home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Agent, der hader en?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Agent, der hader en?  (Læst 2000 gange)
thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Agent, der hader en?
« : 29 Dec 2010, 01:44 »

Jeg kunne godt tænkte mig at købe en ung spiller, som selv kommer med positive kommentarer, når jeg roser ham og klubben gerne vil slippe ham kan jeg ikke tilbyde ham en kontrakt, da agenten har mig som hadeperson af en eller anden årsag...

Hvad gør man!?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Agent, der hader en?
« Svar #1: 29 Dec 2010, 02:01 »

Jeg kunne godt tænkte mig at købe en ung spiller, som selv kommer med positive kommentarer, når jeg roser ham og klubben gerne vil slippe ham kan jeg ikke tilbyde ham en kontrakt, da agenten har mig som hadeperson af en eller anden årsag...

Hvad gør man!?

Ved ikk hvad man kan gøre ved det, men går ud fra det er fordi du tidligere har forhandlet med ham, om en anden spiller... Smiley

EDIT: Da jeg skrev her, blev der ligepludselig interesse for emnet Grin
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 02:07 af Brøndby_4ever » Logged

Aldrig alene!

søgaard
Gæst
 
Sv: Agent, der hader en?
« Svar #2: 29 Dec 2010, 02:14 »

Du har formentlig været inde og forhandle med spilleren før og har trykket på "walk away" (ved ikke hvad den hedder på dansk) og derved så har du annulleret kontraktforhandling erne og det bliver man ikke populær for hos agenten eller spilleren. Hvis du venter nogle måneder 3-4 måneder, så skulle du dog gerne have mulighed for at forhandle en kontrakt med spilleren igen.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agent, der hader en?
« Svar #3: 29 Dec 2010, 15:54 »

Jeg kunne godt tænkte mig at købe en ung spiller, som selv kommer med positive kommentarer, når jeg roser ham og klubben gerne vil slippe ham kan jeg ikke tilbyde ham en kontrakt, da agenten har mig som hadeperson af en eller anden årsag...

Hvad gør man!?
Det er helt naturligt - tror samtlige agenter jeg har handlet med i mit spil har det sådan med mig Peace Er sgu også en nærigrøv Shockeret
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Agent, der hader en?
« Svar #4: 30 Dec 2010, 02:14 »

Man bliver sku nødt til at vær lidt nærig i forhandlingerne hvis ikk li man har en oliemilliardær i ryggen når man går på indkøb. Er fx Lyngby pt. og der skal der sku holdes hus med lønnen...
Logged

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Agent, der hader en?
« Svar #5: 31 Dec 2010, 00:25 »

Problemet er, at jeg har ventet en hel sæson, hvor jeg gentagende gange har prøvet at skrive kontrakt med ham...

Problemet er stadig ikke løst, og må jo egentlig bare tage at se mig om efter en ny spiller Smiley
Logged

haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Agent, der hader en?
« Svar #6: 04 Jan 2011, 13:32 »

Jeg har været ude for det samme og det er simpelthen det værste ! Jeg fik trykket på "walk away" ved en fejl da jeg skulle til at forhandle om den rusiske super målmand (kan ikk stave til hans navn Grin ) og så blev jeg ellers os bar black-listed. Her et halvt år efter hader han mig stadig  Opstemt 

Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010