|
Fernando
Gæst
|
|
Diego Renan eller Davide Santon. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle48
|
|
De er lidt for unge....men tak alligevel;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvad så med Fabian Monzon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kup
|
|
Hold: Schalke 04 Plads: Midterforsvar Alder: Højst 20 Budget: Maks 30 mio.
Søger fremtidig makker til Höwedes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle48
|
|
Han er heller ikke med i mit spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hold: Schalke 04 Plads: Midterforsvar Alder: Højst 20 Budget: Maks 30 mio.
Søger fremtidig makker til Höwedes
Mathias Zanka Jørgensen, Andreas granqvist, Kris Stadsgaard, Vegard Forren eller Tore Reginiussen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Klub: Tottenham Årstal: 2010 Position: Venstre/højre back Alder:21-29 Pris:30-85 mio. Håber i kan hjælpe mig  Alex Sandro fra Santos.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Hold: Lille Årstal: 2010 Position: Def midt/venstre back Alder: 21-29 Pris: 20-60 mio. Hjælp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hold: Lille Årstal: 2010 Position: Def midt/venstre back Alder: 21-29 Pris: 20-60 mio. Hjælp  Defensiv midtbane: Daniel Kofi Agyei Venstre back: Alex Sandro Lobo Silva
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Defensiv midtbane: Daniel Kofi Agyei Venstre back: Alex Sandro Lobo Silva
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boris07
Lilleputspiller
|
|
Hej. jeg spiller med crystal palace. Jeg har virkelig brug for en god angriber, men han skal ikke være for dyr. Helst mellem 1-2 mio. kan i hjælpe mig lidt ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hej. jeg spiller med crystal palace. Jeg har virkelig brug for en god angriber, men han skal ikke være for dyr. Helst mellem 1-2 mio. kan i hjælpe mig lidt ?  Du kan sikkert hente Ahmed Soukouna, Razak Omotoyossi eller Wason Renteria. De er alle sammen helt gratis! 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Du kan sikkert hente Ahmed Soukouna, Razak Omotoyossi eller Wason Renteria. De er alle sammen helt gratis!  Ham kan jeg især anbefale! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Klub: Sevilla Plads: Højre midtbane Budget: 80 mio. Alder: højst 26 Mangler virkelig en kant, da Navas er skadet i 7 måneder! Håber der er nogle der kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|