home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Champion of The World!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Champion of The World!  (Læst 1700 gange)
Arsenal96
Lilleputspiller
*

Champion of The World!
« : 04 Dec 2010, 15:52 »

# CHAMPION OF THE WORLD.
    Tja! Blev tipsad om denna sidan utav Niklas7, och är precis som honom från Sverige. Skriver därför såklart på svenska men hoppas att ni förstår mig ändå. Är medlem på en svensk FM sida, där jag skrivit ett par rapporter, så jag tänkte att jag skulle lägga upp en här med. Är ett par säsonger framför i spelandet så kommer inte att kunna ge er screenshots på ett tag, men kommer att meddela när jag är ikapp spelandet.

Har en lite speciell målsättning med denna saverapport. Jag har laddat 10 ligor utspridda över Europa (som ni kan se lite längre ner) och ska försöka vinna alla länders högstadivision. Ett rätt svårt mål som kommer att ta många säsonger att klara av, men jag hoppas att jag kan hålla uppe motivationen att klara av detta. Mer info kommer i uppdatering, där jag bland annat kommer att presentera det första lagvalet.

SAVE INFORMATION:
      SPEL: Football Manager 2011
      DATABAS INFO: 11.1.0, Liten
      LADDADE LÄNDER: England, Frankrike, Grekland, Holland, Italien, Portugal, Spanien, Sverige, Turkiet, Tyskland

Izco
Lilleputspiller
*

Sv: Champion of The World!
« Svar #1: 04 Dec 2010, 15:57 »

Ser bra ut Albin! Smiley

Glory Glory Man United <3 Ryan Giggs<3

Arsenal96
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 04 Dec 2010, 20:11 »

# IFK GÖTEBORG.
    Denna save kommer att börja i Sverige - närmare bestämt ute på västkusten och i den förmodligen största klubben i svensk fotbolls historia. IFK Göteborg. Klubben som bildades i oktober 1904 leder den Allsvenska maratontabellen, och blev på 80-talet det första svenska laget att vinna UEFA Cupen. I Blåvitt har flera kända spelare spelat - Glenn Hysén, Håkan Mild, Thomas Ravelli och Torbjörn Nilsson för att nämna några.

De är  utan tvekan en av de största kandidaterna till att vinna Allsvenskan redan första säsongen. Det kanske känns lite fegt att jag börjar i en så pass bra klubb som IFK, men jag kände att jag ville få en bra start på karriären och då kändes Göteborg som det självklara valet.

SENASTE SÄSONGERNA:
      2008: Allsvenskan - 3/16
      2009: Allsvenskan - 2/16
      2010: Allsvenskan - 2/16
    # FRAMTIDEN.
    Framtiden ser ljus ut i IFK Göteborg. Laget var redan innan jag anställdes mycket bra, och med en eller ett par nyförvärv ska det mycket till om inte vi är med i toppen redan i år. Jag har som mål att vinna Allsvenskan inom två år, men tror att vi lyckas redan första säsongen. Den stora ikonen i laget är Tobias Hysén (bilden) – en spelare som måste leverera om vi ska nå någon framgång.

NYCKELSPELARE:
      1: Tobias Hysén
      2: Ragnar Sígurdson
      3: Stefan Selakovic

Arsenal96
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 04 Dec 2010, 20:11 »

Ser bra ut Albin! Smiley
Tack Niklas! Smiley

asj89
Gæst

« Svar #4: 04 Dec 2010, 23:26 »

I svenskere laver virkelig nogle flotte opsætninger! Wink

N17
Manager

« Svar #5: 04 Dec 2010, 23:30 »

God start på bloggen..

Men asj89, det har været brugt på denne side før, altså en opsætning som denne. Både undertegnede og Berendt har brugt noget lignende.. Personligt efter inspiration fra en engelsk side, men om det er en svensker der er startet det. Det ved jeg ikke Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

asj89
Gæst

« Svar #6: 04 Dec 2010, 23:35 »

God start på bloggen..

Men asj89, det har været brugt på denne side før, altså en opsætning som denne. Både undertegnede og Berendt har brugt noget lignende.. Personligt efter inspiration fra en engelsk side, men om det er en svensker der er startet det. Det ved jeg ikke Smiley
Siger ikke at der ikke bliver leveret flot opsætning af andre FmF brugere. Synes bare at den er flot i forhold til mange andres, bl.a. min egen blog. Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010