home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Artikel - At holde sin taktik succesfuldt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er denne artikel/guide brugbar for dig?
Ja, yderst relevant
Nej, jeg er ikke blevet klogere
Ved ikke

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Artikel - At holde sin taktik succesfuldt  (Læst 10604 gange)
ptrN
Manager

Sv: Artikel - At holde sin taktik succesfuldt
« Svar #15: 27 Dec 2010, 20:07 »

Tak til jer alle sammen.. At fonten ikke er lige populær hos alle var jeg godt klar over, men det var nu engang den jeg valgte. Og forhåbentlig er det indholdet der er af betydning, uden at fonten ødelægger det..   Smiley

Men at der indtil videre er 80% der har draget nytte af det, og endnu ingen der ikke har glæder mig meget. det betyder da at den har været meget relevant, og brugbar for brugerne. Og det er nu engang det vigtigste.. 

Til jer der godt vidste det i forvejen, hvorfor har i ikke skrevet en artikel.. Det handler jo om at hjælpe hinanden?   Wink
Fordi jeg, som jeg skrev, ikke gider bruge tiden på det. Men flot du gider.

welbz is dat guy

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 02 Jan 2011, 21:27 »

har du egentlig nogle resultater hvor du har anvendt disse teorier?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #17: 02 Jan 2011, 21:30 »

har du egentlig nogle resultater hvor du har anvendt disse teorier?
Nej de er desværre gået tabt efter jeg den nyeste patch blev installeret. Men jeg er i fuld gang med et save hvor jeg mangler ti kampe af sæsonen, og der køre jeg selv efter dette med stor succes.

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 02 Jan 2011, 21:35 »

ændrer du meget i forhold til hver kamp? jeg tænker på om du kører med en grundlæggende taktik, hvor du tilføjer små ændringer fra kamp til kamp? eller ændrer f.eks formation, hvor du ændrer det taktiske udganspunkt (f.eks fra en angribende tatkik til en defensiv)?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #19: 02 Jan 2011, 21:38 »

ændrer du meget i forhold til hver kamp? jeg tænker på om du kører med en grundlæggende taktik, hvor du tilføjer små ændringer fra kamp til kamp? eller ændrer f.eks formation, hvor du ændrer det taktiske udganspunkt (f.eks fra en angribende tatkik til en defensiv)?

Jeg plejer at køre med en grundtaktik, som har en god balance mellem det offensive og defensive. Derudover ændre jeg udelukkende på "startstrategi" og "Filosofi", ud fra oddsene på kampene. Jeg kan så finde på at ændre på de enkelte roller under kampene hvis jeg ikke mener det går som det burde, og hvis jeg ønsker at angribe eller forsvare mig på en anden måde. Men som udgangspunkt og i langt de fleste tilfælde (95% af gangene) køre jeg med den samme 4-4-2 formation.

Erzael
Manager

« Svar #20: 02 Jan 2011, 21:54 »

En artikel jeg, i den travle juletid, er gået helt glip af. Og endda noget som jeg ikke vidste. Godt gået Guldbrand Wink

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 02 Jan 2011, 22:02 »

det fungerer sku ikke for mig.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #22: 02 Jan 2011, 22:07 »

det fungerer sku ikke for mig.

Hvad er det der specifik ikke funger for dig? Kom med lidt flere detaljer, så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 03 Jan 2011, 19:19 »

tror det ville være lettere hvis du fik nogle screenshots af mine spillere, jeg formår at bruge dem ordenligt. er agf, og har nogle meget gode spillere, men kan ikke få dem til at fungere optimalt. vil gerne spille ligesom barca, hvilket jeg mener er muligt med de spillere jeg har til rådighed. self ville jeg ikke kunne spille som barca med det hold jeg har, i fx. premier league, men i superligaen mener jeg at jeg burde. har fx. granero (tidl. real madrid) og munoz (tidl. palermo)  Peace

har du tid til at hjælpe en fortvivlet nørd?  Tunge

Guldbrand
Blogmester

« Svar #24: 04 Jan 2011, 16:43 »

tror det ville være lettere hvis du fik nogle screenshots af mine spillere, jeg formår at bruge dem ordenligt. er agf, og har nogle meget gode spillere, men kan ikke få dem til at fungere optimalt. vil gerne spille ligesom barca, hvilket jeg mener er muligt med de spillere jeg har til rådighed. self ville jeg ikke kunne spille som barca med det hold jeg har, i fx. premier league, men i superligaen mener jeg at jeg burde. har fx. granero (tidl. real madrid) og munoz (tidl. palermo)  Peace

har du tid til at hjælpe en fortvivlet nørd?  Tunge

Kan godt prøve at hjælpe dig.. Men den måde jeg spiller FM på, der handler det i langt højere grad om at indstille sig efter sin modstander, end at spille flot offensivt fodbold. Så på det plan virker det til at vi spiller forskelligt. Men smid et par SS, så kan jeg da smide nogle kommentar til det.

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 04 Jan 2011, 20:53 »

Vil du have alle et ss af alle mine spillere eller kun af de regens jeg har (dem du ikke kender egenskaberne til)?

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 04 Jan 2011, 21:02 »

Vil du have alle et ss af alle mine spillere eller kun af de regens jeg har (dem du ikke kender egenskaberne til)?
villedet ikke være smartere hvis jeg bare sendte billederne til din mail? så fylder de ikke her på siden.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #27: 04 Jan 2011, 21:04 »

Kan du ikke bare komme med et SS af dine regens, og så et SS af din trup. Men find lige en anden tråd at gøre det i, da denne ikke er beregnet til det. Mon ikke der er en eksisterende du kan bruge, ellers må du oprette en ny tråd.

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 06 Jan 2011, 19:00 »

Kan du ikke bare komme med et SS af dine regens, og så et SS af din trup. Men find lige en anden tråd at gøre det i, da denne ikke er beregnet til det. Mon ikke der er en eksisterende du kan bruge, ellers må du oprette en ny tråd.
Jo da. Sætter billederne ind på agf tråden Smiley

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #29: 06 Jan 2011, 19:13 »

God artikkel og flot formuleret. En fornøjelse at læse Smiley

btw Jeg ka godt lide skriften  Peace

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010