home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Nationalt hold - Parma
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nationalt hold - Parma  (Læst 2701 gange)
Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Nationalt hold - Parma
« : 16 Dec 2010, 15:28 »

Hej Freaks,

Er der nogen der har forsøgt sig med at skabe et nationalt hold, f.eks. et Engelsk hold, men kun med Engelske spillere ??

Jeg tror det kunne være sjovt at forsøge sig med det, men det kræver nok et hold (hvilken som helst liga i Europa, hvor ledelses har masser af tålmodighed).

Nogle erfaringer eller nogle gode forslag til klubber ??
Smiley
« Seneste Redigering: 28 Dec 2010, 11:20 af Langmach » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nationalt hold
« Svar #1: 16 Dec 2010, 15:54 »

Desværre, men det kunne være sjovt, hvis du f.eks. bloggede om det eller lignende.

Har prøvet hvor jeg kun spillede med spanske og argentinske spillere og er generelt opmærksom på at gøre det realistisk mht. til nationaliteterne, men jeg har aldrig prøvet kun at spille med en nation. Har tænkt på Arsenal, hvor man kunne lave det helt fransk, men det er kun blevet ved tanken. Så kunne det se sådan her ud:

Lloris
Sagna - Mexés  Sakho - Clichy
Sissoko - M'Vila
Biabiany  - Gourcuff - Nasri
Benzema
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold
« Svar #2: 16 Dec 2010, 16:44 »

Jeg har i 2010 udgaven, et hold kun med engelske spiller i Manchester United, og kun engelske træner Smiley Da det var toppen havde jeg 19 ud af 23 mand med til VM 2022 eller sådan noget Smiley
Logged

ZadoXZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nationalt hold
« Svar #3: 17 Dec 2010, 17:23 »

Begynd med Athletic Bilbao, der kan du kun bruge Basiske spiller;)
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold
« Svar #4: 17 Dec 2010, 17:39 »

Jeg tog i 2009 versionen Leicester og det var ikke med vilje men nogle sæsoner senere var start 11. 100% tysk :S.
Logged

Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold
« Svar #5: 18 Dec 2010, 13:52 »

Det var alligevel rimelig blæret nikovic  Cool

Jeg har startet et save med Parma, og vil give det en chance, jeg vil gå efter at skabe et rent Italiensk hold. Det kommer til at tage sin tid, eftersom jeg starter med et meget skidt transferbudget - Så det bliver nok noget med at finde spillere med kontrakt udløb, og så ellers udvikle mine egne talenter !!
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold
« Svar #6: 24 Dec 2010, 13:17 »

Det var alligevel rimelig blæret nikovic  Cool

Jeg har startet et save med Parma, og vil give det en chance, jeg vil gå efter at skabe et rent Italiensk hold. Det kommer til at tage sin tid, eftersom jeg starter med et meget skidt transferbudget - Så det bliver nok noget med at finde spillere med kontrakt udløb, og så ellers udvikle mine egne talenter !!

En god ide er at få så mange som mulige Italienske samarbejdsklubber, hvor du kan hente unge spiller Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nationalt hold
« Svar #7: 25 Dec 2010, 22:47 »

Jeg kan huske i 08 eller 09 udgaven, at jeg spillede med Spurs eller City.
HVor jeg havde rene britiske spillere.

Vandt aldrig premier league de 6-7 sæsoner jeg spillede, men havde også meget mere kollektiv.
Men resulterede dog i 3-5 pladser, nok fordi man ikke kunne tiltrække de allerstørste kanoner og talenterne ikk var fuld udklækket.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold
« Svar #8: 25 Dec 2010, 22:51 »

Havde et spil i 10 hvor jeg havde en ren italiensk start-11 i Fiorentina efter 3 sæsoner. I de 3 sæsoner dominerede jeg Italien totalt med nåede aldrig længere end semifinalen i CHL.
Logged

welbz is dat guy

Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold - Parma
« Svar #9: 28 Dec 2010, 11:38 »

Helt kanon at i kommer med forslag og med erfaringer  Thumbs Up

Jeg har spillet min første sæson færdig, ikke en god sæson, endte på en 11. plads  Forlegen

1. Sæson:

Indkøb: Marco Verratti og så manglede jeg en god midtbanespiller, men jeg kunne ikke finde en italiensk i min prisklasse, så jeg købte Wilson Palacios fra Tottenham (Han ryger selvfølgelig ud senere, når jeg har pengene til at købe italiensk kvalitet  Smiley

2. Sæson: Jeg har virkelig købt ind til sæson 2, jeg har forsøgt at være meget opmærksom på spillere der kunne erhverves gratis. Men det har været svært at finde nok gode italienske spillere, da jeg gerne vil være med i den øverste halvdel af ligaen, hvor pengene jo er, så jeg kan købe italiensk kvalitet.

Indkøb: Andrea Barzagli (Fri transfer), Hartem Ben Arfa (16 mill), Robert Acquafresca (87,5 mill), Davide Petrucci (Fri transfer, Man Utd), Fabio Borini(Fri transfer, Chelsea), Nicola Sansone (Fri transfer, FC Bayern), David Simone (22 mill, Fiorentina), Frederico Macheda (Leje, Man Utd - Kan købes fri for 122 mill).

Det er som sagt meget svært at købe italiensk kvalitet, og når jeg kun har 140 mill i transfer budget, så skal der tænkes kreativt.
Og jeg har en svaghed for franske spillere, specielt de unge talenter!

Min opstilling ser sådan ud:


                             Bojinov/Macheda        Acquafresca



     Sansone                Palacios                   Verratti             Ben Arfa     




    Antonelli                Barzagli                   Paletta               Zaccardo

       
                                            Mirante


Jeg spiller en offensiv 4-4-2, jeg spillere med kant spillere i offensiv mentalitet, Bojino/Macheda er targetman (Til fødderne eller stikning i dybden, Acquafresca er komplet angriber. Verratti er dybdeliggende playmaker, Palacios er boldvindende midtbane.

Min første kamp i ligaen var mod Milan, vi vandt 4-1. Efter 6 kampe ligger vi nr. 2, så det går ok indtil videre.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold - Parma
« Svar #10: 28 Dec 2010, 11:52 »

Jeg startede med City en af juledagene og vil gøre det samme. Få en stamme af Engelske spillere der også skal være stammen på det engelske landshold (forhåbentlig)

Gjorde lidt det samme med Brøndby men gik desværre død efter 6 eller 7 sæsoner men havde så også kun nordiske spillere Opstemt
Logged

Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold - Parma
« Svar #11: 28 Dec 2010, 12:29 »

Damse1994 - Man burde nok også have valgt et hold med masser af penge, så du har nok en rimelig god chance for at lykkes med det ...
Logged

Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold - Parma
« Svar #12: 02 Jan 2011, 18:00 »

2. Sæson slut.. Meget bedre, endte på en flot 4. plads med 8 point op til nr. 1. Men men men, pågrund af gæld har bestyrrelsen kun givet mig 29 mill til transfer. Derfor er det blevet svært at køre videre med mit mål. Vi skal spille europa cup i den kommende sæson, og derfor har jeg brug for en bredere trup, og nogle mere erfarne spillere. Jeg har defor skrevet kontrakt med Baptista og Drenthe (Fri transfer begge to), desuden har jeg købt Volta´s anden medejer halvdel for små 4 mill.

Men jeg vil sige at jeg har skrevet med spillerne med øje for salg. Drenthe er 25 år, og med en god sæson i Parma, skulle han gerne kunne sælges videre med fortjeneste. Baptista kan også sælges videre trods sine 30 år.

Af andre udlændinge i truppen har jeg Palacios, han er virkelig en god midtbane mand, meget pålidelig, få skader og med mål i støvlerne.
Paletta har vist sig at være en fremragende centerforsvar, han er 25 år og argentiner, der er masser af klubber der gerne vil købe ham fri, men jeg er nok nød til at holde lidt på ham, ellers ser det lidt tyndt ud i forsvaret.


Ben Arfa spiller en god kant, bruger ham også som offensiv midt engang imellem. Der er ikke umiddelbart nogle klubber efter ham, så han bliver hængende.

Desuden har jeg en ung brasser i truppen, Ze Eduardo, 20 år gammel, han spiller på midten og der er flere klubber efter ham, han spås en god fremtid, og derfor har jeg valgt at holde lidt fast på ham, for så at kunne sælge ham til næste sæson, til en god pris.

Bojinov er en ok spiller - Men der er ingen interesserede klubber, og jeg vil ikke sælge ham bare for at komme af med ham, han gør en ok figur i klubben.


Så nu håber jeg på at nå langt i Europa og ligaen, så jeg kan få nogle penge i kassen til sæson 4.

Forhåbentlig kommende indkøb: Giovinci og Cigarini
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 18:08 af Langmach » Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nationalt hold - Parma
« Svar #13: 24 Jan 2011, 15:24 »

Havde i FM10 et godt spil med Lyon, hvor jeg bevidst kun köbte fransk. I 2. säson var jeg allerede naaet dertil, at kun Lisandro Lopez var udländing i start 11 var. I starten af säson 3 blev han solgt, hvilket var ret upopulärt, men der hvade jeg saa ogsaa kun 2-3 udländinge i försteholdstruppen tilbage.
Lyon har rimelig mange penge, en god del fraqnskmänd paa holdet fra start og samtidig kan man finde en del franske spillere, der holder et höjt internationalt niveau.

Altsaa ville jeg foreslaa at starte med Lyon, hvis man vil spille nationalt...
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nationalt hold - Parma
« Svar #14: 25 Jan 2011, 14:54 »

Det er burde sjovt og meget udfordrende kun med nationale spiller.

Havde et succesrig save med mit elskede First Vienna FC 1894 kun med østrigske spiller. Og blev hurtigt østrigs rigeste klub Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010