home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 04:10:09 bafiv71277 Idéfabrikken Retro Regen Mod 1990/91
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23577
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jiklopmneAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Schalke 04 - Drømmen om guldet // Crashed :(
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04 - Drømmen om guldet // Crashed :(  (Læst 11767 gange)
Møller
Gæst

Sv: Schalke 04 - Drømmen om guldet
« Svar #45: 06 Sep 2006, 19:03 »

Signaturbillede ?

MisterFCK
Gæst

« Svar #46: 06 Sep 2006, 19:14 »

Signaturbillede ?

Tro det er det han mener Smiley

Møller
Gæst

« Svar #47: 06 Sep 2006, 19:19 »

I Photoshop min ven Wink

Møller
Gæst

Sv: Schalke 04 - Drømmen om guldethttp://www.fmfreaks.dk/index.php?action=post;t
« Svar #48: 06 Sep 2006, 21:39 »

Transfervindue og frisk start på sæsonen igen
Februar 2007

Nye tider i Schalke

Vi har indtil nu spillet 8 kampe i det nye år. Vi lagde ud hjemme mod Bayern, men efter en rigtig god kamp fik vi desværre kun uafgjort 2-2. Jeg har hentet en enkel spiller til klubben gratis, han kommer til sommer det er At. Madrids Argentinske offensive midtbanesspiller Ariel Miguel Ibagaza. Jeg hentede ham fordi han er en rigtig stærk spiller, og kan træde direkte ind på holdet.

Nu røg vi så ind i en fantastisk periode i Bundesligaen, med 4 sejre i 5 ligakampe, kan man vel godt være tilfreds. Deriblandt en sejr over Leverkusen og Wolfsburg. Den sidste kamp var mod oprykkerne fra Bochum hvor vi skuffende kun fik uafgjort 1-1 efter en tam kamp.

Spillerne Søren Larsen og Kevin Kuranyi har været vores angrebsduo, de har bare scoret mål på samlebånd. Nu er vores 3 bedste angribere, Søren Larsen, Dirk Kuyt og Kevin Kuranyi oppe på henholdsvis 28 mål i 27 kampe, 24 mål i 18 kampe og 16 mål i 20 kampe. Det kan man ikke bare kalde farligt, men uhyr farligt. Det er jo helt vildt som jeg har fri mulighed for at skifte.

Dog viste vores udskiftere ikke prængende styrke i vores hjemmebane kamp i DFB-Pokal mod Werder Bremen, her tabte vi en meget dårlig kamp fra vores side med 2-0. Men før den kamp blev spillet havde vi været i Spanien til vores første Champions League knockoutkamp mod Deportivo. Den kamp tabte vi ufortjent med 2-1. Men det er egentlig et rigtig godt resultat til hjemmekampen på VeltinsArena, vi skal bare vinde 1-0 eller mere.

Når jeg går igennem Gelsenkirchens bygader bliver der hilst på mig, de siger "Guten tag, Mads" og jeg svarer venligt igen. Man kan mærke vi er med i topkampen om guldet i Bundesligaen, at vi er med i de sene kampe i Champions League. Det er en fornøjelse at være et af højdepunktet i deres succes. Det er dejligt. Jeg vil også gerne rose vores fans, i kan se et foto fra kampen mod Bayern længere oppe. De viser virkelig Vokal og tifoer på både hjemme og udebane. Ligenu har jeg det bare sådan, lad det aldrig holde op. Og jeg vil her til sidst sige som Birthe Kjær så flot synger det, vi maler byen rød, her er den bare over malet blå af Schalke fans.

« Seneste Redigering: 06 Sep 2006, 22:14 af Møller » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #49: 06 Sep 2006, 22:14 »

Hejsa Møller...

God måde du har fået sat det op, let og overskueligt at læse igennem. Fedt køb du har gjort i Ibagaza, han svigter aldrig en  Smiley

Møller
Gæst

« Svar #50: 06 Sep 2006, 22:18 »

Nej nemlig ikke Smiley

Og ja enig, valgte at gøre teksten større så det blev lettere at læse

Ellers er jeg også godt tilfreds

Mere Feedback please

ZhotLog
Gæst

« Svar #51: 06 Sep 2006, 22:30 »

Super blog, kan efterhånden godt se hvor meget du har udviklet dig såvel grafisk som skrivningsmæssigt Smiley
Bliv du bare ved med det, og fedt køb med Ibagaza, men foruroliger hans balance dig ikke? Til en liga som Bundesligaen er 1 i balance ikke helt optimalt Wink Men alligevel et godt køb!

Møller
Gæst

« Svar #52: 06 Sep 2006, 22:43 »

Tak, nej gør det ikke Smiley

Ibagaza bliver en meget vigtig spillet, såvel offensivt som defensivt.

Møller
Gæst

« Svar #53: 06 Sep 2006, 23:31 »

Det går derudaf i Bundesligaen - Argh
Marts 2007

Et tyndt straffe sendte S04 ud

Endnu 4 kampe er spillet her i Tyskland. Vi lagde hårdt ud hjemme mod Deportivo. Det startede helt godt med 3-0 ved pausen. Men i anden halveg var det somom vi fik gummiben, 10 minutter tilbage skulle blive dyre minutter. 3-1 stod det. Dommeren dømmer først et meget tyndt straffespark mod os, Rost redder fremragende. 3 minutter senere nu med 2 til slutfløjtet, et endnu tyndere straffe blev dømt. Denne gang scorede Diego Tristan sikkert. Dermed blev Matt Messias vores djævle, han sendte os ud. Jeg kan godt fortælle jer, jeg var græde færdig da de scorede. Min eneste kommentar blev til TV2 Sporten: - "CL dommer, Ha ha ha." var alt hvad jeg havde og sige.

I Bundesligaen er der spillet yderligere 3 kampe, deriblandt mod Nürnberg som vi slog sikkert 4-0. Vi slog også Mainz sikkert med 3-0. Kun Gladbach kunne give os modstand, 2-2 i Gladbach. Bo Svenssons hold. Ikke tilfredsstillende. Men vi ligger fortsat godt med i toppen kun 4 point efter Bayern.

Søren Larsen, Dirk Kuyt og Kevin Kuranyi bomber stadig derud, deres målstatestik ser sådan ud nu. Søren har scoret 31 mål i 30 kampe, Dirk Kuyt har scoret 25 mål i 19 kampe og Kuranyi 22 mål i 24 kampe. Det er uhyggeligt som de scorer mål. Vi har da også ialt scoret hele 109 mål det er 2.7 pr. kamp gennemsnittet, det er godt.

Nu må vi bare holde den top 3 og komme direkte i Champions League gruppespillet næste år også. Så har vi en chance og kan komme længere end i år, måske med en bedre dommer. Hvad med Milton eller Fisker ? hvem ved.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2006, 12:02 af Møller » Logged

Møller
Gæst

« Svar #54: 07 Sep 2006, 15:31 »

Bayern blev flot hentet
April 2007

Vi lagde April måned ud med et nederlag til nr. chok, 1860 München. Det overraskede både spillerne, fansne, medierne og jeg selv at 1860 kunne vise så stor styrke, og os ingen styrke. Vi spillede en helt vildt ringe kamp, med ingen chancer og kun 1 mål. Nederlaget blev på 2-1 efter vi var kommet foran ved en af de 3 spillere som har scoret for os i denne måned Ugur Yildirim. Men efter dette nederlag skulle det vise sig at vi sagtens kunne. Først slog vi ude Köln 3-0, dernæst Dortmund hjemme 3-0 og sidste Stuttgart ude med hele 5-1.

Anderledes skidt gik det mestrene fra Bayern. De lagde måneden ud med en sejr over Dortmund. Men derefter gik det ellers også op ad bakke. Først fik de tæsk af Stuttgart med 5-1. Så røg de ud af CL til Chelsea, nu til ligaens nederlag der nu blev mod både Rostock og HSV.

Alt ialt en god måned for os, og tilbage til den betegnelse af Yildirim med en af vores 3 målscorer. For det er reelt kun Yildirim, Søren Larsen og Kuyt der har scoret vores ialt 12 mål. Det er blevet til henholdsvis 2 mål af Yildirim, 6 mål af Søren og  4 mål af Yildirim. Det er altså nogle målfarlige spillere vi har. Nu ligger vi nr. 1 med 3 kampe igen, og 2 point ned til Bayern mens HSV er 4 point efter, Bremen hænger lidt efter med 11 point op.

cube
Manager

« Svar #55: 07 Sep 2006, 16:19 »

"Det er blevet til henholdsvis 2 mål af Yildirim, 6 mål af Søren og  4 mål af Yildirim. "
Den skulle måske lige fixes =)

Nice at du har hentet sydtyskerne.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

BasIth
Gæst

« Svar #56: 07 Sep 2006, 19:16 »

"Det er blevet til henholdsvis 2 mål af Yildirim, 6 mål af Søren og  4 mål af Yildirim. "
Den skulle måske lige fixes =)

Nice at du har hentet sydtyskerne.

Den studses jeg også lige over  Opstemt Men det gør selvfølgelig ingenting Smiley

Møller
Gæst

« Svar #57: 07 Sep 2006, 21:29 »

Sorry Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #58: 10 Sep 2006, 13:24 »

... blev mestre på flotteste vis
Marts 2007

I denne måned stod de sidste 3 kampe på programmet. Vi havde på forhånd et 4 points forspring ned til Bayern, som i realiteten var de eneste der kunne hente os. Så det stod mellem os og Bayern. Første kamp var mod upåagtede Rostock. Det skulle give os en sikker sejr hvis vi ville være Bundesliga mestre år 2007. Det gav det dog også, så intet at bebrejde spillerne når man leverer et 5-1 resultat i Rostock.

Nu kom der så 2 meget svære kampe, først mod HSV i Hamburg, dernæst Werder Bremen i Gelsenkirchen. Der var stadig 4 point ned til Bayern, så bare 3 point i 2 kampe var nok til at vi var mestrene. Først var det i Hamburg mod HSV, vi kom foran 0-2. Men efter pausen gik HSV amok. De vendte resultatet så det pludselig stod 4-2 til hjemmeholdet. Det endte kampen også, og forspringet var nu ændret til bare et enkelt point. Men i den sidste kamp gik det galt for Bayern, hjemme på Allianz-Arena tabte holdet 1-2 til Wolfsburg, dermed kunne vi kalde mestre efter en sikker sejr på 2-0 alle Bremen hjemme. HSV endte på andenpladsen af point med Bayern, men med bedre målscore. Vi havde et forspring på 4 point.

Vi fik ialt 3 førstepladser i de forskellige tyske priser, bl.a. fik jeg selv prisen som årets træner, Søren Larsen blev topscore med hele 31 mål. Dirk Kuyt blev årets spiller i hård kamp med vores egen danske stjerne Søren Larsen. Frank Rost blev kåret som årets tredje bedste keeper, ialt havde vi 6 spillere på årets hold alle i startopstillingen. Dirk Kuyts mål mod Köln d. 28 Oktober 06 blev årets andet bedste mål.

Schalke 04 blev mestre på flotteste vis
« Seneste Redigering: 10 Sep 2006, 13:27 af Møller » Logged

cube
Manager

« Svar #59: 10 Sep 2006, 13:31 »

Congrats Smiley ser frem til nye spændende indkøb.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010