home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Assistent udenfor rækkevidde
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Assistent udenfor rækkevidde  (Læst 3693 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Assistent udenfor rækkevidde
« : 29 Nov 2010, 17:18 »

Heej Kære medfreaks.

Jeg har et lille problem i mit Dortmund-save. Jeg har hyret en hel ny trænerstab, lige efter mit hoved, og jeg er ovenud tilfreds med sammensætningen. Problemet er dog bare, at jeg inden en kamp, ikke kan "spørge min assistent" i forbindelse med modstanderinstrukti oner, hvilket ville kunne være ret lækkert. Jeg har en assistent ansat, og kan spørge ham til råds både i forbindelse med teamtalk, og kan også sende ham til pressemøderne både før og efter kampen, så undrer mig en del, at jeg ikke kan i forbindelse med modstanderinstrukti oner. Er der nogle af jer, der har oplevet det samme? Smiley

På forhånd tak
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #1: 29 Nov 2010, 17:21 »

Oplevede det også i 10'eren, ved stadig ikke hvorfor  Ubeslutsom
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Mudski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #2: 29 Nov 2010, 17:26 »

har os oplevet det, men det er kun i træningskampene, i tuneringskampe kan jeg godt spørge ham til råds
Logged

Barcelona

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #3: 29 Nov 2010, 17:27 »

Er det noget du oplever i hver kamp?
For jeg kan heller ikke spørge ham til råds. når han ikke har nogle forslag til modstanderinstrukse r. Prøv at lægge mærke til i dit "Pre-Match Meeting", om han har nogle kommentarer til specifikke spillere på modstanderholdet. Hvis ikke, kan du ikke spørge ham til råds.. Smiley
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #4: 29 Nov 2010, 17:32 »

Det virker bare meget underligt, når det også gør sig gældende i gruppespillet i Euro league, hvor han da burde ha sat sig bare lidt ind i sagerne Wink hehe

Men tænkte på om det kan skyldes, at man skal ansætte en assistent med høj værdi i "Taktisk viden" ?
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #5: 29 Nov 2010, 17:36 »

Det har altid været sådan når man spiller mod "grå spillere", hvilket jo ofte gør sig gældende i træningskampe.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #6: 29 Nov 2010, 17:38 »

BATE, Young Boys og Leverkussen?
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #7: 29 Nov 2010, 17:38 »

Har du spillet mod dem endnu?
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #8: 29 Nov 2010, 17:39 »

Det virker bare meget underligt, når det også gør sig gældende i gruppespillet i Euro league, hvor han da burde ha sat sig bare lidt ind i sagerne Wink hehe

Men tænkte på om det kan skyldes, at man skal ansætte en assistent med høj værdi i "Taktisk viden" ?

Helt sikkert. Men så er det jo nærmere et spørgsmål om din assistents evner, som du jo også selv kommer ind på. Prøv at lægge mærke til det inden kampen, så er det lettere at vurdere. Smiley
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #9: 29 Nov 2010, 17:42 »

Ja det er dem jeg har spillet imod Opstemt
Og nu skla jeg møde Freiburg, og der står intet inden kampen. Tænkte på, om det måske ville ændre sig ved at hyre en ny assistent ? Men det er jo også bare ret dyrt, så måske det er bedst bare at lade være Opstemt
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #10: 29 Nov 2010, 17:44 »

Ja det er dem jeg har spillet imod Opstemt
Og nu skla jeg møde Freiburg, og der står intet inden kampen. Tænkte på, om det måske ville ændre sig ved at hyre en ny assistent ? Men det er jo også bare ret dyrt, så måske det er bedst bare at lade være Opstemt

Jeg tror måske, du kan have ret. For jeg undrede mig fanme også over det i mit nuværende spil med Montrose i den skotske tredjedivision. Min assistent er ikke ligefrem Guds gave til fodbolden, så det kan meget vel hænge sammen! Wink
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #11: 29 Nov 2010, 17:45 »

Det er i hvert fald en tanke jeg fik. Min ass manager er nu rigtig god, men har kun 8 i taktisk viden, så måske det er der den ligger Opstemt
Bare surt han lige har fået en 3-årig kontrakt så Wink hehe
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #12: 29 Nov 2010, 17:45 »

Har det været træningskampe, og har du lagt mærke til om de stiller med "grå" spillere?

Og det har intet at gøre med om assistenten er god nok eller ej.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #13: 29 Nov 2010, 17:49 »

Kvalkampe til Euroleague og kampe i gruppespillet deri, samt kampe i ligaen, det er yderst sjælendt det hele er træningskampe, eller kampe med "grå" spillere Wink
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Assistent udenfor rækkevidde
« Svar #14: 29 Nov 2010, 17:49 »

Og det har intet at gøre med om assistenten er god nok eller ej.

Hvordan kan du afvise det så klart?
Det er da meget logisk, at en dygtig assisenttræner kommer med flere råd om modstanderen end en dårlig assistenttræner.
Og for mit vedkomne har jeg oplevet det adskillige gange mod hold, der kun stiller med "rigtige" spillere. Og sjovt nok har jeg kun oplevet det i meget lavt-rangerende klubber..
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010