home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM11
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM11  (Læst 379885 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller

Sv: Søger spiller-tråden FM11
« Svar #1740: 17 Apr 2011, 20:38 »

Jeg er lige startet i Manchester United og jeg søger talenter, som kan blive bærende spillere i fremtiden Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #1741: 17 Apr 2011, 20:47 »

Lukaku, Sanogo, Babacar, Aurier, Canales, Morata, Sarabia?

Supra Societatem Nemo

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1742: 17 Apr 2011, 20:49 »

Lukaku, Sanogo, Babacar, Aurier, Canales, Morata, Sarabia?

Vil tage et kig på dem Wink

Andre forslag?

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #1743: 17 Apr 2011, 20:52 »

Lamala, Hazard, Neymar, Uysal, Götze, Muniain?

Supra Societatem Nemo

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1744: 17 Apr 2011, 21:49 »

Søger en midtbanespiller til mit barcelona hold. har 130mil at gøre godt med

Enzo
Manager

« Svar #1745: 19 Apr 2011, 11:33 »

Er i 2. sæson med Dortmund og har et transferbudget på 100 mil.
Jeg skal have købt en højreback, og en angriber. Og gerne en reserve på midtbanen, nogle forslag? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1746: 19 Apr 2011, 11:52 »

Jeg skal have købt en højreback, og en angriber. Og gerne en reserve på midtbanen, nogle forslag? Smiley

Hvem har du i ellers angrebet og hvordan skal den nye spille (Targetman, skarpretter osv.)  Hvem har du på højreback. Hvilken plads på midten Smiley

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Enzo
Manager

« Svar #1747: 19 Apr 2011, 14:09 »

Hvem har du i ellers angrebet og hvordan skal den nye spille (Targetman, skarpretter osv.)  Hvem har du på højreback. Hvilken plads på midten Smiley

Har Lucas Barrios og Lawandowski (Stav), og der vil jeg gerne have en der kan spille ved siden af Barrios, for synes ikke rigtig at mine angribere scorer så mange mål som jeg vil have dem til.

Midtbanen: Der skal det bare være en nogenlunde felt-til-felt spiller,  og ved siden af har jeg Nuri Sahin, og som den defensive midtbane skifter jeg mellem Kehl og Sven Bender, som højre back har jeg en gammel kending ala Owomoyela..

Jeg har kigget under spillere der er til salg, men synes ikke der er nogle der er iøjnefaldende,  dog prøvede jeg at få fat i Adebayor til mil, men jeg kunne ikke betale hans løn.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #1748: 19 Apr 2011, 20:22 »

Tænker du måske kan leje Santon - det var muligt i mit save med Dortmund Thumbs Up Lukaku har gjort det fremragende for mig - godt nok som backup for Barrios, da jeg kun spiller med 1 angriber. Tror også han og Barrios vil være et fint makkerpar.

Hvilken taktik benytter du? Du starter jo med et hav af dygtige midtbanespillere, så en backup?

ptrN
Manager

« Svar #1749: 19 Apr 2011, 20:42 »

Jeg spiller selv med Dortmund, og efter første sæson købte jeg:

Philipp Klement (skrev med ham gratis til venter) - Ung spiller, er til fremtiden. Han får kampe både som playmaker i stedet for Sahin, og defensiv i stedet for Bender.
Thiago (Skrev med ham efter sæsonen) - Ham fra Barca. Kæmpe talent. Backup for Kagawa.
Marko Marin (Werder rykkede ned, og så købte jeg ham efter sæsonen for 85 mil) - Backup til alle positioner oppe foran.
Jérôme Boateng (fik ham tilbudt midt i anden sæson for 34 mil) - Har spillet både centralt og back.

Af forslag til højreback vil jeg gerne nævne Julian Koch fra egne ungdomsrækker. Han har et kæmpe potentiale, og spiller godt. Han har fået en del kampe.

welbz is dat guy

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1750: 20 Apr 2011, 12:30 »

Jeg er Manchester United i første sæson, og jeg står og mangler talenter til fremtiden. Til fronten, har jeg kigget på Babacar og Lukaku Thumbs Up Hvem har i bedst erfaringer med?, og hvem af dem skal jeg købe og statse på bliver fremtidens mand?

Bordeaux
Ynglingespiller

« Svar #1751: 20 Apr 2011, 16:02 »

Jeg er Manchester United i første sæson, og jeg står og mangler talenter til fremtiden. Til fronten, har jeg kigget på Babacar og Lukaku Thumbs Up Hvem har i bedst erfaringer med?, og hvem af dem skal jeg købe og statse på bliver fremtidens mand?
Den offensive midt Paulo Henrique, køber jeg i hvert save, Han bliver en af spillets bedste. (kræver vidst bare at du har den brasilianske database for at finde ham.)
Ellers er babacar og lukaku geniale, dog mener jeg at babacar er lidt bedre end lukaku.
En anden du kan kigge på er Sanogo, han er nem at få til klubber og minder meget om Babacar og Lukaku (Han er bare lidt billigere)

2 sæson ville jeg også kigge efter Javier Pastore, han kommer tit på transfer og koster mellem 130-170 mio.
Klasse spiller.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1752: 20 Apr 2011, 16:16 »

Kig britisk!

Phil Jones, Kyle Walker, Jack Rodwell, Ashley Young.
Alle spillere, der ville gøre det godt på et nuværende Man Utd mandskab, men som også ville blive gode i det lange løb.

Thaurat al Shabab

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1753: 20 Apr 2011, 16:24 »

Den offensive midt Paulo Henrique, køber jeg i hvert save, Han bliver en af spillets bedste. (kræver vidst bare at du har den brasilianske database for at finde ham.)
Ellers er babacar og lukaku geniale, dog mener jeg at babacar er lidt bedre end lukaku.
En anden du kan kigge på er Sanogo, han er nem at få til klubber og minder meget om Babacar og Lukaku (Han er bare lidt billigere)

2 sæson ville jeg også kigge efter Javier Pastore, han kommer tit på transfer og koster mellem 130-170 mio.
Klasse spiller.

Jeg heller også mest til at hente Babacar, da rigtig mange har haft gode erfaringer med ham Wink Sanogo prøver jeg også at få fat i, men han er lige blevet skadet i 8 måneder, så der går lidt tid før han kan komme til klubben  Ubeslutsom

Paulo Henrique ser også rigtig spændende ud!Hvor meget skal man ca. gi' for ham?

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1754: 20 Apr 2011, 16:25 »

Kig britisk!

Phil Jones, Kyle Walker, Jack Rodwell, Ashley Young.
Alle spillere, der ville gøre det godt på et nuværende Man Utd mandskab, men som også ville blive gode i det lange løb.

Har også kigget på dem. Specielt Jack Rodwell og Young Smiley

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010