home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 961 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Har du set din Profil?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Har du set din Profil?  (Læst 8394 gange)
AH
Gæst
 
Sv: Har du set din Profil?
« Svar #15: 02 Okt 2005, 16:15 »

Jeg vil foretrække at vi kommer tilbage til topic. I kan tage det over msn/pb hvis i synes Smiley.

Jeg synes det er lidt dumt af crewet selv at starte med at kritisere andre sider. Så kommer vi automatisk off topic.. Men jep, lad os komme tilbage til topic..
Logged

Mik
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Har du set din Profil?
« Svar #16: 02 Okt 2005, 16:16 »

Jeg skaber altid problemer, men back to topic Wink
Logged

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Offline Offline


 
Sv: Har du set din Profil?
« Svar #17: 02 Okt 2005, 17:24 »

Takker for de pæne ord  Grin

Profilen er under konstant udvikling og er ikke noget nær færdig endnu men vi valgte dog alligevel at åbne siden før den var færdig hvad jeg vil forsøge at gøre noget ved i den kommende tid sammen med diverse fejl der bliver rapporteret.
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Har du set din Profil?
« Svar #18: 02 Okt 2005, 17:28 »

Takker for de pæne ord  Grin

Profilen er under konstant udvikling og er ikke noget nær færdig endnu men vi valgte dog alligevel at åbne siden før den var færdig hvad jeg vil forsøge at gøre noget ved i den kommende tid sammen med diverse fejl der bliver rapporteret.


Jeg kunne godt tænke mig, at brevfunktionen blev lidt mere synlig Smiley Jeg opdagede først funktionen for 5 min. siden. Altså jeg kunne godt se det der med min egen indbakke, men jeg kunne ikke finde ud af at sende til andre Wink
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Har du set din Profil?
« Svar #19: 03 Okt 2005, 10:33 »

Jeg kunne godt tænke mig, at brevfunktionen blev lidt mere synlig Smiley Jeg opdagede først funktionen for 5 min. siden. Altså jeg kunne godt se det der med min egen indbakke, men jeg kunne ikke finde ud af at sende til andre Wink

Har du så styr på det nu?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010