home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  5#En Idiot?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 5#En Idiot?  (Læst 5396 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

5#En Idiot?
« : 02 Jan 2011, 00:25 »

Smerte, angst, glæde, sørg og nederlag.

Jeg er en af de personer folk hader en følelseskold skid. Hvorfor også have nogen følelser i det spil her? Hvorfor ikke bare være et dumt svin uden nogen sjæl? Ja mange spørgsmål findes der og jeg kan ikke svare dig på alt men noget kan jeg da. Ja det sandt jeg er en kold skid uden nogen følelser. De eneste følelser jeg har er når jeg kan mærke smerten på det personlige.

Ellers kan det rende mig et langt stykke. Jeg er blevet kaldt en idiot et røvhul og flere andre skældsord, som ikke passer ind. Alligevel har jeg været en kold skid, og lukkede af. Jeg har et filter et filter som kun kan brydes, hvis man sørger mig personligt.

Selv om jeg en dum idiot virker det stadig jeg har vundet alt hvad jeg har kunnet komme i nærheden. Jeg har vundet det ene efter det andet jeg har vist min glæde en enkelt gang ellers et stone face. Med trang til at smile, men jeg bevare mit image som en følelseskold skid.

Hvorfor vil nogen spørge. Jeg kan ikke give et svar det er bare noget jeg har valgt. Jeg er den bedste af alle de trænere der træner drenge U13. Jeg har ikke nogen søn på holdet jeg er bare en som elsker det her. Hvordan kan man være kold overfor en folk 12 årige knægte?  Ja det svært at tro, men det sandheden.

Jeg har altid fået af vide at livet ikke er let, og at man skal leve det på hver sin måde. Det her er min måde, som jeg siger hate me or love me. Jeg er ligeglad det eneste der betyder noget er sejrene og pokalerne. Hvis du har sådan en indstilling vinder du. Dermed ikke sagt at du ikke kan være en glad og positiv træner og vinde. Det eneste jeg siger er, at man skal presse citronen så meget som man kan.

Nu er jeg blevet træt af det, og derfor søger jeg en ny udfordring, men hvad? Det er spørgsmålet skal jeg gå large eller skal jeg gøre os endnu større end bare i Danmark. Det er en af livets beslutninger, som jeg snart skal træffe. Man møder mange valg i sit liv, og man skal vælge og jeg har valgt.

Skrevet af Mikkel 2765

Hej freaks det her en lidt ny blog vej jeg vælger at gå, og må trejde gang blive lykkens gang i jagten på en blog jeg kan blive tilfreds med. Jeg pt. ikke et topbanner men arbejder på sagen, men ellers må i godt smide et brev, hvis i fik lyst til at lave et banner til mig.

« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 16:49 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Quixotry
Førsteholdsspiller

Sv: En Idiot?
« Svar #1: 02 Jan 2011, 00:57 »

Sørg = Sorg? Ellers må du forklare mig hvad sørg betyder. Du mangler også en del kommaer, og skriftligt halter det os en smule. Men jeg kigger med og venter på at se hvilken vej du skal ned af.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 16:01 af MarkAndersen » Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #2: 02 Jan 2011, 01:02 »

Tror jeg kigger forbi igen Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 02 Jan 2011, 15:29 »

Dejligt at i kigger med håber jeg kan forsætte det gode arbejde Wink

The Gunners - Arsenal FC

darkalf
Manager

« Svar #4: 02 Jan 2011, 15:55 »

Sørg = Sorg? Ellers må du forklare mig hvad sørg betyder. Du mangler os en del kommaer, og skriftligt halter det os en smule. Men jeg kigger med og venter på at se hvilken vej du skal ned af.
os er så lige med også ved dig kan man udlede eller hvordan skal det forstås  Wink

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 02 Jan 2011, 17:39 »

Drømme, tanker, fremtid, nutid og fortid

Længe har tiden været knap jeg har tænkt og vendt og drejede den i hovedet. Mit kolde jeg tog det som jeg plejede med et stone face. Jeg var i tvivl og det var sgu ikke sjovt for en gangs skyld havde jeg det som en mand uden hjælp. Igennem mit liv havde jeg sagt farvel til mange mennesker. I kan måske gætte hvorfor, ellers kan jeg svare dig på det jeg har været en kold idiot.

Jeg lever mit live alene det eneste der holder mig i gang er min passion for fodbold, og for at vinde de store trofæer. Jeg har den største passion så i ikke fatter det jeg er den mand, som hvis jeg holdte med et hold var med over det hele. Jeg ville give alt for et trofæ og for en oplevelse.

Jeg har mine håb om fremtiden, og skulle man selv vente ville man gerne stå på Camp Nou, og høre 100.000 fans råbe ens navn. Det kun en drøm, og en tanke som måske kan blive virkelighed, men man skal altid starte i de små.

Livet er en gåde og det kan også være medrivende men man skal altid huske, at leve i nuet. Jeg prøver så godt jeg kan, men mit liv er der, hvor det skal være. Ens drømme skal man aldrig glemme. Selvom du er en idiot på trænerbanen, og derhjemme skal man altid leve i nuet ellers kan ens liv gå galt.

Som en stor mand en gang sagde: All that we are is the result of what we have thought.

Skrevet af Mikkel 2765

The Gunners - Arsenal FC

Yoggidk
Gæst

« Svar #6: 02 Jan 2011, 17:43 »

Jeg ved ikke om det historiemæssigt er spændende, men dit sprog er i hvert fald ikke, så et godt råd er at du forbedrer det lidt her til de næste updates, det vil få flere læsere, og gøre at dem som du allerede har ikke falder fra.

Bare et godt råd, da jeg trods det godt kan se gode ting ved din blog Smiley

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: 2#En Idiot?
« Svar #7: 02 Jan 2011, 17:45 »

Jo tak for rådet vil prøve, men det er jo lidt svært at kunne gøre det hurtigt Wink

The Gunners - Arsenal FC

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8: 02 Jan 2011, 17:48 »

Jeg synes det er rigtig fint du blogger. Det vil gøre dit sprog bedre, og det er en god øvelse. :-)

Ellers en fin start, og at være en god skribent tager tid.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 02 Jan 2011, 17:53 »

Tak og ja det tager langtid, at få et godt niveau indenfor blogverdnen Smiley

The Gunners - Arsenal FC

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #10: 02 Jan 2011, 17:54 »

Dine tegnsætninger kunne godt tringe til en opstramning, men ellers er idéen bag din blog udmærket. Lidt grafik ville pynte, men det er selvfølgelig noget, du selv skal vurdere. Dit skriftlige niveau er fint, men man kan altid forbedre sig, ikk? Wink

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 02 Jan 2011, 18:03 »

Man kan altid forbedre sig og det vil jeg gøre lige så stille og roligt i den her blog forhåbentligt. Ja jeg kunne godt tænke mig noget grafik og arbejder også på sagen.

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 02 Jan 2011, 22:40 »

Nord, syd, øst og vest hvor er der bedst?

Jeg havde det der skulle til jeg vidste, hvad jeg stod for og det var en bonus. Jeg havde i flere år arbejdet på at komme der, hvor jeg var nu. Ingen kunne klage andet end at syntes min måde, at gøre det på var idioti.

Jeg havde prøvet det hele og nu var tiden bare inde til et nyt skridt videre. Jeg havde tilbud fra alle steder i Europa. Jeg kunne gå øst for Berlinmuren og møde en fodboldkultur så langt væk fra min egen. En kultur med så meget passion, og glæde over de små ting i livet. Et helt andet liv end det søde i Vesteuropa.

Jeg kunne gå vest mod det mere rige Europa et sted med gode forhold, hvor livet var en dans på roser for de fleste. Det er blot et spørgsmål om et stykke papir, og et håndtryk. De rige folk der sidder og styre klubben vil kun have resultater. Man kan synes de nogen svin, men jeg har den helt samme indstilling.

Umiddelbart er jeg nok mest til det Nordiske fodbold og det smukke spil i Nordeuropæisk fodbold. En ting der kunne få en til at skride ville være klimaet, som er lige så koldt som jeg er. Det er måske bare sådan det skal hænge sammen i virkeligheden eller hvad? En ting og sikkert og det er at jeg aldrig bliver en venlig og smilende type jeg har et image at bevare.

Jeg kunne også smutte sydpå til dejlige himmelstrøg. Dejlig fodbold spiller de i, hvert fald om så man kan lide det eller ej. Sydeuropæisk fodbold er så smukt de leger med bolden på en fantastisk måde. Der er passion, glæde og spænding, og det kan jeg rigtig godt lide. Det eneste spørgsmål er nu, hvem skal jeg vælge.

Lige nu kender i mig kun som en kold idiot, men fra nu af kan i bare kalde mig Karsten Jacobsen. For det er mit navn, og det kan måske gøre en forskel for jer. Et navn er vel et navn et slags alias for en.

Næste Update: kom tæt på Karsten Jacobsen og hans personlighed.

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: 3#En Idiot?
« Svar #13: 03 Jan 2011, 17:59 »

Barndom, ungdom, voksen, faser og Karsten Jacobsen

Mit liv har altid været godt, og jeg har aldrig oplevet at noget manglede. Mit liv har altid været godt lige fra min barndom af. Jeg havde det dejligt, og var enlig en fin og sund dreng, som min mor plejede at sige. Min interesse for fodbold har altid været stor lige siden jeg var 6 år har jeg set bold.

Det forsatte gennem årene som ung, hvor jeg trænede nogen små drenge allerede som 16 årig lige siden der har jeg arbejdet mig op. Nu kan det lyde som om jeg så ikke er kommet så langt, men det har været med flere pauser undervejs. Jeg begyndte stille og roligt min uddannelse som automekaniker. Efter jeg var færdig som mekaniker startede jeg mit eget automekaniker firma i Farum.

Jeg har stille og roligt i mit liv opbygget en personlighed i gennem mit job, som træner. Man skal som træner lægge følelserne væk og kun tænke på resultaterne på banen. Nogen vil sige det forkert, men jeg mener det den rette vej mod succes.

Man kan vel sige, at jeg er en lidt speciel trænertype. Det er en ting, som jeg mener er rigtig vigtig for at være en god træner. Gennem ens trænerkarriere gennemgår man de faser, som gør en til en god træner. Jeg har været en sød og rar træner men har stille og roligt gennemgået en udvikling fra sød til hårdtarbejdende og kold idiot.

I dag står jeg, som et menneske, som hos nogen virker som en idiot. Det eneste jeg kan sige er, at jeg står 100 % ved mig selv og min person. Mit motto er som tidligere nævnt hate me or love me.

Facts Om Karsten Jacobsen.

Født den 5/11 1969
Fødeby: Farum
Fulde navn: Karsten Ravn Jacobsen
Erhverv: Udannet Automekaniker
Familie: Har 2 børn med tidligere kone.
Fritid: Træner for U12 drenge Hillerød.
Trofæer: 2 Sjællandsmesterskab 1 Danmarksmesterskab og vinder af adskillige cups i DK og udland.

Næste update: De fire klubber og tilbudene fra dem.

Skrevet af Mikkel 2765

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: 4#En Idiot?
« Svar #14: 06 Jan 2011, 16:49 »

Muligheder, valg, klubber, skæbne og 4 tilbud

Her stod jeg med fire muligheder for nye hold. Jeg kunne kun vælge en det eneste spørgsmål var, hvilket hold skulle det være. Jeg havde tænkt mig godt om, men måtte alligevel lige gense de 4 tilbud, som jeg havde. Der var mange muligheder i de hold der havde taget kontakt til mig.

Vaduz FC – Liechtenstein

Tilbuddet fra Vaduz FC lod således, at jeg ville få et job, som manager i deres klub. Jeg ville blive ansvarlig for spillerkøb, økonomi og selvfølelig præstationerne i ligaen. Vaduz spiller i øjeblikket i den 2 bedste række i Schweiz som de har fået tilladelse til. De har øvrigt fået adgang til Europa League via den liechtensteinske pokalturnering. De vil give mig en grundløn pr. uge på 9.000 kr. Det er et rigtig godt tilbud, og da holdet samtidig har gode chancer for oprykning er der muligheder.

Queen’s Park FC - Skotland

Det næste tilbud i rækken var et tilbud fra det skotske højland og holdet Queen’s park FC. Tilbuddet var udmærket forskellen her var, at jeg kun skulle stå i spidsen for deres U/19 hold. Hvilket jeg så, som en god udfordring for, at teste mig selv på nogen lidt mere modne drenge. Samtidig havde klubben rigtig gode træningsfaciliteter for unge, og et stort stadion med plads til 52.500 tusind tilskuere. Jeg fik også mulighed for, at lave egne træningsprogrammer og købe spillere til holdet. Der var ikke nogen løn i det, men så skulle jeg jo bare søge et job.

Matera – Italien

På mit bord lå også et tilbud fra Matera i Italien. Et hold, som lå placeret i den dårligste Italienske række. Det her hold kunne virkelig føres til noget stort, samtidig med havde de jo et fantastisk klima. Her var tilbuddet også et manager job for klubben, hvilket jeg også havde fået i Vaduz. Tilbuddet var inkluderet en løn på 4.500 kr. pr. uge.  Det betød, at hvis jeg skulle til Italien skulle jeg også skaffe et job. Jeg skal da ærligt indrømme, at jeg er bedre til engelsk end italiensk. Dog kunne det være spændende, at lære den italienske kultur at kende.

SC Mladost – Serbien

Det sidste tilbud kom fra Serbien, og holdet SC Mladost. De tilbød mig et job, som Manager i deres klub, men samtidig ansvarlig for U/19 holdet. Det lød rigtig spændende men jeg følte at det ville være hårdt, at være træner for 2 hold. Holdet var et midterhold i den 2 bedste række, og derfor en udfordring for mig. På den anden side talte Serbien ikke til mig, som et spændende land, og derfor var det ikke et hold, som jeg tror ville være min interesse. Lønnen i klubben lød på 2.500 kr. pr. uge. Så det var ikke det store for mig.

Skrevet af Mikkel 2765

The Gunners - Arsenal FC

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010