home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brugen af transferbeløb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brugen af transferbeløb  (Læst 1430 gange)
morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Brugen af transferbeløb
« : 14 Dec 2010, 23:34 »

Hey ...

Ville lige hører hvordan i bruger jeres transferbudget ...
Bruger i hele beløbet i starten af sæsonen, eller gemmer i noget til transferen i januar ?

Jeg bruger altid mit i starten af sæsonen, og det fortryder jeg tit, da der tit bliver tilbudt spillere til næsten ingen penge i løbet af sæsonen ...

f.eks. har jeg lige fået tilbudt Ribery til 127 mil, og fik afvist et bud på ham på 300 mil., og nu har jeg selvf ikke råd til ham Skuffet
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Brugen af transferbeløb
« Svar #1: 14 Dec 2010, 23:36 »

Kommer an på meget... Kommer an på hvad jeg mangler på holdet når sæsonen går igang, men sørger som regel for at der er lidt på kistebunden til Januar og derefter.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugen af transferbeløb
« Svar #2: 15 Dec 2010, 01:59 »

Ja som Gungner siger så kommer det an på om holdet mangler noget...

Men gemmer ofte en del penge, hvilket resulterede i Tevez (102 mio) og Suarez (52 mio) i løbet af første sæson.
Måtte dog skille mig af med en spiller for at få Tevez, men alligevel en fin tilføjelse i januar vinduet uanset hvilket hold man er Opstemt
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugen af transferbeløb
« Svar #3: 15 Dec 2010, 09:08 »

Hey ...

Ville lige hører hvordan i bruger jeres transferbudget ...
Bruger i hele beløbet i starten af sæsonen, eller gemmer i noget til transferen i januar ?

Jeg bruger altid mit i starten af sæsonen, og det fortryder jeg tit, da der tit bliver tilbudt spillere til næsten ingen penge i løbet af sæsonen ...

f.eks. har jeg lige fået tilbudt Ribery til 127 mil, og fik afvist et bud på ham på 300 mil., og nu har jeg selvf ikke råd til ham Skuffet
Har spillet meget ligesom du og brugt hver en klink og så står man i den situation eller de større spillere vil til klubben, da man stadig spiller i Europa og de ikke gør og så er det ærgerligt at stå og mangle. Derfor bruger jeg tit ikke mine penge, men sparer dem til disse spillere! Det afhænger naturligvis af truppens bredde og kvalitet, samt hvem jeg kan få i starten af transfervinduet. Bruger også normalt lidt penge på nogle regens hver sæsonstart.
Logged

morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brugen af transferbeløb
« Svar #4: 20 Dec 2010, 18:43 »

tak for svarene Smiley
kunne da være jeg skulle prøve at gemme noget af budget til senere i sæsonen Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010