|
Bendtner_23
|
|
Manden er fra samme by ; skal da spotte manden inden han slår man ned på dæmningen imorgen ... NYTÅR !
Hvorfor skulle jeg tage ind til byen for at møde en lille mand?
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
WS vi har mødtes masser gange ... og nej ikke nu ; har et job jeg skal passe ...
Kan ikke huske det.. Har du et job, der skal passes nu...? Er det ikke lidt skidt, at i er så langt under os når nu i vandt 6-0  Handler vel også om, hvor meget man spiller? .. Det havde jeg sku regnet med, at sådan et crewmedlem vil kunne regne ud..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvorfor skal vi høre om din mor hele tiden? GIder du ikke tie stille med din mor hele tiden?
Tager du din med på foam imorgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Hansen er genial til at drible!!!! Så du skal sku ikke komme for godt igang med at sige han ikke kan drible!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hansen er genial til at drible!!!! Så du skal sku ikke komme for godt igang med at sige han ikke kan drible!
 ... Hvorfor skulle jeg tage ind til byen for at møde en lille mand?
Lille mand ; rooo på storfyr...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Er dine testikler overhovedet faldet ned endnu?
Ja, du skulle prøve det engang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Hvorfor skal vi høre om din mor hele tiden? GIder du ikke tie stille med din mor hele tiden?
Denne gang var det ikke min mor, men begge dine fædre og deres lille søde søn
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
 ... Lille mand ; rooo på storfyr... Luk nu røven. Du bliver så ownet du ikke ved hvad du skal skrive
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Har aldrig set Hansen udfører andre "driblinger" (hvis man kan kalde dem det) udover skudfinten.. Ved ikke om han ved hvordan man gør? Ved han, at der findes en højre analog, der skal rykkes rundt før det kan lykkes? :i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Kan ikke huske det..
Har du et job, der skal passes nu...?
Handler vel også om, hvor meget man spiller? .. Det havde jeg sku regnet med, at sådan et crewmedlem vil kunne regne ud..
Selvfølgelig gør det det. Og ja et crewmedlem som mig kan godt regne den slags ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
De har ikke tiden ; det er grunden. De er aldrig to online ...
Stor klub jo ..
Vi var 11 da vi spillede mod jer + 8-9 stk nu. Det var vist jer der skrev en aften i ikke kunne stille hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Denne gang var det ikke min mor, men begge dine fædre og deres lille søde søn
hold dine sexfantasier for dig selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Har aldrig set Hansen udfører andre "driblinger" (hvis man kan kalde dem det) udover skudfinten.. Ved ikke om han ved hvordan man gør? Ved han, at der findes en højre analog, der skal rykkes rundt før det kan lykkes? :i
Uuuuuuh ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Vi var 11 da vi spillede mod jer + 8-9 stk nu. Det var vist jer der skrev en aften i ikke kunne stille hold  Flot i tager alle med ...respekt ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Han kan godt drible  Sådan noget må du altså ikke sige! Du mangler L2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|