home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Veikkausliiga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Veikkausliiga  (Læst 10882 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #15: 19 Dec 2010, 12:58 »

De er da imponerende, men hvordan er ligaen er det en ren walkover? Smiley

Nej faktisk ikke, eller, altså jeg har da et bedre hold efterhånden men der er da konkurrence, også om de forskellige pokaler der er i Finland...

Så både ja og nej.

------

Så får man lige en besked om at man er rykket 561 pladser op i Europæisk klubrangorden til en 177.-plads, det er nice Wink!
Har du prøvet at kvalificere dig til Europa endnu? Smiley

Jeg var i Europa-cup gruppespil hvor jeg fik 9 point og en 3. plads, hvor jeg var i gruppe med Inter, Villareal og Dinamo. Vandt f.eks. 1-0 ude mod Inter!  Kys Men ja, jeg gik jo ikke videre...
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #16: 19 Dec 2010, 13:02 »

Så får man lige en besked om at man er rykket 561 pladser op i Europæisk klubrangorden til en 177.-plads, det er nice Wink!
Jeg var i Europa-cup gruppespil hvor jeg fik 9 point og en 3. plads, hvor jeg var i gruppe med Inter, Villareal og Dinamo. Vandt f.eks. 1-0 ude mod Inter!  Kys Men ja, jeg gik jo ikke videre...
Godt klaret Tunge Hvilke hold kan du anbefale at starte med udover TPS? Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #17: 19 Dec 2010, 13:03 »

FC Inter virker som de mest oplagte efter TPS, som jeg mener er meget spændende. TP har også i mine øjne Finlands bedste målmand Lehtovaara som jeg beholdte indtil 4. sæson hvor jeg så fik 20 millioner for ham (han var fast landsholdsmålmand) Smiley
Okay Smiley Tror jeg starter op i aften eller imorgen, da jeg ikke helt har tiden i dag. Men det lyder da spændende!  Smiley
Logged

Arsenal <3

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #18: 19 Dec 2010, 13:03 »

Godt klaret Tunge Hvilke hold kan du anbefale at starte med udover TPS? Smiley

FC Inter virker som de mest oplagte efter TPS, som jeg mener er meget spændende. TP har også i mine øjne Finlands bedste målmand Lehtovaara som jeg beholdte indtil 4. sæson hvor jeg så fik 20 millioner for ham (han var fast landsholdsmålmand) Smiley
Okay Smiley Tror jeg starter op i aften eller imorgen, da jeg ikke helt har tiden i dag. Men det lyder da spændende!  Smiley
jeg glæder mig til at høre nærmere Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #19: 19 Dec 2010, 13:10 »

Så er jeg startet med Helsingin Jullapalloklubi Smiley Har overtaget klubben, hvor de ligger på en syvende plads i ligaen.

Har solgt Rafinha til Real Sociedad for 5 millioner.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #20: 19 Dec 2010, 13:12 »

Så er jeg startet med Helsingin Jullapalloklubi Smiley Har overtaget klubben, hvor de ligger på en syvende plads i ligaen.

Har solgt Rafinha til Real Sociedad for 5 millioner.

Lyder spændende, de har også en god trup, pøj pøj med det, og hold os endelig opdaterede Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #21: 19 Dec 2010, 13:17 »

Tak og ja selvfølgelig, men er meget ked af at nogle af mine største profiler især Gambiske Bah ikke gider forlænge - F.C København & Rangers er ude efter ham! Sur
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #22: 19 Dec 2010, 13:18 »

Er AaB, og min scout anbefaler faktisk din keeper? Kan du smide et ss og måske fortælle lidt om hvordan han har stået? Smiley
Hvor god er HJK's trup?
Logged

[Min signatur er for stor]

Fernando
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #23: 19 Dec 2010, 13:20 »

Det var vel til Yoggi ikk? :-)

Har du nogen forslag til indkøb?
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #24: 19 Dec 2010, 13:26 »

Det var vel til Yoggi ikk? :-)

Har du nogen forslag til indkøb?
Jo, burde måske lige have citeret ham ;-)
Logged

[Min signatur er for stor]

Fernando
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #25: 19 Dec 2010, 13:27 »

Ja ;-)

Jeg tror jeg bliver slået ud af Partizan. Skuffet
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #26: 19 Dec 2010, 13:33 »

Hvordan er reglerne i Finland?
Her tænker jeg på om man skal have 7 finere på banen eller noget - Og er det 25 spillere man skal registrere, eller må man have så mange man har lyst til??
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #27: 19 Dec 2010, 13:36 »

Er AaB, og min scout anbefaler faktisk din keeper? Kan du smide et ss og måske fortælle lidt om hvordan han har stået? Smiley
Hvor god er HJK's trup?

Han har stået super, men jeg har som sagt solgt ham. Han er a-landsholdsmålmand og gør det godt. Han er meget stabil.

http://i55.tinypic.com/vxp2yh.jpg

Hvordan er reglerne i Finland?
Her tænker jeg på om man skal have 7 finere på banen eller noget - Og er det 25 spillere man skal registrere, eller må man have så mange man har lyst til??

Der er ikke regler omkring finnere, men man må maks have 3 som ikek er fra EU med til kamp. Men der er nogle lande som f.eks. USA som ikke hører med i dette, hvilket er mærkeligt synes jeg.

Man må registrere alle man vil Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #28: 19 Dec 2010, 13:41 »

Har lige spillet første Champions League kvalkamp mod Partizan som forløbte fint nok 1-1 vi havde 3 skud på mål og scorede ét. Partizan havde omkring 18 chancer på mål og scorede og kun ét - Meget tilfreds med kampens forløb 1-1 på udebane. Cool

Regner faktisk med at gå videre.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Veikkausliiga
« Svar #29: 19 Dec 2010, 13:42 »

Har lige spillet første Champions League kvalkamp mod Partizan som forløbte fint nok 1-1 vi havde 3 skud på mål og scorede ét. Partizan havde omkring 18 chancer på mål og scorede og kun ét - Meget tilfreds med kampens forløb 1-1 på udebane. Cool

Regner faktisk med at gå videre.

1-1 er ganske udemærket, hvem var din målscorer? :-)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010