|
PEAST
|
|
ingen der er frisk på en kamp eller flere?
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Ja, har fået det hele og vide, men godt man ved hvor folk står  Hvorfor har i ikke startet jeres nye klub op? nu blev i jo fri for mig  Hvis du har fået det hele afvide, så ville du også vide at det ikke skete  Fordi vi simpelthen ikke kan undvære dig.
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
N17
|
|
ingen der er frisk på en kamp eller flere?
Tror folk er på senere!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
okay hehe skal også lige spise men så er jeg også helt klar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jeg har så ondt i røven over ikke at være med i klubben... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg har så ondt i røven over ikke at være med i klubben...  OKay
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Hvorfor har i ikke startet jeres nye klub op? nu blev i jo fri for mig  Fordi det ved du, at vi ikke har?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Der spilles om lidt... CP Muten Dan60 Undertegnede ..... Join bare! Så må I se om vi er igang med en kamp.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
kommer på nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
YEAH!!! endelig en kampvurdering på over 6,00 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Du bad vist om konstruktiv kritik i går, så her kommer der lidt: 1. Du er meget offensiv af en back at være. Også for offensiv. Tit ligger du helt fremme ved kanten og det efterlader et kæmpe frirum nede på venstrebacken. Så du skal være mere defensiv og lade kanten klare det offensive. Det er naturligvis i orden at gå med frem i et overlap en gang imellem, men som udgangspunkt bør du koncentrere dig om de defensive pligter. 2. Du står tit og trykker X (det vil sige beder om bolden). Det skal du ikke gøre. Hvis vi har CPU-enhver (grundet at vores enhver røg af serverne), så vil enhver-spillerne forsøge at aflevere til dig og det vil selvsagt resultere i boldtab hvis boldholderen ikke er i en position hvor det vil være fornuftigt at aflevere til dig.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 20:36 af Muten »
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Du bad vist om konstruktiv kritik i går, så her kommer der lidt: 1. Du er meget offensiv af en back at være. Også for offensiv. Tit ligger du helt fremme ved kanten og det efterlader et kæmpe frirum nede på venstrebacken. Så du skal være mere defensiv og lade kanten klare det offensive. Det er naturligvis i orden at gå med frem i et overlap, men som udgangspunkt bør du koncentrere dig om de defensive pligter. 2. Du står tit og trykker X (det vil sige beder om bolden). Det skal du ikke gøre. Hvis vi har CPU-enhver (grundet at vores enhver røg af serverne), så vil enhver-spillerne forsøge at aflevere til dig og det vil selvsagt resultere i boldtab hvis boldholderen ikke er i en position hvor det vil være fornuftigt at aflevere til dig.
1. den arbejder jeg også på. 2. den vidste jeg faktisk ikke. havde dog på fornemmelsen af at det var noget i den retning da den jo lavede nogle absurde afleveringer engang imellem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
lort man
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
dobbelt lort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
pis og lort man
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|