Skoovgaard
Lilleputspiller
|
|
En god spiller til Viborg i sæson 14/15 - har netop overtaget dem efter de er rykket ned i 1 division - Hjælp kunne være rart fra jer erfarne folk :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maze
|
|
Klub: Ajax Årstal: 2011 Position: MM Alder: Ung Pris: 100mil
Ung talent, som kan slå Stekelenburg af med tiden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mudski
|
|
der er en Yann Sommer fra basel, han gør det rimelig godt ellers en Areola fra PSG kunne være et bud
|
|
|
|
|
|
Barcelona
|
|
|
|
|
mbbn
|
|
Kan virkelig anbefale Alphonse Areola, da han har udviklet sig til en absolut topspiller i mit spil (år 2018).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hougaard10
|
|
Klub: Frankfurt Årstal: 2011 aug Position: mm Alder: 15 - 29 Pris: 50 mio. Prøver lige igen 
|
|
|
|
|
|
FCK! Claudemir Domingues De Souza! Man Utd! Javier "EL chicharito" Hernandez Balcázar!
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Klub: FC Bayern Årstal: 2016 Position: Venstre back Alder: Højst 26 Pris: Lige meget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Klub: FC Bayern Årstal: 2016 Position: Venstre back Alder: Højst 26 Pris: Lige meget
Prøv Fabio da Silva.. Han skulle gerne være 26 i 2016..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Søger spillere på fri transfer, eller for billige penge til mit Southampton hold 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Søger spillere på fri transfer, eller for billige penge til mit Southampton hold  Ville være meget rart at vide hvilken sæson du er ved
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
1. sæson 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
1. sæson  Tjek mine posts i Southamptons klubtråd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Klub: Leicester City Årstal: 2012 Position: Angriber Alder: Lige meget Pris: 80 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Klub: Leicester City Årstal: 2012 Position: Angriber Alder: Lige meget Pris: 80 mio.
Darwin Quintero kan købes billigt og har nogen vilde tal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Darwin Quintero kan købes billigt og har nogen vilde tal
Han er slet ikke god nok. Jeg ligger i midten af Premier League.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Mangler hastigt en angriber som afløser for Igboun, Maks 3,5 Mil, han skal være hurtig. det er i første sæson, bestyrelsen acceptrede et bud på Igboun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|