home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  2 Brugere, 874 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [#9] The Scousers - back on track
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [#9] The Scousers - back on track  (Læst 7586 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#7] The Scousers - back on track
« Svar #15: 23 Dec 2010, 21:50 »

Kan siges meget kort: Fantastisk spændende start.

Men så håber jeg at du får et par pokaler til klubben i første sæson - det er trods alt Liverpool Wink

Hvis man kunne sætte feeds på bloggen, var det i hvert fald gjort - glæder mig til at læse mere!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#7] The Scousers - back on track
« Svar #16: 25 Dec 2010, 21:57 »

@ ertolia : Og der skal nok komme mere...   Snart! Smiley

@ ZaZZal : Hehe, takker Smiley Og ja, mon ikke vi kan støve et eller andet op i første sæson? Hmm, ved ikke om man kan følge en blog? Snak med Sune om det Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#8] The Scousers - back on track
« Svar #17: 25 Dec 2010, 22:44 »



14. juli 2010 | Liverpool Echo
Navn: Sotiris Ninis
Født: 3. april 1990
Trøje nr.: 20
Pris: £ 4,900,000
Tidl. klub: Panathinaikos
Citat: "Det bliver en stor
udfordring, at spille for så
stor en klub som Liverpool!
En god udfordringl!"

To midtbanespillere klar for The Reds
To nye spillere løb med rundt på Melwood, da Liverpools bedste mandskab trænede i formiddags. Efter træningslejren i Skotland, var The Reds endelige hjemme i på Melwood, og dagen havde altså allerede budt på et kort pressemøde. Her var to nye midtbane spillere blevet præsenteret, den ene var græske Sotiris Ninis der kommer til fra den græske storklub Panathinaikos, mens den anden er engelske fødte George Boyd, der dog har repræsenteret Skotland, som kommer til fra Championship-klubben Peterborough.

Sotiris regnes i manges øjne for at være det største talent i græsk fodbold i nyere tid, og hans hidtidige karrierer bevidner denne tilskrivelse. Som 16'årig var han den yngste spiller i en europæiske kamp for et græsk hold, som 17'årig blev han som den yngste nogensinde årets ungdomsspiller i Grækenland, og 18'årig blev han både den yngste målscorer for det græske landshold samt yngste anfører for Panathinaikos.
Navn: George Boyd
Født: 2. oktober 1985
Trøje nr.: 18
Pris: £ 2,500,000
Tidl. klub: Charlton,
Stevenage, Nott Forest,
Peterborough
Citat: "Det er en kæmpe
drøm der går i opfyldelse
for bare to sæsoner siden
spillede jeg i League One!
Nu spiller jeg for Liverpool!"

En lige så central rolle er Sotiris, i første omgang, ikke udtænkt i Liverpool. I første omgang tyder alt nemlig på, at det bliver Christian Poulsen, Raúl Meireles og Steven Gerrard skal fylde de tre pladser, på den centrale midtbane under Steve Nicol. Endvidere er Sotiris stadig ung, og med den rette modtagelse og træning skal han nok gå hen og blive en kæmpe gevindst for The Reds.

Den anden spiller der er ny mand på Melwood, er skotske George Boyd, der selvom han er født og opvokset i England, har valgt at ville repræsenterer Skotland. George startede som ganske ung i Charlton, men efter at han blev valgt fra som 16'årig valgte han at skifte til Stevenage Borough, hvor han debuterede som 17'årig i den femte bedste engelske række. Her nåede han at spille i fire en halv sæson, og lidt over 100 kampe, før han i januar 2007 skiftede til League Two-klubben Peterborough United.

I Peterborough gik George direkte ind på holdet, og var på halvanden sæson med til at fører klubben op i League One. Han var blandt de bærende spillere på holdet, og nåde at spille 66 kampe i den tid, blandt andet alle kampene, og tolv mål, i sæsonen 2007-2008. Den tekniske og målfarlige midtbanespiller var igen blandt de bærende kræfter, da klubben året efter sikrede sig anden oprykning i træk - igen havde han spillet samtlige kampe. I sidste sæson lod George til virkelig at vise, at han bare vokser med opgaven. Peterborough var blevet spået en svær sæson i Championship, og det fik de, men George blev ved med at imponerer, og noget overraskende sluttede han sæsonen med at blive udlejet til Nottingham Forest. Det var på alles læber, at lejeaftalen ville ende ud med en permanent aftale, men den udeblev og George vendte hjem til London Road for en kort stund. Nu venter hans hidtil største udfordring; Liverpool og Premier League.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2010, 22:46 af Berendt » Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #18: 25 Dec 2010, 23:58 »

Altså der er ikke så meget at sige omkring kvaliteten andet end; fantastisk som altid, og ganske som forventet!

Du er en af sidens bedste bloggere når du kaster dig ud i det! Jeg er helt vild med din opsætning og din måde at skrive på, der er meget levende og interessant. Du er god til at få præsenteret en masse facts, som gør at man lever sig godt ind i dit spil. At du har givet dig i kast med Liverpool gør det selvfølgelig endnu bedre, og håber inderligt at du kan redde lidt af æren, guderne må vide vi trænger til lidt succes; især du hvor det er så galt at Benitez rygtes tilbage til klubben...

Dine indkøb virker gode og gennemtænkte, og det virker som om du har en plan for det du laver, så glæder mig rigtig meget til at følge med fremover!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #19: 26 Dec 2010, 11:11 »

Efter min mening synes jeg måske der er lidt for meget baggrundsviden angående de forskellige spillere og assistent manager osv.

Men alt i alt synes jeg det er en fantastisk blog, dog et dårligt valg af hold, efter min mening. Hehe Peace. Jeg synes du skriver rigtig godt, og følger med!!! Held og lykke med pokalerne! 
Logged

If you can't join them, beat them.


Wild Dog
Gæst
 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #20: 26 Dec 2010, 11:37 »

Ser godt ud. Følger med selvom jeg ikke er Liverpool fan.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #21: 26 Dec 2010, 12:38 »

Det ser jo fantastisk ud! Smiley Dog undrer jeg mig lidt over købet af George Boyd? Smiley

Men lad os da håbe at han overbeviser mig! Wink

KIU! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #22: 26 Dec 2010, 18:05 »

@ The Red : Takker for rosin! Smiley Den varmer rigtig meget, især i disse kolde tider! Peace Jeg er sgu nok lige så spændt som dig, på om det bliver en succes i år, eller hvad det ender med Smiley
Og ja, bruger da lidt tid på at sikre mig at spillerne passer ind og så videre, og ja. Der er nok lidt udskiftning på vej i truppen Opstemt

@ Frederikberg : Hmm synes netop det er det sjove at sidde og finde denne baggrundsviden, og som The Red er inde på, så er det vel med til at det er nemmere at leve sig ind, og det ikke bare er FM-afskrift ? Hm, og kan da ikke gøre for at du holder med de forkerte Wink men mon ikke vi henter lidt pynt til skabene?

@ Wild Dog : .. Og du skal være mere end velkommen Smiley

@ Petur : Takker , og tja, det kan man måske gøre, men synes han virker som en spændende spiller, og efter at jeg fik afslag på lidt større profiler, tænkte jeg at denne billige og anderledes løsning måske var den rette Peace
Logged


Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #23: 26 Dec 2010, 20:25 »

Tror du misforstod mig lidt, eller udtrykte mig nok lidt forkert. Det var i hvert fald ikke på nogen som helst måde et angreb. Men hvis du tog det sådan, så må du meget undskylde..

Jeg vil stadig følge med, og jeg synes det er en rigtig god blok. Peace
Logged

If you can't join them, beat them.


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] The Scousers - back on track
« Svar #24: 26 Dec 2010, 20:37 »

@ Frederikbjerg - Non taken Smiley Ved ikke helt hvordan jeg tog det, men du har også misforstået mig Wink Jeg mener bare at jeg gerne vil skille mig ud på den konto Smiley Dog er jeg også klar over at det kommer til at tage en krig, hvis der skal være så meget baggrundsstof med hvergang Smiley (Nogen gange vælger man jo Ekstra Bladet fremfor Politikken, fordi den er hurtigere og nemmere at læse).

Og så hold øje med bloggen senere i dag Wink Der kommer nye ansigter!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#9] The Scousers - back on track
« Svar #25: 27 Dec 2010, 22:59 »



20. juli 2010 | Melwood | West Derby

Husk; I er her for at lære!..
De sidder alle fire og ser nervøst på mig, eller nervøst er måske forkert, de er spændte, glade og usikre. De har alle fire netop skrevet en lærlingekontrakt med Liverpool, og jeg skal nu til at fortælle dem om setuppet - om min plan med dem. Ingen af dem var hentet for, at gå direkte ind i startopstillingen. Derimod er de alle fire hentet, fordi de besidder et kæmpe talent.
Navn: Måns Söderqvist
Født: 8. februar 1993
Trøje nr.: 31
Pris: £ 350,000
Tidl. klub: Emmaboda,
Kalmar FF

Den af dem der ser mest nervøs ud, er også den yngste af dem, svenske Måns Söderqvist. Bare 17 år, og står nu over for sit andet større klubskifte på bare ét år. September sidste år havde budt på et skifte fra lilleput klubben Emmaboda til Allsvenskan-klubben Kalmar FF, og nu bare et år senere havde han taget et spring mere. Denne gang til England, Premier League og Liverpool F.C.
Efter at havde set ham i et par kampe, var jeg ikke i tvivl om at Måns har et kæmpe talent. Hans hurtighed og pasningsstyrke må betegnes som hans spidskompetencer, men også mentalt gør han god figur. Jeg er sikker på at hvis han får lov til at spille en masse på vores ungdoms- eller reservehold, så skal han nok blive en kæmpe succes. Samtidig vil han et par gange om ugen træne med førsteholdet, hvor jeg har bedt Steve (red., Gerrard) hjælpe ham til rette.
Navn: Alex Smithies
Født: 5. marts 1990
Trøje nr.: 1
Pris: £ 375,000
Tidl. klub: Huddersfield

Ved siden af ham, på hans højre hånd sidder Alex Smithies, et målmandstalent der har fået hele sin fodboldopvækst i Huddersfield, og nu er blevet overtalt til at tage springet fra førstevalget i Huddersfield, til andetvalget i Liverpool. Før Alex kom til, havde vi Brad Jones, José Reina og Charles Itandje til at kæmpe om målmandsposten, og mens José trygt sidder på tronen, synes jeg Brad og Charles lader til at være stået i stå. Hvis man tænker på de begge er sidst i tyverne må man også kunne forlange et højere niveau, hvis de skal begå sig som erstatning for José.
Derfor var jeg sammen med Billy Stewart, vores målmandstræner, blevet enig om at Alex, qua sine 20, måske har en større fremtid foran sig. Og efter at have set ham på videoer fra sidste sæson, og et par træningspas hos os, var vi ikke i tvivl. Alex er på niveau med både Charles og Brad - blot 7-8 år yngre.
Navn: Tomas Horava
Født: 29. maj 1988
Trøje nr.: 38
Pris: £ 275,000
Tidl. klub: Sigma Olomouc

Yderst, modsat Måns, sidder den ældste af spillerne. Tomas Horava hedder han, en ung energisk midtbanespiller, som dog skal se langt efter spilletid i første omgang. Lige nu er både Lucas, Christian, Meireles, Gerrard og Ninis foran ham, men som med Måns, kan den rette træning og et par gode kampe på reserveholdet gør vejen kortere.
Tomas gjorde sig for første gang bemærket i Storbritainnen, da han sammen med resten af Sigma Olomouc slog skotske Aberdeen med samlet 8-1 i Europa League sidste sæson. Det var blandt andet Tomas der lukkede festen på Pittodrie Stadium, da han gjorde det til 1-5.
Navn: Andrej Kramaric
Født: 19. juni 1991
Trøje nr.: Udlejet til Genk
Pris: £ 950,000
Tidl. klub: NK Dinamo

Sidste mand der sidder ved burdet er 19'årige Andrej Kramaric. Desværre for ham, formåede vi ikke at få hans arbejdstilladelse, så han er allerede klar over hvad planerne er med ham. I første omgang bliver han lejet ud til vores belgiske samarbejdsklub Genk, hvor vi er sikre på han nok skal blive et hit, og derefter, måske allerede efter denne sæson, vil han være klar til at indtage England.
Med over 450 scoringer for Dinamos ungdomshold, må han sige at være en yderst farlig offensivspiller, hvilket han også bevidste i sidste sæson, hvor det blev til 7 mål i 24 ligakampe. Efter to mesterskaber i Kroatien, er han nu klar til at rykke ud for Genk, inden eventyret forsætter på Anfield.

Drengene ser alle tændte ud, de har dét der skal til, de er klar til denne udfordring, og jeg glæder mig til at hjælpe dem på vej. Dog afslutter jeg vores møde med en lille bemærkning:
“Det her bliver en lang rejse for jer, et langt eventyr. I vil helt sikkert møde både medgang og modgang. Vi, i klubben, vil forsøge at give jer de bedste forudsætninger for jeres udvikling, for at I når enden på eventyret - når til tops. Men husk; I er her for at lære…"
« Seneste Redigering: 27 Dec 2010, 23:03 af Berendt » Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] The Scousers - back on track
« Svar #26: 27 Dec 2010, 23:10 »

Et par spændende unge knægte, men kan du ikke lige smide et billede op af dem? Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#9] The Scousers - back on track
« Svar #27: 27 Dec 2010, 23:22 »

Hejsa Nikolaj!

Der er vist ikke så meget, at sige andet end KVALITET til den her blog. Som det plejer når du levere en blog om dine FM spil, så er det sku kvalitet af højeste karat. Din blog er sat rigtig flot op både skriftlig og grafisk. Er især vild med de sort/hvide billeder du gør brug.

Ellers er jeg som Liverpool fan glad for, at du har valgt at skrive en blog om Liverpool. Og jeg glæder mig til, at følge din blog og se om du kan få Liverpool tilbage til fordomsstyrke. Det bliver spændende, hvordan det kommer til, at gå?!

Ellers er det et rigtig godt manager valg du har gjort til bloggen. Gode gammel Steve Nicol! En af legenderne fra Anfield. Meget overrasket valg af manager, men bliver fedt at følge hans eventyr.

Angående de første spillerhandler er det nogle spændende spiller du har hentet ind. Bliver spændende, at følge det græske super talent og se om han ikke snart slår CP af holdet.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] The Scousers - back on track
« Svar #28: 05 Jan 2011, 17:33 »

Hvordan står det til med denne blog Berendt Smiley? Er den gået død eller hvorledes ser det ud?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] The Scousers - back on track
« Svar #29: 08 Feb 2011, 13:06 »

Jeg håber snart, at du kommer i gang igen, Berendt. For jeg synes bloggen ser yderst interessant ud  Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010