home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1233 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hjælp til kits, logoer mm
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til kits, logoer mm  (Læst 2178 gange)
Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Hjælp til kits, logoer mm
« : 05 Jan 2011, 12:47 »

Hej alle sammen  Smiley

Jeg har netop lige købt Football Manager 2011! For at få de rigtige logoer, trøjer, ansigter af spillerne ind i spillet, skal man så blot downloade de filer fra Football Manager 2010 af? Smiley

Når man installere Football Manager 2011 for første gang, er det så ikke noget med at den selv finder den senest patch og opdatere spillet så det er 100% uo to date? (Så jeg altså IKKE skal downloade den senest patch her fra sitet) Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 12:49 af Kennodinho » Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #1: 05 Jan 2011, 12:55 »

Hej alle sammen  Smiley

Jeg har netop lige købt Football Manager 2011! For at få de rigtige logoer, trøjer, ansigter af spillerne ind i spillet, skal man så blot downloade de filer fra Football Manager 2010 af? Smiley

Når man installere Football Manager 2011 for første gang, er det så ikke noget med at den selv finder den senest patch og opdatere spillet så det er 100% uo to date? (Så jeg altså IKKE skal downloade den senest patch her fra sitet) Smiley

Hvis du har downloadet en masse grafik til FM10, så kan du sagtens bare kopiere det over i FM11 mappen og så virker det Smiley Der findes dog også opdaterede pakker i mange forskellige stile rundt om på scenen. Her vil især Fm-base.co.uk og sortitoutsi.net være gode steder at kigge efter grafik Smiley

Til dit andet spørgsmål, så er det kun hvis du har installeret gennem steam at den opdaterer selv. Mener den anden måde hedder Uniloc og hvis du har installeret med det, så skal du selv downloade den seneste patch og installere den.
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #2: 05 Jan 2011, 13:11 »

Okay jeg vil tjekke de to links ud nu! Opstemt

Jeg installere igennem Steam, så patchen skal jeg ikke downloade, eller hva? Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #3: 05 Jan 2011, 13:15 »

Okay jeg vil tjekke de to links ud nu! Opstemt

Jeg installere igennem Steam, så patchen skal jeg ikke downloade, eller hva? Smiley
Nej, så skulle den gerne være fuldt ud opdateret Smiley
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #4: 05 Jan 2011, 13:21 »

Godt Opstemt
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #5: 05 Jan 2011, 13:53 »

Ved du noget om, at når man har installeret spillet over Steam, opdatere den så selv, uden at spørge en, om den tilgængelig opdatering skal installeres? Smiley

Det håber jeg nemlig IKKE at den gør. For når der kommer en opdatering en gang til februar med transfer updates, så vil jeg faktisk helst ikke have denne opdatering. Vil gerne have spillet som det er fra starten af sæson 2010/2011 ligesom i IRL Smiley
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #6: 05 Jan 2011, 14:06 »

Du kan bare vælge at spille med en anden patch, når du vælger at starte et nyt spil.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #7: 05 Jan 2011, 14:49 »

Er det nødvendigt at starte et nyt spil op for at ens fx facepacks bliver vist?  Forlegen
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #8: 05 Jan 2011, 15:26 »

Virker alle faces, logoer, kits osv fra FM 10 også i FM11 uden der sker koks i gamet? Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #9: 05 Jan 2011, 15:39 »

Er det nødvendigt at starte et nyt spil op for at ens fx facepacks bliver vist?  Forlegen
Det er ikke nødvendigt at starte et nyt spil, men jeg mener, at du lige skal lukke spillet ned og starte det op igen, før din facepack bliver vist Smiley
Virker alle faces, logoer, kits osv fra FM 10 også i FM11 uden der sker koks i gamet? Opstemt
Der skulle ikke ret gerne opstå nogle problemer, når du overfører det fra FM10 til FM11.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #10: 05 Jan 2011, 15:40 »

Takker Søgaard! Smiley
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til kits, logoer mm
« Svar #11: 05 Jan 2011, 15:49 »

Jeg kan ikke få mine facepacks til at virke åbenbart. Jeg har downloadet dem, lavet mappen graphics, derinde lavet mappen facepacks, udpakket filerne og genstartet min manager.

Jeg har også prøvet at starte et nyt spil op for at se om det virker, men det gør det ikke. Nogle der kan se grunden til at det ikke virker? Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010