home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sunderland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Sunderland  (Læst 9790 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #30: 29 Dec 2010, 19:36 »

Så er anden sæson skudt igang, og det blev til en 5-0 sejr over Chelsea i første Premier League kamp!

Stillingen indtil videre:


Da jeg jo højst overraskende vandt Premier League sidste sæson, er jeg jo med i Champions League denne sæson. Gruppen ser således ud:


Transfers:


Holdet:


Sæsonens mål er at komme med i Europa igen næste sæson, og gøre en god figur i Champions League, hvor vi er kommet i en overkommelig gruppe med god mulighed for videre deltagelse. Smiley
Logged

Arsenal <3

maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #31: 29 Dec 2010, 20:15 »

Jeg er snart halvvejs gennem 3. sæson med Sunderland. Endte på en utilfredsstillende 11. plads i første sæson efter 7 nederlag på stribe i slutningen af sæsonen. Til gengæld endte jeg på 3. pladsen i 2. sæson samtidig med at jeg vandt ligacuppen med Darren Bent som drivkraft. Han lavede 31 kasser i 38 kampe i ligaen og 40 i 47 ialt.. 3. sæson startede skidt og det går meget op og ned, tror måske modstanderne er begyndt at lure min taktik så det er noget jeg skal have set på til januar transfervinduet..

I CHL kom jeg i gruppe med Spartak Moskva, Atletico og Lyon og umiddelbart ender jeg nok på 3 pladsen efter nogle (igen) ustabile resultater.. Jeg har været god hjemme og helt skidt ude..

Jeg spiller forresten en flad 4-3-3 med direkte afleveringer. Kontra på udebane og mod store hold hjemme og offensivt hjemme og mod små hold ude..
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 21:00 af maarup88 » Logged

Hala Madrid!

AndersRandrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sunderland
« Svar #32: 29 Dec 2010, 20:33 »

så har jeg fået lejet Achilla Emana, fra Betis, som har valgt at være en god tilføjelse, ( indtil videre ). har spillet venskabskampe, han ligger og slås med de to midtbane spillere : Lee Cattermole og Christian Riveros. det skaber god konkurrence, og det udvikler dem kun. så nu har jeg 3 gode og erfarne centrale midtbane spillere, og den unge talentfulde midt Jack Colback. Achilla Emana kan i øvrigt også være striker Wink
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #33: 29 Dec 2010, 22:30 »

Efter deres flotte 3:0 sejr over Chelsea har jeg også haft en lyst til at afprøve Sunderland i FM, og det har jeg så endelig gjort.

TRANSFERS
Fra start af syntes jeg klart at de mangler en decideret venstreback, da McCartney jo er skadet og det eneste andet alternativ er Richardson. I tæt konkurrence med Arsenal endte jeg så med at hente den franske back Cheik M'Bengué, som endnu ikke har vist det store. Ferdinand og da Silva røg ud, fordi de simpelthen ikke er stærke nok i hovedspillet, og som erstatning har jeg hentet en af mine personlige favorit spillere - James Tomkins. Tilsidst syntes jeg at midtbanen manglede en defensiv midtbanespiller, og selvom han efterhånden er blevet 33 år gammel, er Gilberto Silva stadigvæk en klassemand. Jeg har også sendt Mensah tilbage til Frankrig primært af samme grund som de to andre midterforsvarer.

TAKTIKKEN
Jeg har valgt at spille uden fløje, som SS'et viser, og smalt spil når det er muligt for at udnytte mine angriberes overlegne hurtighed. De to angribere bytter hele tiden plads med hinanden og specielt enmandshæren, Darren Bent har nydt godt at dette. Indtil videre ligger jeg på en 2. plads efter otte runder, men har endnu ikke mødt Man. United, Liverpool (som er nummer 1!!), Chelsea osv.
Logged

AndersRandrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sunderland
« Svar #34: 03 Jan 2011, 16:14 »

For at holde lidt liv i denne tråd, vil jeg lige uploade jer, og skrive lidt om min save.
jeg er nu i starten af februar i 1. sæson, og det kører for mig. ligger nr. 6 med 8 point op til chelsea. Bent scorer mål på samlebånd 24 (1) kampe og 28 mål, så klart topscorer i ligaen. har købt, Ryan Shawcross, Daniel wass, andy king, George Boyd, og de er rigtige godekøb. det var alt for mig, endelig kom med nogle updates fra jeres saves Opstemt
Logged

AndersRandrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sunderland
« Svar #35: 05 Jan 2011, 18:13 »

Nu er jeg her igen Wink har fået spillet første sæson færdig, og sluttede af med en 3-1 sejr over Bolton, som gav mig 3' pladsen i Ligaen. Opstemt det var ekstremt godt, da jeg nu kan få spillet chl! Smiley vandt FÁ Cuppen mod west ham 2-0 efter en sensationel 4-1 sejr over chelsea i semifinalen. har nu købt: Marc = 17 årige angriber fra valencia, som 1' udskifter til gyan og bent. Morten Gamst Pedersen , da jeg er bange for at Andy Reid ikke holder niveaut. Simon kjær da jeg manglede en klasse forsvarsspiller ved siden af Shawcross i det centrale Smiley Van Aanholdt fra chelsea, højre back og mega talent. Etienne Capoue fra toulouse, som en ung central midtbane spiller til udfordring af lee catermole Smiley så alt i alt nogle super gode og forhåbentlig gode transfers! Wink
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #36: 05 Jan 2011, 18:16 »

Overblik af sæson 12/13:

Community Shield: Vundet på straffe over Man Utd
Premier League: 5. Plads
FA cuppen: Tabte 5. runde 0-3 til Man Utd
Carling Cup: Tabte kvartfinalen 0-2 til Arsenal
Europa League: Tabte kvartfinalen samlet 2-4 til Lyon

Vurdering:
Er tilfreds med at vinde et trofæ, selvom det kun er et lille trofæ. Ellers er jeg tilfreds med liga placeringen, da jeg kun er steget i løbet af spillet. Både i FA- og Carling Cuppen føler jeg ikke at jeg kunne gøre det bedre, da jeg mangler det sidste for at være oppe ved de helt store. Derudover er jeg godt tilfreds med EL, da jeg lige var ved at ryge ud til Werder, men var heldig at gå videre.

Transfer anno 13/14 (indtil videre):
Ind:
João Carlos (regen) - 33 mio. fra Atlético Minero
Cedric Bernardini (regen) - 11 mio. fra Montpellier
Gomes (regen) - 7 mio, fra Vasco
Aleksander Kolarov - 35 mio, fra Man City
Frank Lampard - Fri transfer
Connor Wickham - Lånt resten af sæsonen fra Chelsea

Note:
Regen spillerne er udemærkede talenter til fornuftige priser. Kolarov fik ikke noget spilletid i City og manglede en rigtig god venstre back. Selvom Lampard er blevet 35, tror jeg stadig han kan gøre en forskel, i det mindste som vejleder for mine unge spillere. Ellers har jeg hentet Wickham ind som backup og til at fylde mine engelske pladser, da jeg mangler nogen.

Ud:
Fabián Carini - Fri transfer
Lúcio - Fri transfer
Titus Bramble - Fri Transfer
Matthew Kilgallon - Fri Transfer
Kieran Richardson - Fri transfer
Fraizer Campell - Fritransfer

Note:
Marginal spillere de fleste af dem. Campell kunne ikke komme på holdet og var lejet ud det meste af sæsonen. Vil gerne have beholdt Lucio, men han skulle have for meget i løn i forhold til hans alder.

Forventninger til sæsonen:
Forbedre mig i alle turneringer

Nye køb:
Lass - Fri fra Real
Edin Dzeko - Fri fra Wolfsburg Opstemt  
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 19:46 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sunderland
« Svar #37: 28 Feb 2011, 15:20 »

Er lige startet på 6. sæson med Sunderland... har vundet ligaen 2 gange, og cl en enkelt gang (Nævnes skal dog at lodtrækningerne var helt på min side) Men fuck det.... Det er et virkelig fedt hold, og er noget overraasket over deres helt vilde transfer beløb... til 3. sæson fik jeg 650 mio. til indkøb, så har efterhånden fået et hold med Pato, Dzeko, Mata, Kalou, Hamsik, Rodwell, P. Jones, og mange andre store navne :9
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #38: 28 Feb 2011, 15:25 »

Er lige startet på 6. sæson med Sunderland... har vundet ligaen 2 gange, og cl en enkelt gang (Nævnes skal dog at lodtrækningerne var helt på min side) Men fuck det.... Det er et virkelig fedt hold, og er noget overraasket over deres helt vilde transfer beløb... til 3. sæson fik jeg 650 mio. til indkøb, så har efterhånden fået et hold med Pato, Dzeko, Mata, Kalou, Hamsik, Rodwell, P. Jones, og mange andre store navne :9

650mio :O hva spiller du med svenske penge eller hva? i første sæson fik jeg ikke en rød reje næste sæson gik det lidt bedre og jeg fik 70mio... i den tredje sæson (efter at have fået premierleague positionerne 3 og 1) fik jeg "kun" sølle omkring de 120mio...!
Logged

AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sunderland
« Svar #39: 28 Feb 2011, 15:28 »

Nej det er skam danske kroner, vandt ligaen i 2. sæson også ved jeg ikke ligefrem hvad der sker men fik det der vanvittige transferbeløb... Smiley Har dog minus på kontoen, hvilket også kan mærkes, da min ejer heletiden foretager lån Smiley
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #40: 27 Mar 2011, 23:53 »

Er jeg den eneste der har gang i Sunderland lige nu?
Alt går over forventning og her 1 januar, ligger jeg, overraskende, nummer 3 i ligaen.
Det eneste køb jeg har foretaget mig hidtil er indkøbet af Eden Hazard, og han har gjort det fremragende, og kan klart anbefales!

Her den 29. december eller sådan noget, fik jeg lige en besked om at jeg skulle omstruktere mit sæsonmålsætning i forhold til den nuværende placering - og derfor fik jeg lige 330 millioner ekstra til transfer - ikke dårligt!
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Sunderland
« Svar #41: 27 Mar 2011, 23:57 »

Er jeg den eneste der har gang i Sunderland lige nu?
Alt går over forventning og her 1 januar, ligger jeg, overraskende, nummer 3 i ligaen.
Det eneste køb jeg har foretaget mig hidtil er indkøbet af Eden Hazard, og han har gjort det fremragende, og kan klart anbefales!

Her den 29. december eller sådan noget, fik jeg lige en besked om at jeg skulle omstruktere mit sæsonmålsætning i forhold til den nuværende placering - og derfor fik jeg lige 330 millioner ekstra til transfer - ikke dårligt!

Er det i første sæson?

Utrolig flot arbejde!
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sunderland
« Svar #42: 28 Mar 2011, 00:14 »

Er det i første sæson?

Utrolig flot arbejde!
Jep, 1 sæson. Wink
Logged


MrThomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sunderland
« Svar #43: 19 Maj 2011, 01:08 »

Sunderland er en fantastisk klub, da den har en super økonomi, og det er samtidig en udfordring!

Jeg er i gang med min 2. sæson med 'The Black Cats' og synes det er gået forrygende indtil videre [Smiley]

Endte i 1. sæson som nr. 5 i ligaen, hvilket gav adgang til Europa League. Røg dog ud af liga cuppen i 2. runde og i FA cup blev det heller ikke til mere end 5. runde, hvilket var en stor skuffelse.

transfers 2010/11
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/wJl59282.png

Lucas er 'vidunderdreng' og han var egentlig ment som en backup for Richardson, men han blev skadet, og Lucas tog over og viste høj klasse, hvorfor han nu er fast mand på mit hold. Har meget høje forventninger til ham
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/PbC59510.png

Jordan Henderson er fremtidens mand på det engelske landshold og jeg agter at holde på ham så længe som muligt. Han har udviklet sig ekstremt meget
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/7t959694.png

Jeg ligger nr. 2 efter 9 kampe i Premier League, men måtte desværre se mig slået ud af Liga Cuppen i 4. runde efter straffesparkskonkur rence mod Man City.

Jeg kommer med opdateringer, når jeg er færdig med sæsonen, men jeg har i sommerpausen sikret mig Neymar for 350 mio, da Welbeck ikke var interesseret i en permanent løsning [Smiley]
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010