|
Møller
|
|
Klub: Esbjerg fB Årstal: 2011 Position: Højre back Alder: Alt under 28 Pris: Maks 5 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheHansibush
|
|
Tror måske du kan få Romario for den pris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
|
|
Tror måske du kan få Romario for den pris.
Hvis det er den 17 årige brasilianer fra Vitoria har Wolfsburg desværre nappet ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheHansibush
|
|
Hvis det er den 17 årige brasilianer fra Vitoria har Wolfsburg desværre nappet ham.
Det var ham jeg mente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Klub: Palermo Hvornår: Starten af anden sæson Position: Off højre fløj Alder: Maks 27 år Pris: Maks 150 mio Må gerne være en med et godt venstre ben, og målnæse. Hazard er købt men han er tileget venstre kanten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maxi123
|
|
Klub: Palermo Hvornår: Starten af anden sæson Position: Off højre fløj Alder: Maks 27 år Pris: Maks 150 mio Må gerne være en med et godt venstre ben, og målnæse. Hazard er købt men han er tileget venstre kanten  Alexis Sanchez
|
|
|
|
|
|
Aalborg BK
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Sæson: Første vinter Klub: Celtic Søger: Skotske talenter (evt. UK og Irland) Budget: 40.000.000?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Sæson: Første vinter Klub: Celtic Søger: Skotske talenter (evt. UK og Irland) Budget: 40.000.000?
John Fleck?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Kender i nogle gode MH'ere man kan leje i første sæson, jeg er manager for PSG ! Og har lige pt ikke penge til at købe, men mangler virkelig en MH i det mindste som backup.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg mangler en angriber, til PSG. Nationaliteten er ligegyldig, men han skal være god.. Jeg har 200 mil +/-..  Fyr løs! Har tænkt på Neymar, men kan han ligge ved siden af enten Gamerio eller Erdinc? Han skal bombe!
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kender i nogle gode MH'ere man kan leje i første sæson, jeg er manager for PSG ! Og har lige pt ikke penge til at købe, men mangler virkelig en MH i det mindste som backup.
Bebé? Etuhu? Jens Stryger? Kalou?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Hulk er den ultimative bomber!  Ellers måske en Alexis Sanchez? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg søger en angriber.. Kadlec er han god nok til at kæmpe om Ligue One titlen? Eller skal jeg hælde mere til Lukaku, Babacar, osv ? Eller nogle bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
John Fleck?
Jeg tvivler på at han vil tage turen fra Rangers til Celtic.. Andre bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|