home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres nytårsaften
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Jeres nytårsaften  (Læst 35933 gange)
korzika
Gæst

Jeres nytårsaften
« : 30 Dec 2010, 23:13 »

Så er det ved at være nytår, hvor vi skal sige farvel til 2010. Smiley

Jeg syntes vi manglede en tråd, hvor vi kan fortælle om vores nytårsaften; Hvad vi skal, maden, fyrværerkeri, fest etc.

Jeg kan godt starte med at fortælle, hvad jeg skal.

Først skal jeg med familien ud til nogle af mine forældres venner. Det har jeg gjort lige siden jeg kan huske, og i år er ingen undtagelse.

Der er der forhåbentligt noget lækker mad på menuen, og et hyggeligt selvskab tilstede. Så håber jeg også på, at der bliver lavet noget ballade og nogle narrestreger i nabolaget. Det bliver jeg aldrig for stor til. Wink

Jeg har dog ikke rigtigt købt fyrværkeri, men det er der andre i forsamlingen der har, så der skal naturligvis fyres lidt krudt af.

Ved 22 eller deromkring skal jeg mødes med en af mine venner, hvor vi i fællesskab tager til en lille fest. 

Der skal naturligvis indtages alkohol, og regner med at være ret fuld, når vi går ind i det nye år. Wink

Hvad skal I andre lave? Smiley

TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Jeres nytårsaften
« Svar #1: 30 Dec 2010, 23:19 »

Skal holde festen og arrangere spisning for nogle venner og veninder.

Menuen står på:

Forret- Rejecocktail
Hovedret- Oksemørbrad m/blødeløg og flødekartofler
Desert- Is med flødeskum og hindbær.

Bagefter skal jeg lige ned og hilse på familien, hvorefter folk begynder at komme hjem til mig også skal der bare festes til den lyse morgen....

Godt Nytår Smiley

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 30 Dec 2010, 23:24 »

Min nytårs aften i år er speciel Smiley

Klokken: 10:00 spilles der indendørs fodbold  DGI byen til klokken 13:00

Klokken: 14:00 Ankommer vi hjem til mig og der bliver hygget lidt og drukket sodavand

Klokken: 18:00 Serveres Foretten.

Klokken: 21:00 Serveres Hovedretten

klokken: 22:30 serveres der Desert.

Når vi har spist desert venter vi bare til det sjove skal ske udenfor Smiley
Når vi har fyret krudt af osv bliver der afholdt fifa 11 nytårs tunering hos mig Smiley

Tuneringen slutter først 7:00 så der er noget og lave hele natten Opstemt

Psvi bliver dog også 16 styks Smiley

Godt nytår ! Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Zone 43
Manager

« Svar #3: 30 Dec 2010, 23:24 »

Hvad skal I andre lave? Smiley

Jeg skal sgu på arbejde! En 9-15 vagt ligger og venter.. Den tidlige weekend er meget kærkommen efter et par stress fyldte dag. Smiley

Efter fyraften skal jeg lige hjem og hente noget tøj osv., inden jeg sætter kurs mod den gamle, jeg regner dog med at kigge forbi hos min mormor og morfar inden, jeg lander hos den gamle. Forhåbenlig kommer der en masse lækker mad, om aftenen skal der selvfølgelig fyres lidt af, men næppe det vilde. Ellers en stille aften i vente.

Godt nytår derude. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4: 30 Dec 2010, 23:33 »

Jeg skal ikke det vilde, jeg har en 7-15:30 vagt på arbejdet og er formentlig meget smadret når jeg kommer hjem, og så kan jeg ikke nå det store, da jeg skal flyve til Skotland allerede ved 12-tiden om lørdagen, og så skal der jo også pakkes lidt. Så jeg gætter på at det bliver ret fesent, med lidt hjemlig hygge, men det kompenserer et live Old Firm et par dage efter jo fint for.

united96
Juniorspiller
**

« Svar #5: 30 Dec 2010, 23:34 »

Sammen med familien, hvor vi spiller og alt muligt andet Smiley

Der skal også ses 90 års fødselsdag! (ser der være år)

Efter vi har fyret af kl. 12 står jeg for det meste ud en en time og ser på fyrværkeri... når jeg kommer ind deromkring 2 tiden så er jeg begyndt at slå om på de tyske kanaler for at hører tysk musik fra 70'erne, 80'erne og 90'erne Opstemt

går i seng deromkring kl. 3-4 tiden Smiley

Godt nytår.... pas på jer selv!

Legenden
Manager

« Svar #6: 30 Dec 2010, 23:36 »

Jeg skal til min morfars fødselsdag om morgen. Bagefter det skal jeg bare hygge Hævet Øjenbryn Lidt krudt og sprut bliver det nok også til. :Q

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Dec 2010, 23:42 »

Skal være hos familien til kl 21 og så videre til noget fest tam tam. Og se en flok idioter bruge en masse penge på krudt, så bliver det ikke bedre. Enten det eller så skal jeg være  hjemme takket være at jeg har været syg hele julen og derfor intet har spist næsten(ikke meget hvertfald)

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #8: 30 Dec 2010, 23:57 »

Skal ikke det store. Måske et smut op i den lokale rockerklub med nogle venner (sejt, I know), men ellers tror jeg bare jeg bliver hjemme.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 31 Dec 2010, 00:03 »

Skal intet specielt. Har ikke rigtig lyst til nytårsaften i år, så tager det nok stille og roligt derhjemme og kigger på alle de idioter der skyder penge op i luften Wink

united96
Juniorspiller
**

« Svar #10: 31 Dec 2010, 00:07 »

Skal intet specielt. Har ikke rigtig lyst til nytårsaften i år, så tager det nok stille og roligt derhjemme og kigger på alle de idioter der skyder penge op i luften Wink

det også bare dejligt at stå at kigge på det... så behøver man ikke selv købe det Opstemt

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #11: 31 Dec 2010, 00:14 »

Starter hos familien og min barndomvens familie.
senere videre til fest. så må alkoholen vise vejen ! Wink

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 31 Dec 2010, 00:16 »

det også bare dejligt at stå at kigge på det... så behøver man ikke selv købe det Opstemt
Nej lige præcist. Det er fin tradition, men synes at nytårsaften er blevet lidt hysterisk. Slap af vi skifter jo kun dato. Nå nok om det, vil ikke blive "flamet" eller skabe noget negativt.  Wink

Godt nytår ellers.  Smiley

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 31 Dec 2010, 00:17 »

Syntes at nogen af jer er lidt kedelig på en årets vildeste festdage :Q
Jeg skal selv hjem til en ven hvor vi skal have en masse mad, drikke os en smule beruset og når vi så er i 2011 skal Aarhus væltes. Bliver alt for awesome :-)

united96
Juniorspiller
**

« Svar #14: 31 Dec 2010, 00:21 »

Syntes at nogen af jer er lidt kedelig på en årets vildeste festdage :Q
Jeg skal selv hjem til en ven hvor vi skal have en masse mad, drikke os en smule beruset og når vi så er i 2011 skal Aarhus væltes. Bliver alt for awesome :-)

Kedelige?? nogle ville bare slappe af og tage det stille og rolig Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010