home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Everton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Everton  (Læst 4987 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Everton
« : 14 Dec 2010, 21:56 »

Jeg har valgt at tage udfordringen op med Everton. Et hold jeg har spillet med i de sidste mange år i FM og nu skulle det være nu jeg skulle have et nyt save med dem.

Deres trup ser god ud, dog kan stort set alle spillere skiftet ud med bedre, dette kræver dog en god økonomi, hvilket Everton ikke har. Derfor ser jeg Everton som en god udfordring, da deres trup er god men smal. De ligger samtidig også i den bedste liga i verden, så man vil altid skulle kæmpe mod United, Chelsea, Arsenal, City, Tottenham og ærkerivalerne Liverpool.

Jeg har valgt at bruge Evertons nuværende trup, dog med et enkelt indkøb i Tom Cairney, som er et stort talent på midtbanen. Ved købet af ham mener jeg, at jeg har en super midtbane til fremtiden med Rodwell, Cairney og Fellaini.

Jeg har valgt at spille en 4-3-1-2 smal.


Fremtidige køb vil nok blive hvad der bliver tilbudt og hvem som jeg nu kan finde på fri transfer da det økonomisk er en udfordring.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #1: 26 Dec 2010, 13:00 »

Hey Humle1337,

Er du kommet videre i dit spil ?

Efter patchen er kommet ud, har jeg været i tvivl om hvem jeg skulle spille med, og har faktisk kun haft et lille spil igang med Leverkusen.

Jeg har nu lyst til at spille med Everton, og som du skriver har et meget spændende hold. Jeg havde tænkt mig noget ala den samme taktik, dog med en DMC, hvor Fellaini skal være og rydde op. Han er god på hoved, han mangler så noget i takling. Men håber at kunne udvikle ham lidt.

Er der ikke andre som spiller med Everton og kan komme med lidt gode råd inden man får alvor går igang med spillet.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #2: 27 Dec 2010, 23:33 »

Nej, jeg er desværre ikke kommet videre endnu, spiller med mange forskellige hold for tiden. Burde nok prøve at tage mig lidt sammen og komme videre med dem Smiley

Fellaini er en helt fantastisk spiller, han kan jo både noget offensivt og defensivt, hvilket jeg personligt godt kan lide.

Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #3: 29 Dec 2010, 08:57 »

Jeg overvejer også kraftigt Everton .. Eller Blackburn, som er et hold jeg aldrig har været før.
Logged

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #4: 31 Jul 2011, 15:38 »

Efter jeg blev fyret efter mit første sæson i Sunderland fik jeg job i Everton, efter 2 uger som manager kom der en Sydkoreansk rigmand og smed 137 mio.£ til spillere ;-) der blev jeg rimelig glad for den fyreseddel!
Logged

Spirit of Shankly!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #5: 15 Aug 2011, 16:48 »

Er lige startet med dem Opstemt
Andre der spiller?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #6: 15 Aug 2011, 19:46 »

Jeg har faktisk lige startet et spil med dem igen, har ikke spillet med dem efter den sidste update.

Kort og godt! Spiller en 4-5-1 (4-1-2-2-1) om man vil, bruger Cahill på en kant, hvor han ligger som advanceret playmaker. Ellers prøver jeg at bruge de unge en del, Shane Duffy og Jose Baxter er taget op på 1. holdet og Seamus Coleman starter som højreback.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #7: 15 Aug 2011, 19:47 »

Jeg har faktisk lige startet et spil med dem igen, har ikke spillet med dem efter den sidste update.

Kort og godt! Spiller en 4-5-1 (4-1-2-2-1) om man vil, bruger Cahill på en kant, hvor han ligger som advanceret playmaker. Ellers prøver jeg at bruge de unge en del, Shane Duffy og Jose Baxter er taget op på 1. holdet og Seamus Coleman starter som højreback.

Kan det være muligt at fremtvinge et ss af din taktik ud ad dig? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #8: 15 Aug 2011, 20:01 »

Det skulle da være muligt Smiley
Skal lige sige jeg spiller på engelsk, da det er det jeg er mest vant til.

[/url]

GK - Sweeper Keeper / support

Backs - Wing Back / support
DC - Central defender / support

DMC - Defensive midfielder / defend

MC - Box to box / support
MC - Advanced playmaker / attack

Wing - Winger / attack
Wing - Advanced playmaker / attack

ST - Deep lying forward / attack

Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #9: 15 Aug 2011, 20:59 »

Hvordan gør Cahill det? Og hvordan står Sahas målstatistisk ud? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #10: 15 Aug 2011, 21:24 »

Cahill har ikke gjort det helt som jeg havde håbet og Saha har lavet 3 mål i 6 liga kampe.

Everton er ikke et hold som laver mange mål, men derimod hiver de små sejre hjem, og det er også hvad jeg har gjort indtil videre. Min liga statistik ser således ud:

(U) Everton - City: 1-1
(H) Everton - Birmingham: 3-1
(U) Everton - Blackburn: 2-2
(H) Everton - West Ham: 1-0
(U) Everton - Bolton: 1-0
(H) Everton - Aston Villa: 1-0

Det ser meget fornuftigt ud, og mit pasningsspil har været rigtig godt. Så jeg håber lidt at kunne komme til at spille i europæisk i næste sæson, men et par skadet kan hurtigt give noget af et tilbageslag, da det ikke er en bred trup.

Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #11: 15 Aug 2011, 21:37 »

Jeg har lige lidt et nederlag på 1-0 til PSG, i en venskabskamp, og mit pasningsspil var håbløst.. De havde meget mere af boldbessidelsen, og vi tog de forkerte beslutninger, og alt for mange dybe stikninger.. Hvordan er dine hold instillinger?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #12: 15 Aug 2011, 21:46 »

[/url]

Her er et SS af indstilingerne.

Nu kommer de svære kampe, har lige spillet 0-0 mod Tottenham og tabt 1-2 til Chelsea, de næste 2 kampe venter Man Utd og Liverpool.. Så kan holdet komme ned på jorden igen!
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #13: 15 Aug 2011, 21:52 »

Hvad står ' Very Rigid' for? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #14: 15 Aug 2011, 21:54 »

meget stift
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010