home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  den bedste danske regen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: den bedste danske regen?  (Læst 10363 gange)
MuruXD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #15: 26 Dec 2010, 22:29 »

and i will Opstemt


glæder mig til den dag.. hvor man virkelig kan bruge ens løn i spillet til at købe et hold eller sådan Opstemt det ku være fedt!
Logged

"Christiano Ronaldos 29 mål for Fiorentina i denne sæson er en ny rekord.

Den hidtidige topscorer i en enkelt sæson var Romelu Lukaku, som scorede 27 mål i 2012 kampe." FAIL!!!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #16: 26 Dec 2010, 22:35 »

Hehe ja, jeg har indtil videre tjent 157 millioner. Dem kunne jeg da godt købe en dansk klub for  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Enged
Gæst
 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #17: 26 Dec 2010, 22:37 »

Hold jer nu til topic. Der har kun været 2-4 beskeder omkring den egentlig bedste danske regen.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #18: 28 Dec 2010, 17:52 »

Fandt lige ham her i mit Southampton Save, han spiller dog i stoke og jeg står og mangler en reserve angriber.. så kunne han jo være en mulighed Wink

Brian Korsgaard
Logged

Nick Møller
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #19: 28 Dec 2010, 21:44 »

Fandt lige ham her i mit Southampton Save, han spiller dog i stoke og jeg står og mangler en reserve angriber.. så kunne han jo være en mulighed Wink

Brian Korsgaard

Se der snakker vi Smiley
Han er sku okay
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #20: 30 Dec 2010, 19:24 »

Det bedste jeg har kunnet præstere indtil videre er ham her:


Han er dog også rigtigt fin.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #21: 02 Jan 2011, 00:13 »

http://s271.photobucket.com/albums/jj122/madshoeg/Scandinavian%20League%20-%20SE/?action=view&current=FlemmingThorsen.jpg

Bedste danske regen jeg har set i mine spil.

Btw. jeg spiller ikke med almindelig database. jeg spiller Scandinavian League
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #22: 02 Jan 2011, 01:06 »

Jeg har det jeg nok vil mene er trådens hidtil bedste på mit Birmingham mandskab her. Smiley
Han har blandt andet lavet 4 kasser mod Chelsea, steget til cirka den 5-dobbelte værdi af hvad jeg betalte, og bomber generelt bare helt vildt, lige pt. holder han Lukaku ude, som ellers har været fast al hans tid i klubben.. Smiley

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/iVg26711.png
Logged


Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #23: 02 Jan 2011, 17:22 »

Jeg har det jeg nok vil mene er trådens hidtil bedste på mit Birmingham mandskab her. Smiley
Han har blandt andet lavet 4 kasser mod Chelsea, steget til cirka den 5-dobbelte værdi af hvad jeg betalte, og bomber generelt bare helt vildt, lige pt. holder han Lukaku ude, som ellers har været fast al hans tid i klubben.. Smiley

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/iVg26711.png

Han er sgu også en flot ung mand..
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #24: 04 Jan 2011, 12:39 »

Fik denne gut i AaB, helt sindsygt. Top 3 i hvad jeg har fået af ungdomsspillere nogensinde.


Det var i et af de første saves , og han kom på landsholdet som 18 årig og blev jagtet af klubber som Barca, Real Madrid og United næsten uafbrudt.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 12:49 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #25: 04 Jan 2011, 13:07 »

Fik denne gut i AaB, helt sindsygt. Top 3 i hvad jeg har fået af ungdomsspillere nogensinde.


Det var i et af de første saves , og han kom på landsholdet som 18 årig og blev jagtet af klubber som Barca, Real Madrid og United næsten uafbrudt.

Udemærket...
Hvilket trænings program bruger du... det ser jo helt vildt ud, så mange stats han stiger i.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #26: 04 Jan 2011, 13:08 »

Udemærket...
Hvilket trænings program bruger du... det ser jo helt vildt ud, så mange stats han stiger i.
Normalt henter jeg fasktisk bare et på nettet, men mener jeg bare fulgte en guide herinde fra ved ham her, så han trænede så meget som muligt . Skal nok lige se om jeg kan finde den til dig Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #27: 04 Jan 2011, 16:07 »

Fik denne gut i AaB, helt sindsygt. Top 3 i hvad jeg har fået af ungdomsspillere nogensinde.


Det var i et af de første saves , og han kom på landsholdet som 18 årig og blev jagtet af klubber som Barca, Real Madrid og United næsten uafbrudt.

Rigtigt dejlig spiller der uden tvivl vil kunne rive superligaen midt over senere, og han har helt bestemt et højt potentiale. Med det sagt er hans attribute fordeling rigtigt ærgerlig, da han mangler både styrke og springkraft ift. at blive en god defensiv midtbanespiller, samtidig er hans mentale og taktiske egenskaber heller ikke helt i top, men det kan der ændres på. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at fastfryse hans tekniske og aerobic egenskaber ved at sætte træningen i de træningskategorier godt ned, så der ikke bliver brugt mere af hans potentiale på disse egenskaber.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #28: 04 Jan 2011, 22:01 »

Rigtigt dejlig spiller der uden tvivl vil kunne rive superligaen midt over senere, og han har helt bestemt et højt potentiale. Med det sagt er hans attribute fordeling rigtigt ærgerlig, da han mangler både styrke og springkraft ift. at blive en god defensiv midtbanespiller, samtidig er hans mentale og taktiske egenskaber heller ikke helt i top, men det kan der ændres på. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at fastfryse hans tekniske og aerobic egenskaber ved at sætte træningen i de træningskategorier godt ned, så der ikke bliver brugt mere af hans potentiale på disse egenskaber.
Kan godt følge dig i de fysiske, men tekniske?Huh Dribling behøver han måske ikke på hans position, men førsteberøring og teknik er da fordelagtige skills for en defensiv midtbane.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: den bedste danske regen?
« Svar #29: 04 Jan 2011, 23:58 »

Kan godt følge dig i de fysiske, men tekniske?Huh Dribling behøver han måske ikke på hans position, men førsteberøring og teknik er da fordelagtige skills for en defensiv midtbane.
Det er desværre fra et gammelt save jeg ikke har mere, men er begyndt at tage SS af talenter og andre mindeværdige ting fra mine saves, da det tit er noget man har brug for.
For det ikke skal være løgn, så har jeg fået et nyt talent, dog ikke i samme niveau som ham jeg har postet. Men på et AaB hold pynter det meste jo ;-)
Skal nok lige smide ss op.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010