|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Dejligt ; så fik vi slået det fast...
Ja, så lærte du også noget idag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ja, så lærte du også noget idag.
Dagen er også ung ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Dagen er også ung ...
Det virker bare ikke som om, at du lærer så meget til dagligt? :i Så tænkte, at hvis det går som det plejer, så er det her nok det eneste du lærer idag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Det virker bare ikke som om, at du lærer så meget til dagligt? :i Så tænkte, at hvis det går som det plejer, så er det her nok det eneste du lærer idag.
Nej er også glad for du hjælper andre. Din far må være stolt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Nå men det var sq hyggeligt drenge. Nu må i have godt nytår. Husk at passe på jeres fingre, vi kan jo ikke have at i går hen og bruger det som undskyldning når vi vinder over jer næste gang.
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nå men det var sq hyggeligt drenge. Nu må i have godt nytår. Husk at passe på jeres fingre, vi kan jo ikke have at i går hen og bruger det som undskyldning når vi vinder over jer næste gang.
Tak i lige måde Klovn ! tak for spil !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Er vi klar til, at indvige det nye år senere i dag folkens  ? Når de værste tømmer altså har lagt sig (hvis man skulle få sådan nogle) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Er vi klar til, at indvige det nye år senere i dag folkens  ? Når de værste tømmer altså har lagt sig (hvis man skulle få sådan nogle)  Jeg er klar senere  - skal dog have sovet en del timer inden ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Mig og hansen starter op inden alt for længe. Nogen der vil joine os?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Mig og hansen starter op inden alt for længe. Nogen der vil joine os?
jeg kommer på ind for en times tid ca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
jeg kommer på ind for en times tid ca
Lyder godt zidan  Første kamp blev vundet 5-2 på 4 mål af hansen, så vi begynder godt i 2011 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
jeg er kommet hjem en dag for tidligt.. Så jeg kan spille fra i dag af  - I siger bare til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Hvis du vil have bedre offensive evner, kan du jo ændre ham til kant eller angriber. Og hvis du vil have defensive, kan du ændre ham til central forsvar  ? Og derved opnå bedrifter på de pladser, som så nok vil øge din OVR, når du så skifter til VB igen  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|