Enzo
|
|
Klub: Dortmund Årstal: 2014 Position: Defensiv midtbanespiller Alder: under 27 Pris: max 200 mio.
Moussa Sissoko, M'Vila.
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Sunwell
|
|
Klub: Sevilla Årstal: 2010 Position: højre wingback Alder: under 32 Pris: maks 120
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Klub: Sevilla Årstal: 2010 Position: højre wingback Alder: under 32 Pris: maks 120
Darijo Srna
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunwell
|
|
Tak. Andre foreslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
van der wiel.. han er ung og forholdsvis billig kan fås for omkring 50 mil
|
|
« Seneste Redigering: 17 Aug 2011, 08:34 af Anders-G »
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
Ready123
|
|
Rafael fra Manchester United han kan udvikle sig rigtig godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
frederdes
|
|
Klub: FC København År: 2010 første transfervindue Position: angriber (gerne targetman) Pris: 12 mio. i alt Alder: maks. 27
N'Doye smuttede fra mig da jeg ikke havde set hans klausul på 35 mio, så nu skal jeg bruge en ny angriber... Det er ikke penge der er flest af i FCK!
Kan anbefale Vaclav Kadlec, dog ikke targetman.
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Vrsyljko eller sådan noget fra Dinamo
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Sime Vrsaljko eller Serge Aurier
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
søger målmand til spansk midter hold :-) 3 sæson. pris max : 100 millioner
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
Ready123
|
|
David Ospina, han bliver rigtig godt og bør kunne købes for omkring 100 millioner
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
David Ospina, han bliver rigtig godt og bør kunne købes for omkring 100 millioner han er desværre fast mand i arsenal :/
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
han er desværre fast mand i arsenal :/
Hva med Maarten Stekelenburg?
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Hva med Maarten Stekelenburg?
det kunne måske være en mulighed :-) Takker! du må meget gerne skrive hvis du kommer i tanke om flere :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Carlos Kameni fra Espanyol.
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|