home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Rigmænd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Rigmænd  (Læst 50600 gange)
Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rigmænd
« Svar #135: 19 Maj 2011, 09:24 »

Jeg havde fangruppe der overtog klubben i Fremad Amager. De tog bare et lille lån. Jeg synes at de var meget loyale i deres støtte til mig. De fyrede mig i hvert fald aldrig.

øv øv. jeg ville gerne have penge. De lånte penge for at dække mit underskud men har nu underskud igen, har hverken købt og får lige lidt overskud hver måned. alligevel er pengene væk.  dårlig person som overtager Skuffet
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #136: 24 Maj 2011, 19:21 »

Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #137: 03 Jun 2011, 14:38 »

Hvis der står konsortium efter et bestyrelses skift hvad er han så ? Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #138: 03 Jun 2011, 14:39 »

Hvis der står konsortium efter et bestyrelses skift hvad er han så ? Smiley

"Fans" for det meste
Logged

Tidligere: Baloo38

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #139: 03 Jun 2011, 15:19 »

Jeg mener er han en sugar daddy eller hvad er han? Opstemt
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #140: 03 Jun 2011, 15:32 »

Jeg mener er han en sugar daddy eller hvad er han? Opstemt

det kan jeg ikke huske
Logged

Tidligere: Baloo38

Enged
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #141: 03 Jun 2011, 15:53 »

"Fans" for det meste
Det er det da ikke. Det er som regel en gruppe af forretningsmænd, de er dog ikke i samme stil som et "tycoon", der som regel fungerer som sugar daddy efter at have overtaget en klub.
Et konsitorium plejer at smide penge i klubben når de overtager den, men der er sjældent tale om ret mange, og slet ikke i samme størrelsesorden som et tycoon.
Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #142: 03 Jun 2011, 16:04 »

Okay takker Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #143: 03 Jun 2011, 16:05 »

Det er det da ikke. Det er som regel en gruppe af forretningsmænd, de er dog ikke i samme stil som et "tycoon", der som regel fungerer som sugar daddy efter at have overtaget en klub.
Et konsitorium plejer at smide penge i klubben når de overtager den, men der er sjældent tale om ret mange, og slet ikke i samme størrelsesorden som et tycoon.

undskyld jeg prøvede at "bilde dig noget ind" Gerrard, det er bare fordi hver gang har set et konsitorium overtage har der altid stået at det var nogle fans
Logged

Tidligere: Baloo38

Enged
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #144: 03 Jun 2011, 16:16 »

undskyld jeg prøvede at "bilde dig noget ind" Gerrard, det er bare fordi hver gang har set et konsitorium overtage har der altid stået at det var nogle fans
Det kan nok også være begge dele, jeg har bare aldrig set nogen der blev overtaget af fans, så jeg troede, at der blot ville stå en gruppe af fans, men det kan naturligvis også være et konsitorium.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #145: 03 Jun 2011, 16:19 »

Det kan nok også være begge dele, jeg har bare aldrig set nogen der blev overtaget af fans, så jeg troede, at der blot ville stå en gruppe af fans, men det kan naturligvis også være et konsitorium.

jaja self var det ikke én fan, men en gruppe fans som har haft en del penge til at købe en rimelig stor del af mit FCK hold
Logged

Tidligere: Baloo38

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #146: 03 Jun 2011, 16:29 »

Helt i orden Opstemt Tænkte også lige wtf:P
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #147: 03 Jun 2011, 17:48 »

jaja self var det ikke én fan, men en gruppe fans som har haft en del penge til at købe en rimelig stor del af mit FCK hold
Jeg tror at du misforstod mit indlæg. Jeg ved godt, at du ikke mente en fan.
Det jeg mener er bare, at jeg troede, at det "bare" hed en gruppe fans, og ikke konsitorium der overtog klubben, når det var fans der overtog klubben. Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #148: 03 Jun 2011, 18:09 »

Jeg tror at du misforstod mit indlæg. Jeg ved godt, at du ikke mente en fan.
Det jeg mener er bare, at jeg troede, at det "bare" hed en gruppe fans, og ikke konsitorium der overtog klubben, når det var fans der overtog klubben. Smiley

Jeg mener uden at være helt sikker, at der står et konsitorium bestående af en gruppe fans
Logged

Tidligere: Baloo38

Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #149: 05 Jun 2011, 17:13 »

Nu har jeg ikke lige kigget samtlige sider i denne tråd igennem, men mener ikke at huske, at der er nogen der med et dansk hold har fået en såkaldt "sugar daddy".

I det link (http://www.neoseeker.com/forums/40474/t1382160-guide-how-to-get-guaranteed-tycoon-takeover-1/) ulle94 poster lidt tidligere, fremgår det ved "Step 2", at man som dansk klub ikke kan overtages af en enkeltperson med lommen fuld af guld.
Kan det virkelig passe? Hvis man så fjerner Danmark fra den liste i "Step 2" (uden at følge resten af guiden), er der så mulighed for, at man som dansk klub måske kan blive overtaget af en enkeltperson?
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010