home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Super taktik, vind ligaen med Nordsjælland!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Super taktik, vind ligaen med Nordsjælland!  (Læst 11467 gange)
ralmeing
Ynglingespiller

Sv: Super taktik, vind ligaen med Nordsjælland!
« Svar #15: 04 Dec 2010, 20:05 »

det er en vanvittig taktik som også virker for mig i 1. sæson taber 6-3 til kbh. i første kamp var foran 3-1, men så er kildentoft den største tard, aå han vælger at få direkte rødt !!!!!!!!, træls Skuffet

Ferencvaros
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 05 Dec 2010, 11:13 »

Lige en opdatering på mit save.

Jeg kom jo til Standard Liege efter at have vundet Superligaen med FC Nordsjælland. Standard var endt som nummer 7 lige før jeg kom, så det var en god udfordring for mig. Der var stort set kun middelmådige spillere ift. resten af holdene i den belgiske liga. Stjernespillerne var der dog stadig - Witsel og Defour. Sidstnævnte brugte jeg stort set kun som indskifter da jeg fik Annan (Rosenborg) på en fri transfer. Desuden havde den forrige manager også hentet Rusol (midterforsvarer) på en fri transfer. For at forstærke holdet yderligere brugte jeg nogle penge i januar-måneden på Tardelli. Det var det eneste.

Jeg endte med at vinde the double, med taktikken vel at mærke. Jeg spillede 49 kampe, vandt 41, spillede 2 uafgjorte og tabte kun 6. I ligaen (40 kampe) vandt jeg 33 gange, spillede 2 uafgjorte og tabte 5. Point: 101. Målscorer: 103-32.

Mit hold gik aldrig fra banen uden at score!

Who needs a girlfriend - get FM 2011 !!!

Ferencvaros
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 06 Dec 2010, 10:46 »

Ny opdatering...

Efter en fremragende sæson med Standard sagde jeg op. Jeg kom herefter til Hoffenheim. En super klub hvor klubejeren ikke er bange for at give 100 mio. kr. ekstra hvis der er behov for det =)

Nå, til sagens kerne. Jeg har i mine første 5 ligakampe vundet 1, spillet 1 uafgjort og tabt 3 gange. Til jer der også har problemer med taktikken, prøv at køre med den i længere tid. Der er flere grunde til det. 1) Holdet er måske ikke så vant til taktikken endnu. 2) Har du købt/solgt en masse spillere, så tager det også lidt tid.

Jeg glæder mig meget til taktikken virkelig bliver effektiv - specielt fordi jeg har Cassano som den ene angriber, og ikke mindst Obasi (super hurtig) som min poacher. Det kan ikke gå dårligt Opstemt

Edit: Der er godt nok mange gode free transfers i hver sæson i FM11. Jeg har fået Lampard, Cassano, Kameni, Annan, Demichelis og Muntari gratis! Desuden var jeg også med i kapløbet om Dzeko, men han endte forståeligt nok i Chelski.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2010, 10:48 af Ferencvaros » Logged

Mangerel
Gæst

« Svar #18: 06 Dec 2010, 21:22 »

Har ændret lidt på den, til mit FCM-hold.. Den fungerer godt indtilvidere! Opstemt
Ligger på en 2. plads - med en 10+ score efter 4 kampe - med 2 point op til FCK med en 9+ score.

Ret udmærket sæsonstart? Smiley

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 07 Dec 2010, 23:16 »

det skal lige tilføjes at det ikke er alle hold denne taktik passer til. på 35 min formåede kolding at score 2 mål mod mit agf hold  Skuffet

Thore
Manager

« Svar #20: 08 Dec 2010, 12:49 »

Jeg er umildbart heller ikke så meget for den her taktik. Jeg har testet den med Manchester United, FCM og det danske landshold.
I det offensive fungere det rigtig godt, slet ingen tvivl om det, men den er godt nok usikker i det defensive. Lukker minimum 2 mål ind i hver kamp

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Seba0124
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 08 Dec 2010, 14:19 »

Jeg er tilgengæld helt pjattet med denne taktik. Med fem kampe tilbage af første sæson ligger jeg nummer to med Everton. United topper suverænt, mens hold som Chelski, Liverpool og Arsenal er op imod 8 - 9 points efter mig :O

Taktikken fungere fint både ude og hjemme for mit vedkommende. Jeg sørger bare for, at rette den lidt til alt efter hvem jeg møder Smiley Så mange tak herfra !

kosmic
Lilleputspiller
*

« Svar #22: 09 Dec 2010, 17:40 »

Har nu testet denne taktik med mit liverpool hold i 3. sæson.

Har spillet 20 kampe. ca og de vinder stort set alt Smiley

9 kampe i ligaen og har vundet 8 og 1 Uafgjort.

Ferencvaros
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 11 Dec 2010, 14:11 »

Har nu også testet taktikken af med Hoffenheim. Her synes jeg slet ikke den fungerer - måske er det pga. spillestilen i Tyskland - det kan også have en effekt. Jeg scorer stadig en masse mål, men lukker ligeså mange ind Opstemt
« Seneste Redigering: 11 Dec 2010, 14:13 af Ferencvaros » Logged

Dyreskov
Juniorspiller
**

« Svar #24: 11 Dec 2010, 14:50 »

Spændende taktik. Virker dog ikke for mig i mit nuværende spil.

Generalt skal det siges at man ikke som jeg ser det med Fm i år, kan tage en bestemt taktik og bare implimentere den på hvilket som helst hold med succes.

Er pt. selv igang med et spil med Santos FC i den brasilliasnke liga. Og spiller jeg med en 4-4-2 af bare nogen art, så går det helt galt, for har slet ikke spillerne til en 4-4-2 formation.

Bedste tip jeg har fået er at se på dine spillere og finde ud af hvordan du for de bedste af dem på banen, i den formation som placere dem hvor de spiller mest optimalt.... eller man kan sætte den formation man stoler og allerhelst vil bruge (lidt som Morten Olsen) og så købe spillerne som passer til den formation(kræver dog man lige har pengene til det). Når du så har den formation og taktik fastlagt, så hold ved den i længere tid. Spillerne skal vendes til lige netop din taktik og din formation.

Men tror da bestemt denne taktik skal prøves når jeg for fingre i et hold bygget mere til at spille en 4-4-2.

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 15 Dec 2010, 10:37 »

Jeg kan helt klart anbefale denne taktik. Er på 8 sæsoner rykket fra den dårligste engelske række, til premier league. Er selv Dover. Lige nu er jeg første sæson i premier, ligger nummer 7 efter 7 kampe, med sejre ovre Tottenham, Burnley. Tabte mod City med 1-2, så den er helt sikkert godkendt. Tak skal du have Smiley

Lund Larsen
Juniorspiller
**

« Svar #26: 29 Dec 2010, 22:07 »

Hej...

Har spillet et langt save game... hvor jeg har været vidt omkring..

FCM - Landsholdet (DK) Bradford - Notts Co - og nu Q.P.R...

Var kørt lidt træt i det defensive spil med mine 2 første engelske hold.. og prøvede så din taktik...
Behøver jeg at sige andet..

Det gik som det skulle  Opstemt

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/j4H56515.png

Forresten mange tak  Smiley lavede dog en lille smule om.. helt i gennem godkendt taktik  Grin

asj89
Gæst

« Svar #27: 29 Dec 2010, 22:13 »

det skal lige tilføjes at det ikke er alle hold denne taktik passer til. på 35 min formåede kolding at score 2 mål mod mit agf hold  Skuffet
Det må man jo kunne sige sig selv. Wink Inten taktik virker til alle hold.
Dette er en god offensiv taktik, men mindre god defensiv. Der må man jo vælge hvad man synes er vigtigst.

buchiee
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 30 Dec 2010, 13:38 »

Hvordan får man taktikken ind i sit spil?
Har prøvet, men synes ikke umiddelbart, at det virker.

Immersen_FM
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 19 Apr 2011, 15:56 »

Har du nogle spiller-indstillinger? Smiley

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We love you so, we fear no foe

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010