på denne side, men skulle det ikke være ham, så er Hawk da en fin vinder, men Guldbrand havde været ligeså fortjent, synes jeg!

Nu vandt jeg så ikke årets bruger kategorien Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010