home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Football Manager Live
| | |-+  Nogen med mod på Football Manager Live?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nogen med mod på Football Manager Live?  (Læst 4428 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Nogen med mod på Football Manager Live?
« : 07 Dec 2010, 14:33 »

Hey Smiley

Jeg går med tanker om at starte et hold op i FML Smiley Til jer der ikke kender det kan I læse om det her.

- Kort sagt er det Football Managers online version, hvor man starter sit eget hold fra bunden og derfra kører der ud af. Lidt i stil med Fifas Ultimate Team, bare i managerrollen og i langt mere udpræget grad. Alle spillere i spillet er dem der er med i det normale FM og det er derfor ikke 100% nyt.

Jeg tænkte, at hvis der var andre der kunne tænke sig at starte, så kunne vi starte op i samme "Gameworld" og på den måde forsøge at spille i de samme ligaer og lignende. Smiley Er der nogen med mod på det?

Det skal lige siges, at FML koster 5 pund pr. måned, altså ca. 50 kr.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #1: 07 Dec 2010, 14:42 »

Altså. Så der er flere Ronaldinho'er elle er der kun en i selve spillet?
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #2: 07 Dec 2010, 14:49 »

Altså for at alle kan spille med, så er det hele delt op i en masse gameworlds. I hver gameworld er alle spillere med 1 gang, og der er ikke flere af hver. Men der er måske flere tusinde hold i hver gameworld, så det er ikke fordi at du kan få alle topspillerne med det samme Smiley

Men det er sat rigtig godt op, og testet og brugt igennem et par år nu, så det hele er godt lavet, og som sådan meget som det normale FM. Den store forskel ligger i, at klubberne ikke længere hedder Man Utd, Barcelona eller Milan, men at det istedet er hver bruger der laver sit eget hold, og derfra udvikler sig selv som manager og sit hold, sådan at man til sidst forhåbentligt kan blive en del af toppen i sin gameworld Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #3: 13 Jan 2011, 21:46 »

Jeg spiller, og du kan fange mig på enten Turkyilmaz (Fantasy gw, dvs. fiktive spillere) eller Nunez (Returning Stars GW, dvs. rigtige spillere og når de er blevet pensioneret vender de tilbage til gw'en efter et par sæsoner).

Skulle du have lyst til at joine en af mine servere vil jeg anbefale Nunez, der er lidt nyere og har en lidt mere balanceret økonomi.

Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer med servervalg, vil tro at du kan vælge helt frit, da der vist ikke er nogen der er fulde. Men skulle du have lyst til at joine en af mine to servere, og kan du ikke, så kan jeg bruge "recommend a friend", hvorved du ender på min server. Bemærk dog at dette så vil gøre at jeg sparer 0.5£ hver måned så længe du er tilmeldt (koster ikke dig noget, jeg vil bare ikke beskyldes for at hverve folk med det skjulte formål at jeg skal spare penge)

*edit* Derudover kan jeg selvfølgelig kun anbefale at starte med FML, det er et dejligt spil der efter nogle balanceproblemer igennem det seneste år endelig ser ud til at have fundet et punkt hvor både det taktiske, det økonomiske og det lønmæssige er godt afbalanceret.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2011, 11:29 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #4: 15 Jan 2011, 17:09 »

Jeg er også begyndt at spille på Nunez - generelt et helt genialt spil! Har fm11, men fml er har bare det bedre. Måske fordi jeg syntes det er federe, at spille mod andre "real" managere, eller det er pågrund af at spillet er veludført - tror det er begge dele Smiley

Min klub hedder: Copenhagen Football
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #5: 15 Jan 2011, 18:03 »

Synes ikke jeg kan finde dig på Nunez. Min klub hedder The Unnodgeables og er pt. ranked #8 på serveren.
På Turkyilmaz hedder min klub The Unshushables.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #6: 16 Jan 2011, 12:55 »

Synes ikke jeg kan finde dig på Nunez. Min klub hedder The Unnodgeables og er pt. ranked #8 på serveren.
På Turkyilmaz hedder min klub The Unshushables.

Hehe - lol, det er fordi jeg spiller på Ramos. Kunne huske det var et spansk navn, så syntes jeg Nunez lød meget rigtigt Peace
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nogen med mod på Football Manager Live?
« Svar #7: 16 Jan 2011, 16:21 »

Har tænkt mig at melde mig ind i Nunez om lidt når jeg starter op. Holdet kommer til at hedde Swizz Allstars Wink
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 16:38 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010