home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Vi myrdede for satan"...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: "Vi myrdede for satan"...  (Læst 4241 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
"Vi myrdede for satan"...
« : 25 Aug 2006, 18:28 »

http://ekstrabladet.dk/112/article219784.ece

Hvilken syg verden lever vi ikke i?!

Som der står i artiklen:

Pigen var skæv af narko og nøgen, og hun græd, men bødlerne skreg, at hvis hun ikke døde, inden solen stod op, så ville alle de andre også dø. Det havde Satan bestemt.
Fabio Tollis, pigens kæreste, prøvede at lægge sig imellem, da rocksangeren med djævlemasken – Sapone – trak sin kniv. Men det resulterede kun i, at drengen fik kraniet slået ind med en hammer og bagefter halsen skåret over.
Pigen blev massevoldtaget af de andre i sekten, inden også hun blev dræbt. Eftersom alle skulle være lige skyldige, stak de syv på samme tid.
Når sagen først blev opklaret efter mange år, skyldtes det, at ligene blev hugget itu med spader, overhældt med benzin og brændt. Det skete under et billede af Jomfru Maria. Og med forbandelser fra morderne om, at pigebarnet selv havde bedt om henrettelsen ved at have haft sex med Jesus himself.

Efter domsafsigelsen havde ofrenes familier håbet på anger fra morderne. Men nej.
– Hvorfor skulle jeg undskylde? råbte Andrea Volpe ind i et tv-kamera.
– Jeg har kun fulgt min tro. Jeg bærer en stor smerte resten af mit liv. Ingen domstol kan dømme mig. Det kan kun djævelen.
Efter italiensk retspraksis er manden ude igen om 10-15 år.


Det sidste er sådanset det mest skræmmende af det hele... Manden er fuldstændig sindssyg, og alligevel er han ude om 10-15 år. Hvordan kan man slippe sådan et "menneske" løs på gaden igen? Det fatter jeg simpelthen ikke!

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #1: 25 Aug 2006, 18:39 »

Ja, det er ret sygt alt det der sker rundt om os Ubeslutsom
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #2: 25 Aug 2006, 18:59 »

I det mindste har de en begrundelse fremfor andre tosser. Halvdårlig begrundelse må jeg dog sige Peace
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #3: 25 Aug 2006, 19:10 »

OMG?! . Hvad er det for en vanvittig verden vi lever i ? . Det er fuldstændig underligt.. HOLD JER VÆK FRA SATANISKE KULTE!!!!! .. - kan man lære af dette.

jeg er fuldkommen paf, tænk man kan gøre sådan noget ? ... hm, det er jo bar evanvittigt..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #4: 25 Aug 2006, 20:23 »

 Shockeret

Der er vidst noget helt galt i deres hoveder!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #5: 25 Aug 2006, 20:26 »

Ja, men hvis det samme var sket i Danmark (Gud forbyde det), så ville de nok ikke have fået hårdere straffe, tværtimod...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #6: 25 Aug 2006, 20:32 »

Hold da ferie nogen røvhuller!

Utroligt at sådan noget kan ske..!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #7: 27 Aug 2006, 16:31 »

Ja, men hvis det samme var sket i Danmark (Gud forbyde det), så ville de nok ikke have fået hårdere straffe, tværtimod...

de var forhåbentligt røget i forvaring
Logged

Go you Gunners!

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "Vi myrdede for satan"...
« Svar #8: 27 Aug 2006, 17:59 »

de var forhåbentligt røget i forvaring
Forhåbentligt ja, men det er overhovedet ikke sikkert.

Peter Lundin, som de fleste nok kender, blev ikke idømt en forvaringsdom, trods det at en af Europas førende psykiatere fandt ham dybt psykopatisk og dyrisk efter at have set tv2 dokumentaren om  ham.
Logged

Waaah

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010