home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tjen penge på nettet
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Tjen penge på nettet  (Læst 10554 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #30: 07 Dec 2010, 20:15 »

Nu vi snakker om det med at klikke, var/er der ikke engang en hjemmeside, som betalte penge til folk for at gå ind på nogle af deres sider og klikke på alle deres links også fik man penge alt efter hvor mange man havde klikket på.

Er det stadigvæk noget man kan hehe Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #31: 07 Dec 2010, 20:19 »

Pointshop?

Dog er det ikke noget værd at bruge tid på. Det tager en krig; man skulle hellere få sig et rigtigt arbejde. Smiley
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #32: 07 Dec 2010, 20:21 »

Nu vi snakker om det med at klikke, var/er der ikke engang en hjemmeside, som betalte penge til folk for at gå ind på nogle af deres sider og klikke på alle deres links også fik man penge alt efter hvor mange man havde klikket på.

Er det stadigvæk noget man kan hehe Smiley

Den største af dem er vel Lockerz

Men der er meget snørklede regler for, hvornår "butikken" er åben osv.

Det er ikke værd at bruge tid på sådanne hjemmesider Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #33: 07 Dec 2010, 20:24 »

Har en idé til en hjemmeside, som jeg tror vil kunne fungere rigtigt godt. Der er mulighed for både store mængder redaktionsbaseret indhold samt brugerdiskussion, og et meget stort potentiale for at tjene penge på reklamer, derudover kan jeg ikke se nogen hjemmesider inden for området på hverken dansk eller engelsk, det på trods af at emnet er meget populært.

Jeg har egentlig tidligere haft planer om at oprette hjemmesiden, men tror egentlig ikke at jeg nogensinde får taget mig sammen, så nu får I idéen.

En hjemmeside om stand-up.

Man kan komme med nyheder omkring nye shows, anmeldelser af såvel shows som dvd'er, brugere kan diskutere hvad der er værd at tage ind og se, deres favoritshows/komikere/jokes, etc.. Stand-up branchen vil ikke have et eneste sted på nettet hvor de vil kunne reklamere mere målrettet og jeg tror også man vil kunne få rimeligt mange hits på sine reklamer. Jeg ved ikke om man bliver rig af siden, det afhænger nok i høj grad af udførsel, men jeg tror at potentialet er der. Om ikke andet vil man hvis det er vellykket nok kunne blive inviteret til at se en masse gratis shows samt få dvd'er med shows tilsendt.

Jeg tror ikke det er et projekt for en enkel amatør, men brænder man for emnet og kan man stable et et hold bestående af andre ligesindede og en professionel hjemmesidekreatør på benene, er man nok godt på vej.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #34: 07 Dec 2010, 20:59 »

Hvad med en donations funktion, ud over FM-venner, eller hvad det nu hedder?

På nogle sider, er det fx muligt bare at donere 20 kr. over Paypal, hvilket jeg også selv kunne finde på. En sådan funktion er vel ikke specielt dyr i omkostninger.

Det findes der fx på andre forumer, og de er reklame frie.

Det ville som sådan være nemt nok at sætte op ja, men det koster jo en stor del af beløbet især på de mindre beløb.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #35: 08 Dec 2010, 01:03 »

Burde er kodeordet.

Stats for vores smartguy banner i november.

Eksponeringer    544.606
Klik    98
Salg    2
Kommission    DKK 643,22

Der er så få der klikker, og endvidre køber noget på de forskellige reklamer vi har på, mange af dem fks lovefilm vi havde på et par uger i oktober koster ikke brugeren en øre, men giver siden et pænt beløb, men hvad nytter det når ingen benytter sig af det.

Ja, det er godt nok ikke meget. Prøv at skift til GoogleAdsense i stedet.

Men der, hvor der er penge at hente, er hos faste annoncører. Det er svært at finde sådan nogle, men FMF har mange besøgende, så det burde ikke være umuligt. Især ikke, når I har et forum tilknyttet.

Logged


Enged
Gæst
 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #36: 08 Dec 2010, 01:40 »

Den største af dem er vel Lockerz

Men der er meget snørklede regler for, hvornår "butikken" er åben osv.

Det er ikke værd at bruge tid på sådanne hjemmesider Smiley
Lockerz er ulovligt i Danmark, da det er et pyramidespil.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #37: 08 Dec 2010, 07:30 »

Ja, det er godt nok ikke meget. Prøv at skift til GoogleAdsense i stedet.

Men der, hvor der er penge at hente, er hos faste annoncører. Det er svært at finde sådan nogle, men FMF har mange besøgende, så det burde ikke være umuligt. Især ikke, når I har et forum tilknyttet.



GoogleAdsense vil ikke skaffe dem nær så meget som de har lavet på SmartGuy for eksmpel. Det er en meget lille procentdel som klikker på GoogleAds, og der skal rigtig mange kliks til, før den når den samme indtægt som SmartGuy reklamen har gjort på bare to salg.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #38: 08 Dec 2010, 11:03 »

Har en idé til en hjemmeside, som jeg tror vil kunne fungere rigtigt godt. Der er mulighed for både store mængder redaktionsbaseret indhold samt brugerdiskussion, og et meget stort potentiale for at tjene penge på reklamer, derudover kan jeg ikke se nogen hjemmesider inden for området på hverken dansk eller engelsk, det på trods af at emnet er meget populært.

Jeg har egentlig tidligere haft planer om at oprette hjemmesiden, men tror egentlig ikke at jeg nogensinde får taget mig sammen, så nu får I idéen.

En hjemmeside om stand-up.

Man kan komme med nyheder omkring nye shows, anmeldelser af såvel shows som dvd'er, brugere kan diskutere hvad der er værd at tage ind og se, deres favoritshows/komikere/jokes, etc.. Stand-up branchen vil ikke have et eneste sted på nettet hvor de vil kunne reklamere mere målrettet og jeg tror også man vil kunne få rimeligt mange hits på sine reklamer. Jeg ved ikke om man bliver rig af siden, det afhænger nok i høj grad af udførsel, men jeg tror at potentialet er der. Om ikke andet vil man hvis det er vellykket nok kunne blive inviteret til at se en masse gratis shows samt få dvd'er med shows tilsendt.

Jeg tror ikke det er et projekt for en enkel amatør, men brænder man for emnet og kan man stable et et hold bestående af andre ligesindede og en professionel hjemmesidekreatør på benene, er man nok godt på vej.


Er det ikke bare FBI.dk med forum?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #39: 08 Dec 2010, 11:48 »

En fik lige præsenteret mig for Forex (forex.com) markedet, men hverken han eller jeg er sikre på hvad det går ud på. Så ville lige høre om nogle af jer har kendskab til det?
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #40: 08 Dec 2010, 11:49 »

Angående en Stand-up side, så tror jeg heller ikke der ligger den store interesse for danskerne at sidde og snakke om det. Måske for udenlandske stand-up komikere, men der ligger nok allerede mange af sådanne sider på nettet.
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #41: 08 Dec 2010, 12:07 »

Det er valutahandel..
Går ud på at købe og sælge valuta med henblik på at tjene penge ofc. En anelse som daytrading med aktier Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #42: 08 Dec 2010, 12:49 »

Det er valutahandel..
Går ud på at købe og sælge valuta med henblik på at tjene penge ofc. En anelse som daytrading med aktier Smiley

Noget du har prøvet kræfter med Dimitar?  Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #43: 08 Dec 2010, 13:48 »

For lige at dele lidt af de ting jeg har tjent penge på via nettet så er de her:

Domæne salg
For et godt stykke tid siden var jeg inde i en periode, hvor jeg koncentrerede mig meget om at købe og videresælge domænenavne. Nåede aldrig at få det helt store, men der er penge at hente på det markede, hvis man gør arbejdet godt nok, og er heldig med at finde de helt rigtige, og eftertragtet domains.

Hjemmesider
Noget andet jeg har tjent penge på var at lave små hjemmesider, som der var potientiale i, hvorefter jeg videresolgte dem. Det højeste beløb jeg har tjent på en at sælge en hjemmeside var $75. Havde brugt en uges tid på den tror jeg. Det var en lille proxy hjemmeside, med originalt design, til jer som skulle være interesseret.

Designs
Jeg har også tjent penge på at lege i Photoshop. Har solgt lidt logoer til omkring $5-10 stykket. Har også lavet hjemmeside designs, som primært at blevet solgt uncoded. Havde en periode hvor jeg sammen med klassekammerat lavede vores egne Proxy designs, og han kodede dem så, hvorefter vi solgte dem færdiglavet.

Translation
Det seneste jeg har tjent penge på var at oversætte en hjemmeside fra engelsk til dansk. Det omhandlede 5 html sider, som der egentlig ikke var særlig meget indhold på. Fik 8$ per side, og det tog nok omkring 20 minutter at oversætte en, hvilket gav en meget pæn timeløn. Det er bare svært at finde kunder på den del af markedet, da der ikke er mange som søger oversættelse fra engelsk til dansk.

Nedenunder er der også lige en liste med links, samt en hurtig informationstekst om hvad de kan bruges til. Allesammen har jeg brugt gennem min tid på nettet som hungrende penge søger.

http://forums.digitalpoint.com/ - Et kæmpe forum, som er meget aktivt. De har blandt andet en salgssektion som indeholder salg af alle mærkværdige online ting og sager. Et forum jeg har brugt rigtig meget tid på.

www.namepros.com - Hvis du har tænkt dig at udforske domænemarkedet, så er dette et godt forum at besøge. Der er mange domænehajer derinde, og de har bl.a. mange tråde med ledige domains, snart udløbende domains osv.

www.amino.dk - Et dansk site som er rigtig udbredt herhjemme, så det undrer mig ikke hvis i ikke allerede kender det. Et dansk site omhandlende iværksætteri hvor du kan få hjælp til alt muligt.

www.paypal.com - Paypal, som mange nok kender. Et godt sted at oprette en konto hvis du skal tjene penge online.
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tjen penge på nettet
« Svar #44: 08 Dec 2010, 13:50 »

Noget du har prøvet kræfter med Dimitar?  Wink

Nej har ikke lige pengene til at smide det rundt i valutahandel pt..
Men har da aktier ja Smiley
Du kan tjene gode penge på valutahandel hvis du ved hva du laver men der er selvf også en risiko for du taber hele lortet .. Sådan er det jo med det meste her i livet.. hvis man vil vinde stort må man også tage nogle chancer ..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010