home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool-West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool-West Ham  (Læst 2124 gange)
DeBuur
Manager

Liverpool-West Ham
« : 26 Aug 2006, 09:22 »

Dagens kamp  på kanal 5 Liverpool-West Ham - ligner en overkommelig opgave for Englands største klub - men  West Ham har det med at overraske - jeg må bare se den kamp - Liverpool vinder 2-0

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool-West Ham
« Svar #1: 26 Aug 2006, 10:17 »

Selvfølgelig skal du se den kamp, man skal se så mange PL kampe som muligt Smiley Men jeg tror at du har ret.. West Ham kan godt overraske ligesom de var tæt på i FA Cuppen, men ikke på Anfield hvor Liverpool har noget at bevise... 2-0 lyder som et fair resultat.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2: 26 Aug 2006, 10:19 »

Jeps, det bliver helt sikkert en super kamp.

West Ham truppen: Carroll, Walker, Mears, Pantsil, Ferdinand, Gabbidon, Collins, Dailly, Konchesky, Spector, Benayoun, Mullins, Reo-Coker, Bowyer, Reid, Ephraim, Sheringham, Cole, Harewood, Zamora.

Som hammer håber jeg, at vi ser Reid i aktion, og at the Z-man kan fortsætte sin scoringsstime!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Brodtgaard
Manager

« Svar #3: 26 Aug 2006, 10:28 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Fisken
Gæst

« Svar #4: 26 Aug 2006, 12:18 »

he he lidt spøjs læsning... Neil Warnock er altså træner i Sheffield U  Wink mens Liverpool's venstre back hedder Stephen Warnock...

men ellersw håber og tror jeg at Liverpool blæser West Ham baglæns ud af Anfield, de har som sagt ikke fået den allerbedste optakt rent spillemæssigt men det må så gerne ske i dag...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 26 Aug 2006, 12:20 »

he he lidt spøjs læsning... Neil Warnock er altså træner i Sheffield U  Wink mens Liverpool's venstre back hedder Stephen Warnock...

men ellersw håber og tror jeg at Liverpool blæser West Ham baglæns ud af Anfield, de har som sagt ikke fået den allerbedste optakt rent spillemæssigt men det må så gerne ske i dag...

Ja, jeg tror også at Bellamy får hul på bylden i dag, de har jo ikke andre der kan score Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fisken
Gæst

« Svar #6: 26 Aug 2006, 12:27 »

Ja, jeg tror også at Bellamy får hul på bylden i dag, de har jo ikke andre der kan score Smiley

Ikke enig, der er ikke mange der ser noget i Crouch men han scorer altså en del kasser både for landsholdet og så senest som i tirsdags for Liverpool, desuden håber jeg vi går Kyut at se idag og mon ikke han kan en ting eller 2 når han kommer op i feltet...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 26 Aug 2006, 12:30 »

Ja okay, jeg havde ikke lige tænkt på Kuyt... Tænkte mere på old-man Fowler, som vi så imod Sheffield United, efterhånden er worthless. At han kan tage et straffe er ikke noget der imponerer mig. Crouch er okay, men slet ikke den målscorer som Liverpool har brug for. Vel scorer han et par mål, men han brænder godt nok også mange chancer. Under VM brændte han den ene kæmpe chance efter den anden, og jeg er da ikke i tvivl om at de kan finde en anden høj angriber, som godt kunne putte et par af de kasser ind.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 26 Aug 2006, 14:02 »

Så står der allerede 0-1 til West Ham Opstemt Og damn det var tæt på at det blev 0-2

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9: 26 Aug 2006, 14:12 »

Hehe, ja.. Men lad os nu se hvad Rafa kan hive ud af ærmet.. Smiley - Tror ikke den holder..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #10: 26 Aug 2006, 14:29 »

Hehe, jaja.. Hvem ellers?! Opstemt Agger-drengen! Opstemt - Og hold da ellers helt op et skud!

Kerm

Helvede i Nord

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 26 Aug 2006, 14:30 »

fantastisk.. fik lige slået over på kanalen.. sikke et mål..

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #12: 26 Aug 2006, 14:33 »

Hehe, sådan vender en top-klub sådan en!! Opstemt Fantatisk samarbejde mellem Chrouch og Garcia.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 26 Aug 2006, 15:08 »

Hehe, jaja.. Hvem ellers?! Opstemt Agger-drengen! Opstemt - Og hold da ellers helt op et skud!

Kerm

Ja, det var inzane! Sikke et første mål at score, og så endda på Anfield! Han må da vist være publikumsfavorit snart! Fuck it mål, det bliver ikke meget mere perfekt!

Gosser
Manager

« Svar #14: 26 Aug 2006, 15:16 »

Ja, det var inzane! Sikke et første mål at score, og så endda på Anfield! Han må da vist være publikumsfavorit snart! Fuck it mål, det bliver ikke meget mere perfekt!

Hvordan var målet? Rullende Øjne

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010