home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89464 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #150: 15 Jan 2011, 23:03 »

Spændende start på dette VM. Der var nogle overraskelser. Specielt i dag.

Mine outsidere fra Polen har vundet begge deres kampe, men slet ikke overbevisende. Men de er jo lige som Kroatien og Frankrig et turneringshold. Japan slog også højst overraskende Østrig i dag, og de er helt med i kampen om en billet til mellemrunden. Jeg tror vi slår Rumænien med 7 i morgen, men det bliver slet ikke lige så nemt som mod Australien, hvor der nærmest ingen kamp var. Derudover tror jeg vi får problemer mod Algeriets offensive 3-2-1-forsvar.

Badefar
Manager

« Svar #151: 15 Jan 2011, 23:06 »

Nu levere jo Mikkel Hansen ikke varen hver gang. Det er der jo ingen der gør? Han var klasse igår og var ringe idag. Synes virkelig det er på en "billig baggrund" at du skriver dette. At du udefra en kamp kan sige at Mikkel Hansen er bedre? Synes vi bør vente med at bedømme dette. Men jeg mener han er bedre. Det er helt sikkert.

Men jeg har dog respekt for din mening på trods af den måde jeg skriver Wink
Bedømmer ham selvfølgelig ikke kun ud fra den har kamp men jeg må sige at jeg ser aldrig Mikkel Hansen falde igennem på den måde. Selv i testkampen mod Sverige hvor han brænder et par skud i træk brilliere han med sit efterhånden fremragende blik for medspillerne og er stadigvæk dominerende. De er meget lige i niveau men jeg synes dog at Mikkel er bedre da han indiskutabelt har det klar bedste skudrepertoire og derudover er blevet meget bedre siden sidste slutrunde til at finde stregen og slår nogle geniale diagonalafleveringe r til fløjene.

Chamberlain15
Manager

« Svar #152: 15 Jan 2011, 23:09 »

Bedømmer ham selvfølgelig ikke kun ud fra den har kamp men jeg må sige at jeg ser aldrig Mikkel Hansen falde igennem på den måde. Selv i testkampen mod Sverige hvor han brænder et par skud i træk brilliere han med sit efterhånden fremragende blik for spillet og er stadigvæk dominerende. De er meget lige i niveau men jeg synes dog at Mikkel er bedre da han indiskutabelt har det klar bedste skudrepertoire og derudover er blevet meget bedre siden sidste slutrunde til at finde stregen og slår nogle geniale diagonalafleveringe r til fløjene.

Jeg er selvfølgelig dybt uenig. Årets spiller i Bundesligaen er bedre. Og vi bliver alligevel aldrig enige Thumbs Up

Men nu rækker min viden og håndbold ikke til at jeg kan diskutere dette. Bevares jeg ved en del om håndbold men ikke nok til sådan en diskussion Wink Men jeg er sikker på at Aron Pálmarsson nok skal vise han er bedre. Bare nogle flere Ungarn præstationer tak! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager

« Svar #153: 15 Jan 2011, 23:11 »

Jeg er selvfølgelig dybt uenig. Årets spiller i Bundesligaen er bedre. Og vi bliver alligevel aldrig enige Thumbs Up

Men nu rækker min viden og håndbold ikke til at jeg kan diskutere dette. Bevares jeg ved en del om håndbold men ikke nok til sådan en diskussion Wink Men jeg er sikker på at Aron Pálmarsson nok skal vise han er bedre. Bare nogle flere Ungarn præstationer tak! Smiley

Mener du at Palmarsson er bedre skydende eller at han bare har et så godt blik for spillet at det gør ham bedre?

Swizz CataR
Manager

« Svar #154: 15 Jan 2011, 23:16 »

Men hvor god er Palmarsson i forsvaret ? Der er Mikkel Hansen i hvert fald stadig et godt stykke fra toppen Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Chamberlain15
Manager

« Svar #155: 15 Jan 2011, 23:20 »

Mener du at Palmarsson er bedre skydende eller at han bare har et så godt blik for spillet at det gør ham bedre?

De er meget lige på skuddet synes jeg Smiley blik for spillet kan jeg ikke helt dømme Mikkel Hansen på men Pálmarsson har i hvert fald et rigtig godt blik for spillet. Han finder nogle gange Robert Gunnarsson på stregen på fantastisk vis. Men igen. Jeg kan ikke bedømme Mikkel Hansen på blik for spillet Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #156: 15 Jan 2011, 23:22 »

Men hvor god er Palmarsson i forsvaret ? Der er Mikkel Hansen i hvert fald stadig et godt stykke fra toppen Smiley

Ja Pálmarsson halter lidt i forsvaret. Desværre. Men han er altså kun 20 år gammel. Det har han masser af tid til at forbedre! Smiley

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #157: 15 Jan 2011, 23:27 »

Der kan forhåbentlig ikke være tvivl om, selv med de rød hvide briller, at Aron Palmarsson er bedre en Mikkel Hansen. De er måske lige store talenter, men ingen kan agumentere mod at Aron er bedre pt. Han begår sig i Verdens bedste liga med fremragende spil for en af de bedste klubber i verden. Mikkel prøvede dette i Barca, men kunne ikke klare mosten og måtte se sig slået i kampen om sin plads på venstre backen. At han så er kommet hjem til den danske liga på et hold der saver alle andre hold over og får lov at ligge og lege skydetelt gør ham langt fra ligeså god som Aron. Mikkel Hansen kan nogle helt unike ting, men han mangler mindst ligeså mange grundlæggende ting(herunder forsvar). Mikkel Hansen har helt sikker potentialet til at blive ligeså god som Aron og hvem ved, måske bedre? Men det er lidt tankevækkende at Mikkel hansen er 3 år ældre end Aron som har opnået langt mere.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #158: 15 Jan 2011, 23:27 »

Tror på 37-24 imorgen Smiley. Mikkel Hansen med 12 kasser.

Liverpool F.C

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #159: 15 Jan 2011, 23:28 »

Ja Pálmarsson halter lidt i forsvaret. Desværre. Men han er altså kun 20 år gammel. Det har han masser af tid til at forbedre! Smiley

Palmarsson dækker klart bedre op når man ser på de modstandere de to spillere dækker op til hverdag i deres respektive ligaer, men klasse forsvar spillere er ingen af dem.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #160: 15 Jan 2011, 23:29 »

Men ingen af dem når Karabatic til sokkeholderne Cool

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #161: 15 Jan 2011, 23:30 »

Men ingen af dem når Karabatic til sokkeholderne Cool

Enig, men de har begge muligheden for at det kan lykkedes en dag Smiley

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #162: 15 Jan 2011, 23:30 »

Tror på 37-24 imorgen Smiley. Mikkel Hansen med 12 kasser.
Er det ikke lige lovligt optimistisk? Rumænerne er nogle store gutter med en fremragende fysik, så vi skal kæmpe os til sejr. En spiller som Bo Spellerberg bliver vigtig med hans fleksible spillestil, mens vores kontramaskine skal køre uden problemer, hvis en storsejr skal sikres.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 15 Jan 2011, 23:31 »

Der kan forhåbentlig ikke være tvivl om, selv med de rød hvide briller, at Aron Palmarsson er bedre en Mikkel Hansen. De er måske lige store talenter, men ingen kan agumentere mod at Aron er bedre pt. Han begår sig i Verdens bedste liga med fremragende spil for en af de bedste klubber i verden. Mikkel prøvede dette i Barca, men kunne ikke klare mosten og måtte se sig slået i kampen om sin plads på venstre backen. At han så er kommet hjem til den danske liga på et hold der saver alle andre hold over og får lov at ligge og lege skydetelt gør ham langt fra ligeså god som Aron. Mikkel Hansen kan nogle helt unike ting, men han mangler mindst ligeså mange grundlæggende ting(herunder forsvar). Mikkel Hansen har helt sikker potentialet til at blive ligeså god som Aron og hvem ved, måske bedre? Men det er lidt tankevækkende at Mikkel hansen er 3 år ældre end Aron som har opnået langt mere.

Jeg ved nu ikke hvor meget, at Mikkel Hansen blev slået i kampen om venstrebacken, selvom jeg er enig i, at han ikke ligefrem leverede verdensklassespil dernede. Handlede det ikke lige så meget om at Barcelona skød en frygtelig masse penge i Rutenka, der dermed selvfølgelig skulle være førstevalg?

Jeg ser for lidt tysk håndbold til at vurderer, hvem der er bedst af de to, men skudmæssigt har jeg svært ved at se Palmarsson som stærkere end Mikkel med de kampe jeg alligevel har set.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2011, 23:33 af Zeptor » Logged

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #164: 15 Jan 2011, 23:32 »

Karabatic, Mikkel Hansen, Palmarsson, Narcisse, Balic osv er alle blandt de bedste i verden, men jeg forstår egentlig ikke hvorfor ham der er kåret til verdens bedste, nemlig tjekkiske Filip Jicha ikke får mere omtale. Han er virkelig en fantastisk håndboldspiller, og jeg synes det var fortjent han vandt.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010