|
Cawersk
|
|
Det kunne godt være at jeg skulle prøve det, og så købe en ekstra midterforsvar Tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Så lidt Kommer jo selvfølgelig an på hvordan det harmonerer med resten af din trup. Hvis du har brug for en offensiv venstre back, så er det jo naturligvis ikke optimalt, men det virkede for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SB
|
|
Klub: Juventus Sæson: 2012/2013 Plads: Venstreback - DL Alder: Maks 25 Pris: 50mio Jeg mangler en god venstreback til mit Juve hold. Jeg spiller med Paolo De Ceglie som har gjort det ok, men jeg mangler en backup eller en erstatning til ham  Fabio da Silva fra Man Utd kan sikkert fås billigt og mine erfaringer siger mig at han spiller en ganske habil venstre back
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Klub: Liverpool Sæson: 2010/2011 Plads: Keeper Alder: Maks 30 Pris: 50 Mil Reserve for Reina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Klub: Liverpool Sæson: 2010/2011 Plads: Keeper Alder: Maks 30 Pris: 50 Mil Reserve for Reina
Igor Akinfeev. jeg har ihf selv prøvet at hente ham til liverpool for 50 mio.
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Eller måske.
Mandanda. franskmand
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Sterobo-ManUtd
Lilleputspiller
|
|
Klub: OB Sæson: 2010/2011 (lige startet) Plads: Venstre Back Alder: Ikke vigtigt, men helst ikke over 30. Pris: 5-10 millioner. Erstatning for Sørensen. På forhånd, tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Alex Smithies! Han kan erhverves ret billigt i starten af spilet.
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Klub: OB Sæson: 2010/2011 (lige startet) Plads: Venstre Back Alder: Ikke vigtigt, men helst ikke over 30. Pris: 5-10 millioner. Erstatning for Sørensen. På forhånd, tak.  Pierre Bengtsson? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Klub: Napoli Årstal: 2010 Position: helst Sweeper, men ellers centralforsvar med "Meget Dygtig" i sweeper Alder: max 30 Pris: max 30 mio Nogle idéer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anders100
|
|
Mexes fra Roma, ved ikke lige om han kan spille sweeper, men kig ihvertfald på ham 
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Jeg søger spillets bedste skarpretter til Liverpool år 2012. Har i nogle tanker? Penge: Går ud fra jeg får omkring 500 millioner til sommer. Alder: Højst 25
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Jeg søger spillets bedste skarpretter til Liverpool år 2012. Har i nogle tanker? Penge: Går ud fra jeg får omkring 500 millioner til sommer. Alder: Højst 25
Neymar måske? Han er nok ikke spillets bedste skarpretter på det tidspunkt, men han har bestemt potentialet til det og han er allerede på det tidspunkt en god spiller. Ellers en Pato, hvis han skal have lidt mere kvalitet fra start.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Neymar måske?
Han er nok ikke spillets bedste skarpretter på det tidspunkt, men han har bestemt potentialet til det og han er allerede på det tidspunkt en god spiller.
Ellers en Pato, hvis han skal have lidt mere kvalitet fra start.
Tak, skal jo have solgt ham der fra Spanien  Haha ej
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|