home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa  (Læst 4907 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #15: 31 Jan 2011, 20:00 »

Spiller da også med Aston Villa. Er i oktober 2011, og indtil videre er det gået som jeg havde forventet. I første sæson, endte jeg som samlet 4'er, hvor jeg efter en fantastisk start, gik helt ned mod slutningen af sæsonen, og kun lige med held reddede en 4. plads. United, Everton, Tottenham og Jeg, lå med 2 points forskel. Godt nok var jeg sikret en 4. plads, før sidste spillerunde, som jeg tabte med 3-0 til Tottenham. Jeg spiller med en transferupdate, fra fmbase, hvilket gør at bla. Makoun og Bent, spillede på holdet fra start.

Jeg skiftede lidt i starten af 1. sæson, hvor jeg ikke rigtig vidste hvordan jeg skulle spille. Nu har jeg så fundet en perfekt opstilling til mit Villa hold, 4-3-3. Det lykkedes mig at score utrolig mange mål, og samtidig holde de andre hold fra at score alt for meget. I Europa League røg jeg ud i anden knockout runde til Celtic. Ved ikke lige hvad der gik galt, vandt den første kamp 3-2, men tabte 4-1 ude.
Jeg lavede disse indkøb i 1. sæson:

Paulo Henrique, 155 mio.
Jermaine Jenas, 0 kroner. Tottenham ville af med ham, og blev sat til salg for 0 kroner. Kunne ikke holde mig væk.
Mario Balotelli, 220 mio. Han var utilfreds i City, og selvom jeg var i tvivl om det var en god handel, så slog jeg til.

Op til 2. sæson, sikrede jeg mig mange forstærkninger til holdet. Jeg hentede følgende:

Felipe Melo, 45 mio. Han er god, og var billig, framragende køb hvis man spørger mig. Han er ihvertfald fast starter.
Ryan Shawcross, 65 mio. Han er englænder, og stadig ganske ung, kun 24 i mit spil. Manglede en central forsvar, så kunne valget faldt på ham, synes selv det er et godt køb.
Federico Machede, leje. John Carew røg på fri transfer, da han simpelthen var for gammel, så jeg blev nød til at hente en angriber til klubben, da jeg som sagt spiller med 3 mand helt i front.
Alphonse Areola, 40 mio. Helt klart klubbens største sats. Han skal gå direkte ind i start 11'eren, da Friedel ikke har niveauet mere. Jeg havde valget mellem 3-4 målmænd, hvor Areola var den dårligste, og samtidig heller ikke den billigste. Er dog godt tilfreds med ham indtil videre, hvor han i 8 kampe, står med et gns. på 6.87, hvilket er bedre end Friedel i gns. stod til sidste sæson. Han er begyndt at udvikle sig godt, så jeg glæder mig til at se hvor meget han kan udvikle sig.
Rafinha, 90 mio. Manglede virkelig en højreback, og valget faldt så på ham.

Indtil videre i 2. sæson, ligger holdet 3 i ligaen, 6 sejre og 1 nederlag. Har haft et forholdsvis let kampprogram, hvor Chelsea har været den stærkeste modstander, som jeg så også tabte til 2-1. I CHL, slog jeg Inter i kvalifikationen, og endte i gruppe med Barcelona, Young Boys og Anderlecht. På papiret en gruppe, hvor jeg er storfavorit til at snuppe 2. pladsen. Vandt den første kamp 3-0 mod Anderlecht, tabte så 3-0 mod Barcelona, og skal møde Young Boys nu.

Før sæsonen satte jeg målet som en respektabel midterplacering, hvilket jeg godt vidste jeg ville ende bedre end. Går efter en top-3, mangler lige det sidste før jeg kan være helt med. Min nuværende start 11'er, ser sådan her ud:

Areola
Rafinha---Shawcross---Davies---Warnock
Henrique---Melo---Young
Balotelli---Bent---Agbonlahor

Har altså 5 meget offensive spillere, og 5 defensive. Indtil videre er det godt fremragende mod mindre hold, hvoimod jeg har lidt problemer mod de større hold.
Logged

Liverpool F.C

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #16: 16 Mar 2011, 16:23 »

Hvordan har du indstillet dine backs? Spiller du med en def.midt og to centrale?
Logged

Bakbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #17: 22 Jun 2011, 10:08 »

Hvilken taktik kan i anbefale? LIge nu har jeg valgt en 4-5-1 taktik.
Jeg har købt Gervinho
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010